Skip to main content
| I |

“Ιταλία: Toyota και Eni για την επιτάχυνση της επέκτασης της κινητικότητας του υδρογόνου”.

 Η Toyota και η Eni ανακοινώνουν συμφωνία συνεργασίας για την επιτάχυνση της επέκτασης των πρατηρίων καυσίμων και της ευρείας χρήσης των αυτοκινήτων υδρογόνου στην Ιταλία.

Ιταλία: Toyota και Eni για την επιτάχυνση της επέκτασης της κινητικότητας του υδρογόνου

 Î‘ποτέλεσμα εικόνας για TOYOTA - ENI

Η Toyota Motor Italia και η Eni εκμεταλλεύτηκαν την ευκαιρία στο τελευταίο στάδιο του αγώνα ποδηλασίας Giro d’Italia για να ανακοινώσουν τη συνεργασία τους για την επιτάχυνση της διάδοσης της κινητικότητας του υδρογόνου στην Ιταλία.

Η πρώτη φάση του έργου περιλαμβάνει το άνοιγμα ενός σημείου ανεφοδιασμού με υδρογόνο στο νέο πρατήριο καυσίμων της Eni στο San Donato Milanese. Η Eni αναμένει άδεια για να ξεκινήσει την εργασία στον νέο σταθμό. Θα είναι μια εγκατάσταση πολλαπλών χρήσεων που ενσωματώνεται απρόσκοπτα στην αρχιτεκτονική του νέου διοικητικού γραφείου της Eni, που βρίσκεται υπό κατασκευή.

Ο σταθμός θα πουλήσει πετρελαϊκά προϊόντα υψηλής ποιότητας, μαζί με προηγμένα καύσιμα όπως βιομεθάνιο, υδρογόνο και ηλεκτρισμό. Επιπλέον, το υδρογόνο μηδενικής εκπομπής που διατίθεται στο σταθμό θα παράγεται με ανανεώσιμη ενέργεια από τον ίδιο τον σταθμό μέσω ηλεκτρόλυσης νερού.

Η Toyota θα συμμετάσχει στο έργο, παρέχοντας την τεχνογνωσία της και θέτοντας στόλο δέκα αυτοκινήτων Mirai στο δρόμο που θα ανεφοδιάσει στο σταθμό Eni. Οι χρήστες θα επιλεγούν τους επόμενους μήνες. Εάν το έργο San Donato είναι επιτυχές, η Eni θα διαθέσει υδρογόνο σε άλλους σταθμούς στο δίκτυό της τα επόμενα χρόνια.

“Κατά την άποψή μας, η πορεία προς μηδενικές εκπομπές θα περάσει αναπόφευκτα και μέσω κινητικότητας με βάση το υδρογόνο, ενός θεμελιώδους φορέα ενέργειας που θα επιτρέψει μια βαθύτερη διάχυση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας. Έφτασε η ώρα να αναληφθεί δράση και για την Ιταλία, για να ξεκινήσει η δημιουργία ενός δικτύου διανομής υδρογόνου για τα αυτοκίνητα “, λέει ο Mauro Caruccio, Διευθύνων Σύμβουλος της Toyota Motor Italy.

“Η επίτευξη βιώσιμης κινητικότητας απαιτεί μια συντονισμένη προσέγγιση όπου όλες οι τεχνολογίες συμβάλλουν. Μέσα από τους σταθμούς υδρογόνου, η Eni σχεδιάζει να επεκτείνει περαιτέρω το φάσμα των καυσίμων με χαμηλό περιβαλλοντικό αντίκτυπο », λέει ο Giuseppe Ricci, Διευθυντής Διευθύνσεων Διευκόλυνσης & Marketing της Eni.

Από ένα συνολικό δίκτυο 4.400 πρατηρίων καυσίμων Eni, 3.500 μονάδες εφοδιασμού Eni Diesel +, το ντίζελ που περιέχει λάδι απόβλητα λαχανικών και τηγανίσματος και ζωικά λίπη μετατράπηκε σε βιοκαύσιμο στα βιοδιυλιστήρια της Eni στη Βενετία και τη Gela. Δύο εκατοντάδες πρατήρια καυσίμων τροφοδοτούν μεθανίου (δύο από αυτά ΥΦΑ) και σύντομα βιομεθανίου.

error: Content is protected !!