Skip to main content
| I |

“Το H2 επεκτείνει την υποδομή υδρογόνου στη Γερμανία”.

Το H2 επεκτείνει την υποδομή υδρογόνου στη Γερμανία

Η H2 MOBILITY θα δει το δίκτυο του πρατηρίου καυσίμων να αναπτύσσεται μέχρι και τριάντα σταθμούς μέχρι τα τέλη του 2021.

 

Το Ομοσπονδιακό Υπουργείο Μεταφορών της Γερμανίας και το H2 MOBILITY υπέγραψαν μνημόνιο συμφωνίας για την περαιτέρω επέκταση της υποδομής υδρογόνου. Σύμφωνα με τη συμφωνία, μέχρι το τέλος του 2021 περισσότερα από 60.000 αυτοκίνητα κυψελών καυσίμου και 500 επαγγελματικά οχήματα θα μπορούσαν να ανεφοδιαστούν με καύσιμα στη Γερμανία.

Η πρώτη φάση της επέκτασης της υποδομής υδρογόνου θα ολοκληρωθεί στα μέσα του 2020. Σε αυτό το σημείο, με 100 σταθμούς σε επτά περιφέρειες (Αμβούργο, Βερολίνο, Ρήνο-Ρουρ, Φρανκφούρτη, Νυρεμβέργη, Στουτγάρδη και Μόναχο) καθώς και κατά μήκος των αρτηριών, η Γερμανία θα έχει δημόσια υποδομή υδρογόνου, ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ.

Ενώ οι περισσότεροι σταθμοί H2 σήμερα διαθέτουν επαρκή χωρητικότητα για ανεφοδιασμό 40 με 50 αυτοκίνητα την ημέρα, στο μέλλον θα είναι δυνατή η πλήρωση περίπου τριών φορές περισσότερων οχημάτων σε έναν σταθμό. Οι πρώτοι λίγοι κατασκευαστές, συμπεριλαμβανομένων των Hyundai και Toyota, καθώς και οι γερμανικές εταιρείες StreetScooter και Faun, έχουν ήδη εξαγγείλει μοντέλα υδρογόνου σε αυτόν τον τομέα για τα επόμενα χρόνια. Η Toyota, για μία, θα αυξήσει την παραγωγή της στον τομέα των επιβατικών αυτοκινήτων υδρογόνου δεκαπλάσια από το 2020 και η Hyundai ανακοίνωσε μια παρόμοια μεγάλη κλίμακα. Οι νέοι σταθμοί υδρογόνου θα δημιουργηθούν στις περιοχές με τη μεγαλύτερη ζήτηση υδρογόνου.

Κινητικότητα με υδρογόνο

Η ομοσπονδιακή κυβέρνηση της Γερμανίας έχει υποστηρίξει την τεχνολογία υδρογόνου και κυψελών καυσίμου από το 2007 με το εθνικό πρόγραμμα καινοτομίας για την τεχνολογία υδρογόνου και κυψελών καυσίμου (NIP). Μεταξύ άλλων, το πρόγραμμα χρηματοδοτεί σταθμούς ανεφοδιασμού H2, οι οποίοι κατασκευάζονται και λειτουργούν αυτή τη στιγμή στη Γερμανία κυρίως από την H2 MOBILITY Deutschland και τους μετόχους της Air Liquide, Daimler, Linde, OMV, Shell και TOTAL.

Σύμφωνα με το H2 MOBILITY, οι οδηγοί με υδρογόνο μπορούν ήδη να ανεφοδιάζουν τα οχήματά τους σε τρία με πέντε λεπτά σε 76 δημόσιους σταθμούς υδρογόνου στη Γερμανία, για διακυμάνσεις από 500 έως 700 χλμ. Οι σταθμοί υδρογόνου ενσωματώνονται συνήθως σε υπάρχοντες σταθμούς. Ο σχεδιασμός είναι συμπαγής και χρησιμοποιεί κυρίως τυποποιημένα εξαρτήματα για τους διανεμητές, αποθήκευση H2 και συμπίεση.

 

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Spyrides ad-blue containers

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

error: Content is protected !!