Skip to main content
| I |

16:35 “H2 Κινητικότητα ανοίγει άλλους σταθμούς γεμίσματος υδρογόνου στο Leverkusen & Essen, Γερμανία”.

 

  • Η κοινή επιχείρηση H2 MOBILITY θέτει  σε λειτουργία άλλους σταθμούς H  2
  • Τα οχήματα με κυψέλες καυσίμου μπορούν τώρα να ανεφοδιάζονται στο σταθμό πλήρωσης της Shell στο Karl-Krekeler-Strasse
  • Τεχνολογία συστημάτων από την Air Liquide
  • Πρόγραμμα υποστηριζόμενη από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή

H2 Κινητικότητα Η Γερμανία και οι μέτοχοί της, η Shell και η Air Liquide έχουν ανοίξει τώρα ένα άλλο  σταθμό ανεφοδιασμού υδρογόνου (H  2 ) στο Leverkusen της Γερμανίας. Ένας νέος  σταθμός H  2 τέθηκε σε λειτουργία στο Έσσεν – το ένατο και το δέκατο στη Βόρεια Ρηνανία-Βεστφαλία. 

Τα ηλεκτρικά οχήματα που κινούνται με καύσιμα κινούνται με υδρογόνο. Τα πλεονεκτήματα: χωρίς θόρυβο, χωρίς ρύπους, αλλά με την ίδια χρησιμότητα, την ταχύτητα και την εμβέλεια όπως τα αυτοκίνητα με βενζινοκινητήρες ή πετρελαιοκινητήρες. Τα οχήματα υδρογόνου κυμαίνονται από 500 έως 800 χιλιόμετρα και μπορούν να ανεφοδιαστούν σε τρία λεπτά.

Υπάρχουν επί του παρόντος 62 H  2  σταθμούς πλήρωσης στη Γερμανία, συμπεριλαμβανομένων Κολωνία, Ντύσελντορφ, Mülheim, και Wuppertal. Μονσενγκλάντμπαχ, Άαχεν, Ντόρτμουντ και Ντούισμπουργκ ήδη πλησιάζουν.

Ο νέος   σταθμός H  2 στο Leverkusen χτίστηκε από την Air Liquide. Η θέση του, ο σταθμός φόρτωσης Shell στο Karl-Krekeler-Strasse 2, βρίσκεται κοντά στον κόμβο του αυτοκινητόδρομου Leverkusen, μόλις 500μ. Από τον A3 slip road. Η ηλεκτρονική κινητικότητα με υδρογόνο μειώνει τις   εκπομπές CO  2

Το υδρογόνο προσφέρει έναν τρόπο να επεκταθεί η κλίμακα των καυσίμων που είναι διαθέσιμα στον τομέα των μεταφορών με τρόπο φιλικό προς το κλίμα: οι  εκπομπές CO 2 που προκαλούν ζημίες στο κλίμα  μπορούν να μειωθούν με τη χρήση υδρογόνου που παράγεται με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

Thomas Zengerly, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, η Shell Γερμανία Oil GmbH, λέει: «Το υδρογόνο είναι μια πολλά υποσχόμενη τεχνολογία, και H  2   είναι ένα καύσιμο για καθαρή κινητικότητα.»

Ο Markus Schewitza, Διευθύνων Σύμβουλος της Air Liquide Advanced Technologies GmbH, προσθέτει: “Το υδρογόνο είναι μια από τις καλύτερες λύσεις για την επίτευξη των στόχων της Συμφωνίας των Παρισίων. Έχει τη δυνατότητα να αποικοδομήσει τον τομέα των μεταφορών, μια από τις σημαντικότερες πηγές ρύπανσης στις πόλεις μας. Η Air Liquide είναι υπερήφανη που συνεισφέρει στη δημιουργία της μεγαλύτερης   υποδομής Η  2 στην Ευρώπη, επιτρέποντας έτσι την ανάπτυξη οχημάτων με κυψέλες καυσίμου στη Γερμανία. 

Ο Nikolas Iwan, Διευθύνων Σύμβουλος της H2 MOBILITY Germany GmbH, λέει: “Η Γερμανία βρίσκεται στο δρόμο για να γίνει πρωτοπόρος στην ηλεκτρομαγνητική χρήση με υδρογόνο. Σήμερα κατασκευάζουμε τη ραχοκοκαλιά της υποδομής υδρογόνου με τους πρώτους 100 σταθμούς σε μητροπολιτικές περιοχές καθώς και συνδέοντας τους αρτηριακούς δρόμους και τους αυτοκινητοδρόμους. Οι λεπτομέρειες της επέκτασης καθορίζονται από τη ζήτηση.

Ο σταθμός υδρογόνου στο Leverkusen χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή μέσω της κοινής επιχείρησης “Κυψέλες καυσίμου και υδρογόνου 2” (FCH 2 JU) στο σχέδιο H2ME (Hydrogen Mobility Europe).

ΠΟΠΕΚ  /  POPEK.GR

error: Content is protected !!