Skip to main content

Ανοιχτή επιστολή διαμαρτυρίας προς τους βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας

Επιστολή προς την Κοινοβουλευτική Ομάδα της Νέας Δημοκρατίας έστειλε το Δ.Σ. της ΠΟΠΕΚ, για να εκφράσει τη δυσαρέσκεια του κλάδου απέναντι στον εμπαιγμό που βιώνει από τα υπουργεία, στα δίκαια κλαδικά θέματα και στις στρεβλώσεις που απαιτούν λύσεις, για την διασφάλιση της νομιμότητας και της εύρυθμης λειτουργίας της πετρελαιαγοράς.

Όπως σημειώνεται στην επιστολή: «Παρά τους πολυάριθμους ισχυρισμούς από τα αρμόδια Υπουργεία, σε κάθε συνάντησή μας, ότι τα αιτήματά μας είναι δίκαια, παρά την δέσμευσή τους να βελτιώσουν τις υπάρχουσες αστοχίες, δεν προβαίνουν σε καμία απολύτως ενέργεια ή βελτίωση, απαξιώνοντας τον κλάδο μας. Διαμαρτυρόμαστε για το γεγονός ότι δεν λαμβάνουμε απαντήσεις, αλλά ούτε και λύσεις στα χρονίζοντα θέματα που μας απασχολούν, τα οποία σας αναφέρουμε συνοπτικά.»

Οι προτάσεις καταγράφονται κατά υπουργείο:

