Skip to main content
| I |

“Τύποι καυσίμων νέων αυτοκινήτων: βενζίνη 51,9%, ντίζελ 29,4%, ηλεκτρικό μερίδιο αγοράς 7,2% δεύτερο τρίμηνο 2020”.

Ηλεκτρικό το ένα στα 10 αυτοκίνητα μέχρι το 2030 - ΤΑ ΝΕΑ

Βρυξέλλες, 3 Σεπτεμβρίου 2020 – Το δεύτερο τρίμηνο του 2020, το μερίδιο αγοράς των ηλεκτρικά φορτισμένων οχημάτων αυξήθηκε στο 7,2% των συνολικών πωλήσεων αυτοκινήτων στην ΕΕ, σε σύγκριση με το μερίδιο 2,4% την ίδια περίοδο πέρυσι. Η συνολική μείωση των ταξινομήσεων επιβατικών αυτοκινήτων ως αποτέλεσμα της πανδημίας COVID-19 επηρέασε ιδιαίτερα τα τμήματα ντίζελ και βενζίνης, αν και μαζί εξακολουθούν να αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 80% των πωλήσεων αυτοκινήτων.

Αυτοκίνητα βενζίνης και ντίζελ

Κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου , τα επιβατικά αυτοκίνητα με συμβατικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης έλαβαν τη μεγαλύτερη επιτυχία από την κρίση του κοροναϊού, με τις πωλήσεις να μειώνονται κατά περισσότερο από το ήμισυ σε ολόκληρη την ΕΕ από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο του 2020. Ο αριθμός των αυτοκινήτων ντίζελ που ταξινομήθηκαν στην Ευρωπαϊκή Ένωση κατά τη δεύτερη το τρίμηνο του έτους μειώθηκε κατά 53,4% σε 526.645 μονάδες. Αυτό αντιπροσωπεύει μερίδιο αγοράς 29,4%, από 32% το 2019.

Οι πωλήσεις βενζίνης σημείωσαν παρόμοιες μειώσεις (-55,0%), από πάνω από 2 εκατομμύρια μονάδες πέρυσι σε 929.309 το δεύτερο τρίμηνο του 2020. Όλες οι αγορές της ΕΕ σημείωσαν ισχυρές διψήφιες μειώσεις μέχρι στιγμής φέτος. Ωστόσο, εξετάζοντας τις τέσσερις μεγάλες αγορές της ΕΕ, οι διαφορές ήταν σημαντικές, με τις πωλήσεις βενζίνης κατά τη διάρκεια της τρίμηνης περιόδου να μειώνονται κατά 72,9% στην Ισπανία και 48,8% στη Γαλλία.

Εναλλακτικά κινητήρια οχήματα (APV)

Από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο του 2020 , οι ταξινομήσεις οχημάτων με ηλεκτρική χρέωση (ECV) αυξήθηκαν κατά 53,3% σε 129.344 νέα αυτοκίνητα σε ολόκληρη την ΕΕ. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα το συνολικό μερίδιο αγοράς των ECV να κυμαίνεται από 2,4% το 2019 σε 7,2% το δεύτερο τρίμηνο του 2020. Οι πωλήσεις υβριδίων plug-in (PHEV) παρείχαν ισχυρή ώθηση σε αυτήν την ανάπτυξη (+ 133,9%) με 66.128 νέα αυτοκίνητα . Η αύξηση των καταχωρίσεων ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας (BEV) ήταν πιο μέτρια (+ 12,7%), συνολικά 63.216 μονάδες.

Παρά την ελαφρά μείωση κατά το δεύτερο τρίμηνο (-7,2%), τα υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα (HEV) παρέμειναν ο καλύτερος τύπος οχήματος εναλλακτικής ισχύος στην Ευρωπαϊκή Ένωση, με 172.149 μονάδες εγγεγραμμένες συνολικά και αντιπροσωπεύοντας το 9,6% της αγοράς αυτοκινήτων της ΕΕ.

Οι πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων που χρησιμοποιούν εναλλακτικά καύσιμα αιθανόλη (E85), υγρό πετρέλαιο (LPG) και φυσικό αέριο (NGV) μειώθηκαν κατά το ήμισυ από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους (-50,5%), κυρίως λόγω της ισχυρής συρρίκνωσης της ιταλικής αγοράς, που είναι το μεγαλύτερο για αυτούς τους τύπους καυσίμων. Με 34.656 μονάδες που πωλήθηκαν κατά την περίοδο, τα εναλλακτικά καύσιμα κατείχαν μερίδιο αγοράς 1,9% κατά το δεύτερο τρίμηνο.

Όλα τα εναλλακτικά οχήματα με κινητήρα (APV) αντιπροσώπευαν το 18,7% της αγοράς αυτοκινήτων της ΕΕ – 335.906 μονάδες πωλήθηκαν από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο του 2020 ή 1,1% λιγότερο από το 2019. Μεταξύ των τεσσάρων μεγάλων αγορών, η Γαλλία και η Γερμανία παρουσίασαν θετικά αποτελέσματα (+ 51,1% και + 20,6% αντίστοιχα), κυρίως λόγω των πωλήσεων υβριδίων προσθήκης. Αντίθετα, τόσο η Ισπανία (-46,2%) όσο και η Ιταλία (-30,2%) σημείωσαν έντονες μειώσεις το δεύτερο τρίμηνο, λόγω της αρνητικής απόδοσης των υβριδικών και υγραερίου τμημάτων αντίστοιχα.

ΠΗΓΗ: acea.be

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Spyrides ad-blue containers

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

error: Content is protected !!