| Notaka

“Πηγές της Eurelectric στο energypress: Ανησυχητική η απουσία υποστήριξης για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα”.

 

Της  Γιάννας  Παπαδημητρίου,

Σφόδρα επιφυλακτική για το κατά πόσο θα επιτευχθούν οι στόχοι για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στη χώρα μας εμφανίζεται η Eurelectric, καθώς, όπως επισημαίνουν στελέχη της στο energypress, δεν προκύπτει ότι υπάρχει η κατάλληλη πολιτική υποστήριξη για την ανάπτυξη δικτύου σταθμών φόρτισης.

Όπως εξηγoύν τα στελέχη της Eurelectric, για να επιτευχθούν οι αυξημένοι στόχοι της ΕΕ για την μείωση των εκπομπών CO2 από αυτοκίνητα, θα πρέπει το 2030 να κυκλοφορούν στους ευρωπαϊκούς δρόμους περίπου 40 εκατ. ηλεκτρικά αυτοκίνητα, βανάκια και φορτηγά.

Με πιο απλά λόγια, σε διάστημα μόλις 11 χρόνων από σήμερα, θα πρέπει να έχει αυξηθεί κατά 40 φορές ο αριθμός τέτοιων οχημάτων, σε σχέση με όσα κυκλοφορούσαν το 2018.

Δύσκολο; Πολύ, όμως η Eurelectric εκτιμά ότι με κατάλληλες επενδύσεις και υποστήριξη, ο στόχος, αν και φιλόδοξος, είναι επιτεύξιμος.

Στην Ελλάδα, όμως, η κατάσταση είναι ακόμα χειρότερη. Αρκεί να σκεφτεί κανείς ότι, αναλογικά, για την επίτευξη του ευρωπαϊκού στόχου, ο αριθμός των ηλεκτρικών οχημάτων στη χώρα μας θα πρέπει να φτάσει τα 23.200, την ώρα που σήμερα μόλις και μετά βίας αγγίζει τα 600.

Δεν προξενεί καμία εντύπωση, λοιπόν, το γεγονός ότι πηγές της Eurelectric επισημαίνουν στο energypress ότι η χώρα μας είναι πολύ πιθανό να χάσει το τραίνο του εξηλεκτρισμού των μεταφορών, αν δεν αλλάξει γρήγορα ρότα.

Αν δεν προχωρήσουν γρήγορα μεγάλες επενδύσεις σε υποδομές φόρτισης, η προοπτική της απανθρακοποίησης του τομέα των μεταφορών δια του εξηλεκτρισμού του τίθεται εν αμφιβόλω, σύμφωνα με τα στελέχη της Eurelectric.

Για να προχωρήσουν γρήγορα οι σχετικές επενδύσεις, χρειάζεται άμεση δράση από τη μεριά των κυβερνήσεων και των εθνικών ρυθμιστικών αρχών. Το ερώτημα που τίθεται από την πλευρά της Eurelectric, λοιπόν, είναι αν οι ελληνικές αρχές θα δράσουν όσο γρήγορα απαιτείται.

Τα μέχρι στιγμής δεδομένα, πάντως, δεν εμπνέουν ιδιαίτερη αισιοδοξία στη Eurelectric.

Όπως χαρακτηριστικά τονίζουν στο energypress στελέχη της Eurelectric, ο αριθμός των δημόσια διαθέσιμων σημείων φόρτισης ήδη δεν επαρκεί για τα ηλεκτρικά οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους.

Μάλιστα, σημειώνουν ότι οι ευρωπαϊκοί κανόνες υποδεικνύουν ως μέγιστο τον αριθμό των 10 ηλεκτρικών αυτοκινήτων ανά σταθμό φόρτισης, τη στιγμή που στην Ελλάδα ο αριθμός αυτός έχει ήδη φτάσει τα 15.

Το πιο ανησυχητικό, όμως, σύμφωνα με τη Eurelectric, είναι ότι δε διαφαίνεται να υπάρχει κατάλληλη υποστήριξη για να διασφαλιστεί η ανάπτυξη του απαιτούμενου δικτύου σταθμών ταχείας φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων.