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

  1. ΗΦΑΙΣΤΟΣ: Ζητάμε την κατάργηση των υπέρογκων προστίμων, του παρωχημένου πληροφοριακού συστήματος πετρελαίου θέρμανσης, «ΗΦΑΙΣΤΟΣ» που αγγίζουν χιλιάδες!! ευρώ για ορθογραφικά, ανούσια λάθη που δεν επηρεάζουν ούτε την ποσότητα, ούτε την διακίνηση του πετρελαίου θέρμανσης, η οποία ελέγχεται απόλυτα από το ηλεκτρονικό σύστημα εισροών εκροών από το έτος 2013. Τονίζουμε δε, ότι τα περισσότερα λάθη προέρχονται από λανθασμένα στοιχεία που μας προσκομίζουν οι καταναλωτές.
    Παρά το γεγονός ότι ο πρώην Υφυπουργός Οικονομικών κ. Απ. Βεσυρόπουλος, κατανοώντας το δίκαιο του αιτήματός μας, έδωσε εντολή να προχωρήσει η διαδικασία απαλλαγής από τα εν λόγω άδικα, εξοντωτικά πρόστιμα, επί δύο συναπτά έτη η ΑΑΔΕ υπόσχεται στον κλάδο μας, πριν την έναρξη διάθεσης πετρελαίου θέρμανσης, την ενοποίηση της διαδικασίας επιδότησης μέσω της πλατφόρμας my DATA , χωρίς αποτέλεσμα. Έξαλλου, για την επιδότηση, κανένα άλλο είδος εκτός του πετρελαίου θέρμανσης δεν απαιτεί διασταύρωση στοιχειών.
    Επίσης, δίκαιη πρότασή μας για το πετρέλαιο θέρμανσης, είναι η προγραμματισμένη από την Κυβέρνηση επιδότηση του πετρελαίου θέρμανσης να δοθεί ως έκπτωση στην αντλία, απλοποιημένα, άμεσα, εξαλείφοντας τις περιττές γραφειοκρατικές διαδικασίες, δίκαια καθώς ο καταναλωτής του πετρελαίου για το αγαθό της θέρμανσης επιβαρύνεται με περισσότερους φόρους σε σχέση με τις άλλες πηγές θέρμανσης.
  2. ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑ: Η παραβατικότητα έχει αλώσει την αγορά με τις εκφάνσεις του λαθρεμπορίου, της νοθεία και της ηλεκτρονικής κλοπής στις αντλίες. Συνιστά μορφή παθογένειας το γεγονός ότι τα καύσιμα που διακινούνται από τα παράνομα πρατήρια των μεγάλων πόλεων ξεπερνούν το 20%. Απαραίτητη προϋπόθεση για να συμβούν όλα αυτά, είναι η καταδολίευση του συστήματος εισροών εκροών. Επίσης, φαινόμενο αποτελεί το γεγονός όταν κατά λάθος οι ελεγκτικές αρχές συλλάβουν κάποιον που “δεν πρέπει”, όπου τότε συντάσσετε διάτρητο κατηγορητήριο με αποτέλεσμα στο τέλος ο κατηγορούμενος είτε να αθωώνεται είτε να “πέφτει στα μαλακά”. Τα στοιχεία των παραβατών πρέπει να δημοσιοποιούνται, όπως δημοσιοποιούνται ήδη και οι απλές παραβάσεις που δεν ενέχουν δόλο και οικονομικό κίνητρο. Για την αποτελεσματική εξάρθρωση του κυκλώματος πρέπει να ακολουθείται η διαδρομή του βυτιοφόρου έως τον τελικό προορισμό του, δηλαδή το πρατήριο. Επίσης, η πρότασή μας, την οποία ενστερνίζεται ο νυν και ο πρώην Υφυπουργός Οικονομικών, είναι να δημοσιεύονται τα στοιχεία των εγκαταστατών συστημάτων εισροών εκροών και των προμηθευτών αντλιών, όπως και να επιβάλλονται σχετικές κυρώσεις, εφόσον διαπιστώνεται ότι, επαναλαμβανόμενα τα ίδια συστήματα και αντλίες απαρτίζουν τις παραβατικές ενέργειες. Άλλωστε θεωρούμε αδύνατον να καταδολιευτεί ένα σύστημα εισροών εκροών, ένας φορολογικός μηχανισμός και μια αντλία χωρίς τη συμμετοχή των εγκαταστατών/προμηθευτών αυτών.
    Η εκτίμηση μας είναι ότι η συνολική ετήσια απώλεια εσόδων από τα κρατικά ταμεία είναι περίπου 1 δισ. ευρώ, πέραν του γεγονότος ότι η πολύ μεγάλη παραβατικότητα είναι η κύρια αιτία που χιλιάδες πρατηριούχοι έχασαν και συνεχίζουν να χάνουν τις επιχειρήσεις τους.
