Skip to main content
| I |

13:20 Η Περιφέρεια της Βόρειας Δανίας και ο Δήμος του Άαλμποργκ προετοιμάζονται για τα πρώτα δίκτυα υδρογόνου στη Δανία”.

 Î— Περιφέρεια της Βόρειας Δανίας και ο Δήμος του Άαλμποργκ προετοιμάζονται για τα πρώτα δίκτυα υδρογόνου στη Δανία

Η Περιφέρεια Βόρειας Δανίας και ο Δήμος του Aalborg έχουν υπογράψει συμβάσεις για την παράδοση τριών λεωφορείων υδρογόνου και για την ανέγερση σταθμού παραγωγής και πλήρωσης υδρογόνου, ο οποίος θα τεθεί σε λειτουργία από τον Οκτώβριο του 2019 ως το πρώτο σύστημα διαύλου κυψελών καυσίμου της χώρας. Τα λεωφορεία και ο σταθμός ανεφοδιασμού χρηματοδοτούνται από το έργο 3Emotion. Με την πρωτοβουλία αυτή, η περιοχή της Βόρειας Δανίας συνεχίζει την πορεία της πράσινης μετάβασης.

  • Η Βόρεια Γιουτλάνδη ξεκινά το 2019, ασκώντας δράση πίσω από την απόφαση των Περιφερειών για την ενίσχυση των περιφερειακών εργασιών για την κλιματική βελτίωση και τη μείωση των εκπομπών CO2.
  • Τα τρία δρομολόγια υδρογόνου που διέταξε η περιοχή της Βόρειας Δανίας από κοινού με τον Δήμο του Aalborg θα εκτελούνται σε μια γραμμή αστικών λεωφορείων στο Aalborg και σε επιλεγμένες περιφερειακές γραμμές λεωφορείων γύρω από το Aalborg από τον Οκτώβριο του 2019.
  • Το έργο λεωφορείων υδρογόνου υποστηρίζεται από την ΕΕ με 1,2 εκατ. €, μέσω του ευρωπαϊκού σχεδίου 3EMOTION για την προώθηση της τεχνολογίας υδρογόνου στις δημόσιες συγκοινωνίες.
  • Από τις εκπομπές CO2 και σωματιδίων στον καθαρό ατμό.

Το Περιφερειακό Συμβούλιο της Βόρειας Γιουτλάνδης είναι ενθουσιασμένο για τις δυνατότητες των νέων λεωφορείων υδρογόνου, καθώς η τεχνολογία είναι επωφελής για το άμεσο περιβάλλον και σημαντική συμβολή στον αγώνα κατά των παγκόσμιων αλλαγών του κλίματος: 
«Η χρήση υδρογόνου είναι καινοτόμος μέσα στις δημόσιες μεταφορές, μπορούμε να μειώσουμε σημαντικά τις εκπομπές CO2 και να αποφύγουμε πλήρως τη μόλυνση των σωματιδίων στο άμεσο περιβάλλον: Τα δίκτυα υδρογόνου εκπέμπουν μόνο ατμό κατά τη διάρκεια του ταξιδιού και με τη χρήση μόνο ηλεκτρικής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, όπως ο αέρας ή η ηλιακή ενέργεια κατά την παραγωγή υδρογόνου, CO2 ουδέτερο “, λέει ο Ole Stavad, πρόεδρος της Επιτροπής Περιφερειακής Ανάπτυξης στην περιοχή της Βόρειας Δανίας .

Ένα άλλο πλεονέκτημα των λεωφορείων υδρογόνου είναι ότι έχουν μεγαλύτερη επιχειρησιακή εμβέλεια από τα ηλεκτρικά λεωφορεία και επομένως είναι πιο κατάλληλα για τις περιφερειακές διαδρομές λεωφορείων και για τις μακρύτερες διαδρομές αστικών λεωφορείων, όπου τα ηλεκτρικά λεωφορεία θα απαιτούν συχνή επαναφόρτιση.

Παράλληλα με το συμβόλαιο υδρογόνου, η περιφέρεια και η πόλη του Aalborg υπέγραψαν επίσης σύμβαση για ένα σύστημα ηλεκτρολύσεως για την παραγωγή υδρογόνου από ηλεκτρισμό και σε σταθμό πλήρωσης για την επαναπλήρωση των λεωφορείων με υδρογόνο. Ο στόχος είναι να διαχειρίζεται το σύστημα παραγωγής έτσι ώστε να χρησιμοποιείται κατά κύριο λόγο κατά τις ώρες και τις περιόδους όπου υπάρχει πλεόνασμα ηλεκτρικής ενέργειας από ανεμογεννήτριες στο δίκτυο. Με αυτό τον τρόπο, το υδρογόνο γίνεται σε μεγάλο βαθμό ουδέτερο για το CO2.

Τα λεωφορεία θα παραδοθούν από τη βελγική εταιρία VanHool, ενώ η μονάδα παραγωγής και πλήρωσης θα παραδοθεί από τη δανική εταιρεία GreenHydrogen.

Αρχικά, τα λεωφορεία υδρογόνου στη Βόρεια Γιουτλάνδη θα λειτουργήσουν για τρία χρόνια στο πλαίσιο του έργου 3EMOTION, αλλά αναμένεται ότι τα λεωφορεία θα συνεχίσουν κανονικά μετά την περίοδο του έργου.

Σκοπός του έργου είναι να αποκτήσει εμπειρία με την τεχνολογία υδρογόνου για να ωφεληθεί για την ανάπτυξη λύσεων υδρογόνου και για την εμπορική ανάπτυξη του τομέα του υδρογόνου. Αυτό θα αποτελέσει πρόσθετο κέρδος για τη Βόρεια Γιουτλάνδη, η οποία έχει μια σταθερή θέση στο πλαίσιο των τεχνολογιών πράσινης ενέργειας, ειδικά στον αέρα και το υδρογόνο.

“Έχουμε ισχυρές αρμοδιότητες στον τομέα της υδρογόνου μέσω του ομίλου House of Energy και των εταιρειών γύρω από το Hydrogen Valley στο Hobro, όπως η Ballard που παράγει κυψέλες καυσίμου για λεωφορεία.Θα θέλουμε να στηρίξουμε την ανάπτυξη στο σύμπλεγμα και ταυτόχρονα, είναι φυσικό να αναλάβουμε ηγετικό ρόλο η κλιματική περιοχή στην πράσινη μετάβαση στην κοινωνία. Μπορούμε να το κάνουμε αυτό με τον καλύτερο δυνατό τρόπο δοκιμάζοντας τη δυνατότητα αλλαγής από τα ορυκτά καύσιμα στο τοπικά παραγόμενο πράσινο υδρογόνο στις δημόσιες μεταφορές », λέει ο ηγέτης της Περιφερειακό Συμβούλιο, Ulla Astman .

Πηγή:  3emotion

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Spyrides ad-blue containers

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

error: Content is protected !!