Skip to main content
| I |

16:05 “Ομαδικά σήματα MOU για την ανάπτυξη και δοκιμή εξοπλισμού τροφοδοσίας υδρογόνου για βαρέα οχήματα”.

 

Οι προμηθευτές υδρογόνου και οι αυτοκινητοβιομηχανίες καυσίμων με κυψέλες καυσίμου (FCEV), η Air Liquide, η Hyundai, η NEL, η Nikola Motor, η Shell και η Toyota έχουν υπογράψει Μνημόνιο Συμφωνίας για εξαρτήματα καυσίμου υδρογόνου με σκοπό τη δοκιμή τελευταίας τεχνολογίας (HD) υδρογόνου για την υποστήριξη της τυποποίησης και της ταχύτητας στην αγορά ηλεκτρικών φορτηγών κυψελών καυσίμου.

Σύμφωνα με το Μνημόνιο Συμφωνίας, η διεπαγγελματική ομάδα τόσο των εταιρειών όσο και των εταιρειών υποδομής θα δοκιμάσει το προωθητικό φορτηγό υψηλών ροών (H70HF) 70MPa υδρογόνου για μελλοντικά φορτηγά Class 8 (40 Ton).

Η βιομηχανική ομάδα δημιούργησε προδιαγραφές για το ακροφύσιο τροφοδοσίας καυσίμου, το δοχείο οχήματος, τον εύκαμπτο σωλήνα διανομέα και τα εξαρτήματα της συσκευής αποσύνδεσης για αυτήν την εφαρμογή HD για την ανάπτυξη Αίτησης Υποβολής Προτάσεων σε προμηθευτές.

Αυτή η βιομηχανική ομάδα ζητά την ενημέρωση σχετικά με την πρόθεση των προμηθευτών να συμμετάσχουν σε πρόγραμμα προ-εμπορικής ανάπτυξης και δοκιμής σχεδιασμένο ειδικά για αυτό το υλικό τροφοδοσίας. Τα δείγματα υλικού τροφοδοσίας θα υποβληθούν σε δοκιμές απόδοσης σύμφωνα με τα κατάλληλα βιομηχανικά πρότυπα SAE / ISO / CSA, μαζί με πρόσθετες πτυχές αυτής της αναδυόμενης αγοράς.

Ο κ. Τζέσε Σννίντερ, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος της Nikola Motor, Hydrogen & Fuel Cell Technologies δήλωσε ότι «τα βαρέα κυψέλες καυσίμων βαρέων οχημάτων προσφέρουν το ίδιο εύρος με τα συμβατικά ομόλογα Diesel και το υλικό τροφοδοσίας που αναπτύσσεται για να συμπληρώσει 10 λεπτά. Τα βασικά μέλη της βιομηχανίας έχουν ενώσει τις δυνάμεις τους για να αξιολογήσουν το HD Fueling Hardware για να το καταστήσουν πραγματικότητα. Ο στόχος: να καταστεί δυνατή η διαλειτουργικότητα έτσι ώστε  οποιεσδήποτε  FCEVs HD να μπορούν να τροφοδοτήσουν τους Σταθμούς Υδρογόνου μας και μπορούμε να τις γεμίσουμε σε  οποιαδήποτε  από τις δικές τους, όπως το Diesel σήμερα. Αυτό είναι ένα μεγάλο πρώτο βήμα. “

Ο Jørn Rosenlund, ο SVP της Nel Hydrogen Fueling,   δήλωσε: “Το υδρογόνο ως καύσιμο για τον τομέα των μεταφορών Heavy Duty δείχνει μεγάλη υπόσχεση και έλξη και τώρα βρισκόμαστε στη διαδικασία ανάπτυξης σταθμών υψηλής χωρητικότητας επόμενης γενιάς για αυτό το τμήμα. Προκειμένου να καταστεί δυνατή η εμπορική επιτυχία για αυτό το τμήμα, η τυποποίηση του υλικού τροφοδοσίας είναι ένα κλειδί. “

Οι εταίροι αναζητούν την τροφοδοσία προμηθευτών υλικού που ενδιαφέρονται να υποβάλουν προτάσεις για αυτόν τον τομέα. Κάθε προμηθευτής που ενδιαφέρεται να υποβάλει προσφορά για το αναπτυξιακό έργο προ-εμπορικού HD Hydrogen Fueling Hardware θα πρέπει να στείλει ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έως τις 4 Μαρτίου 2019 στο:  HDH2Hardware@HeavyDutyHydrogen.com .

Πηγή: GreenCarCongress

error: Content is protected !!