    Για την ποιότητα και την ευστοχία των, κατά καιρούς, κατατεθειμένων προτάσεων μας, απλά επισημαίνουμε ότι η προ πέντε ετών πρότασή μας για κλείσιμο διάρκειας δύο ετών των πρατηρίων που είναι παραβατικά, την αποζημίωση του ιδιοκτήτη του οικοπέδου και την συνυπευθυνότητα των εταιριών εμπορίας που έχουν τα σήματά τους στα συγκεκριμένα πρατήρια διαβάζουμε ότι θα προβλεφθούν στο νέο φορολογικό νομοσχέδιο. Εύλογα γεννάται το ερώτημα για ποιο λόγο χάθηκε τόσος χρόνος.
  3. ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΚΑΤΩ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ: Η επαναφορά της απαγόρευσης πώλησης σε τιμή κάτω του κόστους θα αποτρέψει την γρήγορη πώληση των καυσίμων – προϊόντων παραβατικότητας, που κατά κανόνα πωλούνται σε χαμηλές τιμές, προκείμενου να διοχετεύονται ταχύτερα στην αγορά.
  4. ΥΓΡΑΕΡΙΟ: Η πρότασή μας για την καταπολέμηση του λαθρεμπορίου στο υγραέριο, αφού αποδεδειγμένα ο κρατικός μηχανισμός αδυνατεί !!! να πράξει το αυτονόητο είναι οι ΕΦΚ θέρμανσης 60 ευρώ, κίνησης 430 ευρώ και βιομηχανικού 120 ευρώ να εξομοιωθούν διαιρούμενοι διά τρία και να οριστεί ο μέσος συντελεστής 203 ευρώ ανά τόνο, όπου αντιστοιχούν σε 11,4 λεπτά ανά λίτρο, δηλαδή σε κάθε περίπτωση είναι οικονομικότερος από τα άλλα καύσιμα. Σημειώνουμε ότι η παραβατικότητα στην διακίνηση υγραερίου έχει ξεπεράσει το 30% και με αυτό τον τρόπο (χωρίς κόστος για τον καταναλωτή, αφενός αφαιρείται το κίνητρο της λαθρεμπορίας άρα επωφελείται το κράτος των δασμών/φόρων που του αναλογούν και αφετέρου σταματάει ο αθέμιτος ανταγωνισμός μεταξύ των διακινητών δίνοντας τη δυνατότητα στην αγορά να λειτουργήσει υγιώς.
  5. ΠΑΡΑΜΕΘΟΡΙΕΣ: Επιδότηση καυσίμων στις παραμεθόριες περιοχές ζητάει η ΠΟΠΕΚ λόγω της σημαντικής απόκλισης φορολόγησης (η Βουλγαρία εφαρμόζει το ελάχιστο επιτρεπόμενο όριο ΕΦΚ στην Ευρώπη). Ζητάμε την δοκιμαστική εφαρμογή ειδικής επιδότησης καυσίμων των κατοίκων της Βόρειας Ελλάδας, εμβελείας 20 χιλιομέτρων από τους συνοριακούς σταθμούς, το ύψος της οποίας θα καθιστά ανώφελη την έξοδο σε γειτονικές χώρες προς αναζήτηση φθηνών καυσίμων.
    Άλλωστε, η Οδηγία 2003/96/ΕΚ/27.10.2003 επιτρέπει σε κράτος μέλος να εφαρμόζει διαφοροποιημένα επίπεδα φορολογίας στα καύσιμα κίνησης σε ορισμένες γεωγραφικές περιοχές.Σχετ: ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ του ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ της ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ υπό στοιχεία COM(2015) 4 final 2015/0004 (NLE)/15.1.2015.
  6. ΑΑΔΕ: Υπέρογκα πρόστιμα για το έτος 2019, ύψους 100 ευρώ ανά ΦΗΜ για κάθε ημέρα, επιβλήθηκαν λόγω της μη διαβίβασης δεδομένων των παραστατικών πωλήσεων από τα πρατήρια καυσίμων στην ΑΑΔΕ, καθώς σε περιορισμένο χρονικό διάστημα ενός μηνός και μάλιστα σε εορταστική περίοδο χιλιάδες πρατήρια διάσπαρτα σε όλη την Ελλάδα υποχρεώθηκαν σε εφαρμογή διασύνδεσης των ΦΗΜ τους, με αποτέλεσμα η ολοκλήρωση της ρύθμισης να γίνει με χρονική καθυστέρηση, χωρίς να υπάρχει υπαιτιότητα του πρατηριούχου, και άδικα να επιβληθούν πρόστιμα σε νόμιμες επιχειρήσεις του κλάδου μας σε όλη την Ελλάδα. Σε πολλές περιπτώσεις τα το ύψος των προστίμων υπερβαίνει τα 10.000 ευρώ και σε ορισμένες περιπτώσεις και τις 30.000 ευρώ. Ο πρώην Υφυπουργός Οικονομικών κ. Απ. Βεσυρόπουλος αναγνώρισε το δίκαιο του αιτήματος μας. Ζητάμε την ανάκληση και την μη επιβολή προστίμων για τις συγκεκριμένες περιπτώσεις. Επισημαίνουμε ότι δεν πρόκειται για απόκρυψη εισοδημάτων αλλά για αποστολή δεδομένων, τα οποία μάλιστα ουδέποτε η Πολιτεία επεξεργάστηκε.

