Skip to main content
| Notaka

Tips καινοτομίας στην επιχείρησή σας.. σε δύσκολους καιρούς

Η καινοτομία σε μια επιχείρηση είναι περισσότερο ζήτημα κουλτούρας παρά… πόρων και επενδύσεων. Πώς μπορείτε να δοκιμάσετε με φθηνούς τρόπους τις νέες ιδέες

Βάζε μικρά στοιχήματα

Πώς μπορείς να βοηθήσεις την εταιρία σου να εξελιχθεί σε υπερδύναμη της καινοτομίας; Μη στοιχηματίζεις όλους τους πόρους σου σε πιθανές νέες προσφορές ή επιχειρησιακές διαδικασίες. Απεναντίας, εκτέλεσε πολλά μικρά, φθηνά πειράματα σε ασφαλείς χώρους, όπως είναι τα γρήγορα πιλοτικά προγράμματα για να δοκιμαστούν οι ιδέες για ένα νέο προϊόν ή οι τρόποι εξυπηρέτησης πελατών.

Χρησιμοποίησε αυτά τα μικρά πειράματα για να διαπιστώσεις τι δουλεύει και τι όχι. Μετά επανάλαβε και βελτιστοποίησε έως ότου καταλήξεις στην επιτυχημένη τελική καινοτομία.

Αυτό ακριβώς έκανε η Amazon διεξάγοντας τα δικά της πειράματα –Kindle, καταστήματα Amazon και ελαστική υπολογιστική νέφους- για να προσδιορίσει και να κεφαλαιοποιήσει μοναδικές ευκαιρίες ανάπτυξης πέρα από τον χώρο του βιβλίου, που είναι ο πυρήνας της εταιρίας.

Σκέψου σαν μια μικρή επιχείρηση

Παλαιότερα, οι μεγάλες επιχειρήσεις υπερτερούσαν των μικρών εξαιτίας της εμπειρίας τους, της εντυπωσιακής λίστας πελατών και της φαινομενικής σταθερότητας τους. Εμπιστευόμασταν τις μεγάλες επιχειρήσεις λόγω του μεγέθους τους, αλλά η οικονομική κρίση έχει πλέον αλλάξει την κατάσταση. Σήμερα οι μικρές επιχειρήσεις κερδίζουν την εμπιστοσύνη των πελατών. Ανεξάρτητα από το μέγεθος της εταιρίας σου, ανάκτησε την εμπιστοσύνη του πελάτη κάνοντας αυτό που κάνουν καλά οι μικρές επιχειρήσεις.

• Να είσαι διαθέσιμος. Οι πελάτες των μικρών εταιριών δε χρειάζεται να ουρλιάξουν στο τηλέφωνο τη λέξη «εκπρόσωπος» για να μιλήσουν σε ένα πραγματικό πρόσωπο. Επίτρεψε στους πελάτες σου να σε βρίσκουν εύκολα, και απάντησε γρήγορα στα ερωτήματα και τα αιτήματα τους.

• Κράτα τις υποσχέσεις σου. Να φέρνεις πάντοτε σε πέρας ό,τι έχεις πει ότι θα κάνεις.

• Αναπτύξου με βιώσιμο τρόπο. Η εμπιστοσύνη του πελάτη έχει κλονιστεί και οι πελάτες θέλουν να γνωρίζουν ότι οι επιχειρήσεις θα είναι εκεί ανεξάρτητα από την οικονομική κατάσταση. Διαβεβαίωσε τους πελάτες ότι ενεργείς με έναν οικονομικά υπεύθυνο και βιώσιμο τρόπο.

ΠΗΓΗ: απόσπασμα από euro2day.gr

 

Η αναδιοργάνωση σήμερα πρέπει να είναι η δεύτερη φύση κάθε επιχειρηματία ή στελέχους. Οι μικρές συνεχείς αλλαγές είναι πάντα πολύ πιο ήπιες και αποδεκτές, από ότι οι μεγάλες, ανατρεπτικές και επικίνδυνες αλλαγές πορείας. Μην μένετε ποτέ άπρακτοι. Κάθε επιχειρηματίας ή στέλεχος οφείλει να εντοπίζει τα προβλήματα και να τα επιλύει χωρίς χρονοτριβές κυρίως όταν αυτά τα προβλήματα επιδεινώνουν την κερδοφορία.

Αναλύστε τους πελάτες σας ώστε αρχικά να διαπιστώσετε ποιοι από αυτούς σας αποφέρουν κέρδη, λιγότερα ή περισσότερα. Επικεντρωθείτε στους περισσότερο προσοδοφόρους και προσπαθήστε να κερδίσετε και άλλους με τα ίδια χαρακτηριστικά. Επενδύστε σε ότι ζητούν περισσότεροι οι πελάτες αυτοί.

Εκπαίδευση του προσωπικού σε διαδικασίες που δημιουργούν κόστη και ζημιές, αλλά επιπλέον και ανάπτυξη ενός χώρου ελεύθερων και δημιουργικών πρωτοβουλιών ώστε να αποδίδουν περισσότερο. Δυστυχώς, στις δύσκολες εποχές που διανύουμε, τα χρηματικά bonus απόδοσης έχουν περιοριστεί, οπότε εναλλακτικά η «Θεωρία των Προσδοκιών» μπορεί να παρακινήσει περισσότερο το προσωπικό, που ελπίζει σε μία καλύτερη αντιμετώπιση από τους εργοδότες ή μία προαγωγή. Η επένδυση στον ανθρώπινο παράγοντα ευνοεί πάντα την κερδοφορία στις επιχειρήσεις.

ΠΗΓΗ: απόσπασμα από epixeiro.gr

error: Content is protected !!