Skip to main content
| I |

“Το Oil Major Total λέει ότι παρακολουθεί τα “πολύ ενδιαφέροντα” Γερμανικά Έργα υδρογόνου”.

 

Το γαλλικό πετρέλαιο Major Total κρατά τα ματιά στα γερμανικά έργα που χρησιμοποιούν ηλεκτρική ενέργεια για την παραγωγή συνθετικών καυσίμων. “Υπάρχουν πολλά έργα στη Γερμανία που θέλουν να παράγουν καύσιμα μέσω ηλεκτρόλυσης”  , δήλωσε στο Wirtschaftswoche η Benoit Luc, επικεφαλής της Total Europe .

“Αυτά τα έργα είναι ενδιαφέροντα και τα παρακολουθούμε πολύ προσεκτικά”. Ο Luc δήλωσε επίσης ότι η εταιρεία του επικεντρώνεται σήμερα στη χρήση βιομάζας για να βελτιώσει την ισορροπία του CO2, επειδή η παραγωγή ηλεκτρικών καυσίμων δεν είναι “εύκολη”.

Πολλές εταιρίες πετρελαιοφόρων βαθέων υδάτων επιδιώκουν νέα επιχειρηματικά μοντέλα για να εξασφαλίσουν τη μακροπρόθεσμη επιβίωσή τους σε έναν κόσμο απαλλαγής από τον άνθρακα. Το βασικό πετρέλαιο της Shell προκάλεσε ανάκαμψη στην επιχειρηματική κοινότητα της μετάβασης στην ενέργεια της Γερμανίας,  αναλαμβάνοντας την έναρξη της μπαταρίας στο σπίτι Sonnen στις αρχές του έτους .

Η παραγωγή «πράσινου υδρογόνου» με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας με ηλεκτρόλυση έχει γίνει πρόσφατα ένα καυτό θέμα στη γερμανική βιομηχανία και μια ολόκληρη σειρά σχεδίων είναι αφιερωμένη στην ανάπτυξη της τεχνολογίας. Για παράδειγμα, ο  χαλυβουργός Salzgitter έχει αναπτύξει  μια έννοια “τεχνικά εφικτή αλλά όχι οικονομικά βιώσιμη” για την αντικατάσταση των ορυκτών καυσίμων που χρησιμοποιούνται στη συμβατική χαλυβουργία με ένα σταδιακά αυξανόμενο μερίδιο ανανεώσιμου υδρογόνου που κατασκευάζεται με τεχνολογία ηλεκτρολύσεως που παρέχεται από την εκκίνηση του Sunfire. Η Sunfire  αναφέρει ότι σχεδιάζει πρόσθετα έργα  για να κατασκευάσει συνθετικά καύσιμα σε συνεργασία με την ελβετική εταιρεία Climeworks και το αεροδρόμιο της Χάγης στο Ρότερνταμ. Σημειώνοντας την «πρωτοποριακή πρόοδο», ένα γερμανικό πιλοτικό έργο έχει επίσης κάνει την κηροζίνη με τη χρήση συγκεντρωμένου ηλιακού φωτός, νερού και CO2 για πρώτη φορά, σύμφωνα με το γερμανικό αεροδιαστημικό κέντρο  ( DLR ), το οποίο είναι εταίρος στο έργο  SUN-to-LIQUID  και επίσης λειτουργεί το Ινστιτούτο Ηλιακής Έρευνας.

Η Luc δήλωσε επίσης ότι η ανάπτυξη των αυτοκινήτων κυψελών καυσίμου υδρογόνου προχωρά πολύ πιο αργά από το αναμενόμενο, επειδή οι αυτοκινητοβιομηχανίες επικεντρώνονται επί του παρόντος σε ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας. Όσον αφορά τα βαρέα επαγγελματικά οχήματα, ο Luc δήλωσε ότι η εταιρεία του αντιλήφθηκε μια τάση να τροφοδοτεί με φυσικό αέριο. “Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο θα εξοπλίσουμε ολοένα και περισσότερους πρατήρια καυσίμων για φορτηγά με προωθητικό αέριο τους επόμενους μήνες.”

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Spyrides ad-blue containers

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

error: Content is protected !!