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

  1. ΠΛΑΦΟΝ ΛΙΑΝΙΚΗΣ: Ζητάμε την κατάργηση του πλαφόν στην λιανική, η οποία επεβλήθη τον Μάρτιο 2022 στα πρατήρια, χωρίς να έχει προηγηθεί οποιαδήποτε τεκμηριωμένη στοιχειοθέτηση υψηλών περιθωρίων, αλλά εμφανέστατα για λόγους λαϊκισμού, προκειμένου να καμουφλαριστούν τα σκανδαλώδη υπερκέρδη των διυλιστηρίων. Δηλαδή, ακόμη και αν μία επιχείρηση κατέγραφε ή καταγράφει ζημίες, λόγω της αύξησης των πάγιων και έκτακτων εξόδων, δεν μπορεί να αυξήσει το ούτως ή άλλως μικρό περιθώριο κέρδους της και υποχρεούται να καταγράφει μεγαλύτερες ζημιές.
    Σύμφωνα με τα στοιχεία του Υπουργείου Ανάπτυξης η χώρα μας φιγουράρει στις υψηλότερες θέσεις σε επίπεδο τιμών Πανευρωπαϊκά και χωρίς τους φόρους, γεγονός που με βεβαιότητα δεν οφείλεται στο περιθώριο κέρδους των πρατηριούχων.
    Επιπλέον, προβλέπουμε ότι η κατανάλωση του πετρελαίου θέρμανσης για την φετινή περίοδο δεν θα ξεπεράσει το ένα εκατομμύριο κυβικά, με αποτέλεσμα το αντίστοιχο προϋπολογισθέν ποσό να αντιστοιχεί σε 24 λεπτά το λίτρο, που θα έφερνε την σημερινή τιμή πετρελαίου θέρμανσης κάτω από το 1,10 ευρώ ανά λίτρο.
  2. ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΙΜΩΝ: Ζητάμε την επαναφορά της γνωστοποίησης των τιμών καυσίμων στην ιστοσελίδα www.fuelprices.gr με μηνιαία περιοδικότητα ή σε κάθε αλλαγή τιμής. Το μέτρο της υποχρεωτικής καταχώρησης των τιμών κάθε 7 ημέρες, ακόμη και αν δεν τις έχουν τροποποιήσει, είναι ανούσιο όταν μάλιστα όλα τα πρατήρια αναρτούν τις τιμές τους στην είσοδο του πρατηρίου τους με περίοπτη τεράστια πινακίδα. Το ύψος του προστίμου των 3.000 ευρώ που επιβάλλεται σε περίπτωση μη προσαρμογής, είναι παράλογο. Εξ άλλου οι τιμές των πρατηρίων είναι γνωστές μέσω της κονσόλας διαχείρισης καυσίμων που είναι συνδεδεμένη real time με την Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων (ΓΠΣ), με συνέπεια το Παρατηρητήριο τιμών καυσίμων να μπορεί να ενημερώνεται από εκεί.
  3. ΠΟΣΟΤΗΤΕΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ: Επίσης στο παρατηρητήριο καυσίμων, η αυθαίρετα προκαθορισμένη κατηγοριοποίηση της ποσότητας διανομής πετρελαίου θέρμανσης σε συνάρτηση με την τιμή, δηλαδή παραδόσεις έως και 499 λίτρα, από 500 μέχρι 999 λίτρα και από χίλια λίτρα και πάνω, δεν συνάδει με την ελεύθερη κρίση και βούληση του εμπόρου να καθορίζει τις τιμές της επιχείρησης του αλλά ούτε και με τις ανάγκες του καταναλωτή.
  4. ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΕΠΠΥ: Ζητάμε επί δυο συναπτά έτη τον εξορθολογισμό και την βελτίωση των κανόνων ΔΙΕΠΠΥ. Οι κανόνες ΔΙΕΠΠΥ είναι όχι μόνο αναχρονιστικοί, αλλά και λανθασμένοι σε μεγάλο βαθμό, σε αναντιστοιχία ποινών – παραβάσεων. Πρέπει να εξορθολογιστούν, παραδέχτηκε και το Υπουργείο στο νομικά τεκμηριωμένο αίτημα της ΠΟΠΕΚ αλλά παρόλα αυτά δεν έχει προχωρήσει προς αυτήν την κατεύθυνση. Επίσης τα προσωπικά δεδομένα σε ότι αφορά την δημοσιοποίηση των παραβατών δεν είναι δυνατόν να εφαρμόζονται διαφορετικά από δύο Υπουργεία της ίδιας Κυβέρνησης.
  5. ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ: Ο κλάδος μας εξαιρείται συστηματικά από επιδοτούμενα προγράμματα ανάπτυξης και στήριξης τόσο κρατικά όσο και ευρωπαϊκά. Έχουμε την ανάγκη, όπως όλες οι επιχειρήσεις, να εναρμονιστούμε με την εξέλιξη της τεχνολογίας. Σε κάθε ψηφιακή εξέλιξη, μετασχηματισμό, ψηφιοποίηση, επιδότηση καλούμαστε να διεκδικούμε το αυτονόητο δικαίωμα ένταξης του κλάδου μας.
    Οι επιχειρήσεις μας είναι πολυσχιδείς , με διακλαδώσεις και προοπτικές, οι οποίες ψαλιδίζονται, ενώ παράλληλα σε αντιδιαστολή, διαρκώς επιβάλλονται νέες πολυδάπανες αποχρώσεις από τα υπουργεία στα πρατήρια, με υπερβολικά, μη αναλογικά πρόστιμα, χωρίς καμία οικονομική μέριμνα. Ο κωδικός αριθμός δραστηριότητας (ΚΑΔ) των πρατηρίων πρέπει να συμπεριληφθεί, να ενταχθεί στις ευεργετικές διατάξεις που θεσπίζονται.
  6. ΑΘΕΜΙΤΟΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ: Ο αθέμιτος ανταγωνισμός, η καθετοποίηση της αγοράς με τους προμηθευτές και παράλληλα ανταγωνιστές μας παγιδεύει την ελεύθερη εξέλιξη του κλάδου μας. Τα διυλιστήρια έχουν πλέον θυγατρικές εταιρίες χονδρικής και λιανικής εμπορίας, αναπτυσσόμενο δίκτυο πρατηρίων, με αποτέλεσμα τα κέρδη τους να τα μεταφέρουν στην λιανική και το αντίστροφο και να πωλούν σε δελεαστικές τιμές, που δεν μπορούν να ανταγωνιστούν οι οικογενειάρχες πρατηριούχοι. Επίσης με τεχνικές Marketing, προνομιακών κινήτρων επιδιώκουν να υφαρπάζουν τους πελάτες του δικτύου. Βεβαίως και αναμένουμε το πόρισμα της Επιτροπής Ανταγωνισμού, στην οποία ως οφείλαμε, καταθέσαμε τις γνώσεις μας.

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ

Ο κατακερματισμός του Ταμείου Βενζινοπωλών (πρώην ΤΕΑΠΥΚ), όπου:
α) Με μονομερή και άδικη απόφαση του ΕΤΕΑΕΠ, η επικουρική σύνταξη αποδίδεται στα 67 έτη και όχι με την θεμελίωση της κύριας σύνταξης,
β) Σημειώνεται ότι στις περιπτώσεις που αποδίδεται η επικουρική σύνταξη από το ΤΕΑΠΥΚ δεν αποδίδεται ακέραια η κύρια σύνταξη για τους ασφαλισμένους στον ΟΓΑ και αυτό έρχεται σε αντιδιαστολή με τον συναφή κλάδο των αρτοποιών,
γ) η απάντηση που περιμένουμε εδώ και αρκετούς μήνες για την απόδοση των μερισμάτων κοινής διανομής στους πρατηριούχους που είχαν εκχωρήσει το μέρισμα τους στις συνδικαλιστικές οργανώσεις – Σωματεία τους. Για το τελευταίο δε, θεωρούμε αδύνατον να μην γνωρίζει το κράτος –όπως επικαλούνται οι αρμόδιοι – αν έχει αποδώσει τα μερίσματα των πρατηριούχων τα οποία αδίκως παρακρατούνται.

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ

  1. ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ: Ζητήματα που άπτονται του υπουργείου Μεταφορών αναφορικά με τη μη υποχρέωση πιστοποίησης καλής λειτουργίας από διαπιστευμένους φορείς του συστήματος ανάκτησης ατμών STAGE II, την παύση της υποχρεωτικής επανογκομέτρησης των δεξαμενών ανά 10ετία παρά μόνο σε περίπτωση που προκύψει απόκλισης στο σύστημα εισροών εκροών, την ευελιξία ελεγκτικών διαδικασιών στο χώρο του πρατηρίου κλπ. Παρότι έχουμε λάβει σαφή διαβεβαίωση, ωστόσο δεν έχουν δρομολογηθεί. Θεωρούμε υποτιμητική την στάση της κυρίας Υφυπουργού και των στελεχών της επί 3 μήνες να μην απαντούν καν στα τηλεφωνήματα μας.
    Οφείλουμε να σημειώσουμε ότι ο προηγούμενος Υφυπουργός Μεταφορών κύριος Παπαδόπουλος
    αποδέχτηκε τις 12 από τις 13 προτάσεις μας και τελικώς νομοθέτησε μόνο την 13η στην οποία δεν είχε συμφωνήσει!!!!!
  2. ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΣΡΟΩΝ – ΕΚΡΟΩΝ: Ζητάμε την νομοθετική εφαρμογή εγκατάστασης του ηλεκτρονικού συστήματος ελέγχου εισροών εκροών στα Ιδιωτικής Χρήσεως πρατήρια και την απαγόρευση πώλησης από τις εταιρίες χονδρικής εμπορίας σε μη αδειοδοτημένες εγκαταστάσεις, προκειμένου να διασφαλίζεται η νόμιμη διακίνηση των καυσίμων. Τα Ι.Χ πρατήρια να έχουν δικαίωμα τροφοδοσίας μόνο στα ιδιόκτητα οχήματα της επιχείρησης και όχι σε υποτιθέμενα συνεργαζόμενα με αυτήν και σε υπαλλήλους αυτής. Αφενός δεν υπάρχει ο επαρκής έλεγχος νομιμότητας και αφετέρου υφαρπάζεται έργο από τα δημοσίας χρήσης πρατήρια.
    Επιπρόσθετα, οι μη αδειοδοτημένες διάσπαρτες πάσης φύσεως εγκαταστάσεις, δεξαμενές πρέπει να μπορούν να εφοδιάζομαι καύσιμα μόνο με τον μοναδικό Αριθμό Μητρώου Διακινητή Καυσίμων (ΑΜΔΙΚΑ), ο οποίος αποδίδεται μόνο στα αδειοδοτημένα και διασυνδεδεμένα με τη ΓΓΠΣ πρατήρια, καθώς με αυτόν τον τρόπο θα ελέγχεται και θα διασφαλίζεται η διάθεση αποκλειστικά σε νόμιμες αδειοδοτημένες εγκαταστάσεις και θα περιοριστεί η ανεξέλεγκτη και παράνομη διακίνηση καυσίμων .
  3. ΦΙΑΛΕΣ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ: Για προφανείς λόγους ασφάλειας, ζητάμε οι φιάλες υγραερίου να διακινούνται αποκλειστικά και μόνο από τα πρατήρια καυσίμων, τα οποία είναι κατά τεκμήριο χώροι που διαθέτουν όλες τις απαραίτητες προϋποθέσεις, ώστε να μπορούν να παραλαμβάνουν, να αποθηκεύουν και να πωλούν επικίνδυνα προϊόντα με ασφάλεια.
    Παρά το γεγονός ότι η φιάλη υγραερίου, βάσει νόμου, υπάγεται στην κατηγορία των εύφλεκτων υλικών – καυσίμων, δηλαδή θα έπρεπε απαραίτητα να διασφαλίζονται σχετικές προϋποθέσεις, ωστόσο, διατίθεται ευρέως και αφειδώς σε καταστήματα λιανικής, εκθέτοντας ανά πάσα στιγμή σε κίνδυνο την ακεραιότητα κάθε πολίτη.
    Ζητάμε άμεσα να δοθεί η δυνατότητα στα πρατήρια να αποθηκεύουν την ποσότητα των
    2.000 kg, λαμβάνοντας τα ήδη προβλεπόμενα από τη νομοθεσία ισχύοντα μέτρα πυροπροστασίας, χωρίς να απαιτείται περαιτέρω αδειοδότηση.

Έχουμε διαπιστώσει δυσκίνητους μηχανισμούς, κρατικούς μηχανισμούς σε αδράνεια, δυστυχώς όχι από μεμονωμένα υπουργεία, αλλά από το σύνολο των υπουργείων που έχουμε απευθυνθεί, ζητώντας δίκαιες λύσεις στα προβλήματά του κλάδου μας. Εκφράζουμε ανοιχτά την διαμαρτυρία μας, με την πεποίθηση ότι άμεσα θα βελτιωθεί το επίπεδο ανταπόκρισης προς τον κλάδο μας.

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων (Π.Ο.Π.Ε.Κ.), έχει έμπρακτα αποδείξει ότι επιδιώκει την ορθή και σύννομη λειτουργία της αγοράς σε συνεργασία με την πολιτεία, διεκδικώντας την επιβίωση των έντιμων οικογενειαρχών πρατηριούχων και είναι αυτονόητο ότι η Ομοσπονδία είναι στη διάθεση των βουλευτών και των Υπουργών για περαιτέρω ανάπτυξη των θεμάτων που καταγράφονται στην επιστολή.

error: Content is protected !!