energypress.gr

Spyrides ad-blue containers

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

1202 2030 adblue ADR Alpha TV Andre Bledjian ANT1 app ARAMCO Autogas AVINOIL Baker Hughes Biden Joe BlueFuel Bosch BP Brent Cedefop Chevron CNG covid-19 crack spread Cyclon DAF Dailymail Delta Poseidon e-katanalotis e-shop e-ΕΦΚΑ EBITDA Economist eFuel Energean Oil Exxon-Mobil FuelMate Fuel Pass fund Goldman Sachs gov.gr Greek Mafia Guardian Handelsblatt HelleniQ Energy Inside Story interlock kWh LANA LG LNG LPC Lukoil Mediterranean Gas Mohammad Sanusi Barkindo MOTOR OIL MWh myData Mytilineos myΘέρμανση newsauto.gr OIL ONE OPEC OPEC+ Open TV Optima Bank PLATTS POS Prudent Warrior RealNews refinery margin REPSOL Revoil RMM Royal Dutch Shell Saudi Arabian Oil Company SECU-TECH self-test SHELL SKG Sokol Sri Lanka sts TEXACO TotalEnergies TotalEnergy twitter Urals windfall tax WOOD World Bank WTI Yiufi «Άγιος Χριστόφορος» ΄1 ΑΑΔΕ ΑΟΖ ΑΦΜ Αγγελική Ναταλία Αδαμοπούλου Αλβανία Αλεξανδρούπολη Αλεξιάδης Τρ. Αληγιζάκης Γιάννης Αναγνωστόπουλος Θ. Αναφορά Αρβανιτίδης Γιώργος Ασία Ασμάτογλου Γιώργος Αττική Αχτσιόγλου Έφη ΒΕΘ Βέττας Ι. Βελετάκης Ν. Βενεζουέλα Βεσυρόπουλος Απ. Βουλή Βουλγαρία Βουλγαρίδης Γιώργος Βρετανία Βόρεια Μακεδονία ΓΕΜΗ ΓΣΕΒΕΕ Γαλλία Γενική Συνέλευση Γερμανία Γεωργιάδης Άδωνις Γιάννης Θεοτοκάς ΔΕΗ ΔΕΣΦΑ ΔΙ.Μ.Ε.Α. ΔΙΕΠΠΥ ΔΙΜΕΑ Δαγούμας Θ. Διοικητικό Συμβούλιο Δούκας Χάρης Δρακακάκης Γιάννης Ε.Ε. ΕΕΑ ΕΚΟ ΕΛΙΝΟΙΛ ΕΛΛΑΚΤΩΡ ΕΛΠΕ ΕΛΣΤΑΤ ΕΝΒΕΘ ΕΡΓΑΝΗ ΕΡΤ ΕΣΠΑ ΕΣΥΔ ΕΤΕΚΑ ΕΤΕπ ΕΥΠ ΕΦΚ Ενέργεια Επιστρεπτέα Προκαταβολή Επιτροπάκης Π. Επιτροπή Επιτροπή Ανταγωνισμού Ευρωπαϊκή Ένωση ΗELLENiQ ENERGY ΗΠΑ ΗΦΑΙΣΤΟΣ Ηνωμένο Βασίλειο Ηράκλειο ΘΕΡΜΟΙΛ Θράκη Θωμαδάκης Μ. ΙΝΕ-ΓΣΕΕ ΙΟΒΕ Ιλχάν Αχμέτ Ινδία Ιράν Ιταλία ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΚΕΔΑΚ ΚΕΠ Κίνα Καλογήρου Ι. Καρανάσιος Π. Κατρίνης Μανώλης Κεγκέρογλου Βασίλης Κιουρτζής Θέμης Κιούσης Μιχάλης Κλίμα Κονταξής Δημήτρης Κρήτη Κρίντας Θ. Κύπρος Κώτσος Ευάγγελος Λάτσης Σπ. Λιανός Ι. ΜΑΜΙΔΑΚΗΣ ΜΕΛΚΟ Μάρδας Δ. Μακρυβέλιος Δημήτρης Μαμουλάκης Χ. Μασαλής Γιώργος Μαυράκης Γιάννης Μαυράκης Μανώλης Μαυράκης Χάρης Μαυρομμάτης Γιώργος Μεθάνιο Μελίδης Αλέξανδρος Μελίδης Σπύρος Μελισσανίδης Δημήτρης Μεταφορικό Ισοδύναμο Μητσοτάκης Κυριάκος Μπόμπορης Παναγιώτης Ξυδάκης Ηρακλής ΟΒΕ ΟΟΣΑ ΟΦΑΕ Οικονομικός Ταχυδρόμος Οικονόμου Γ. ΠΑΣΟΚ ΠΕΤΡΟΛΙΝΑ ΠΟΠΕΚ Πάνας Απόστολος Πέτη Πέρκα Παπαγεωργίου Νίκος Παπαδημητρίου Μπ. Παπαδοπούλου Έλλη Παπαδοπούλου Ελισάβετ Παπαζήσης Γιάννης Παπαμιχαήλ Σωτήρης Παραπολιτικά Πετκίδης Βασίλης Πιστωτικές κάρτες Πλακιωτάκης Γιάννης Πρέβεζα Προκοπίου Γ. ΡΑΕ Ροδόπη Ρωσία ΣΑΜΕΕ ΣΑΠΕΚ ΣΕΒ ΣΕΒΤ ΣΕΕΠΕ ΣΚΑΙ ΣΜΕΑ ΣΠΥΡΙΔΗΣ ΣΥΡΙΖΑ Σάκκος Αντώνης Σαμόλης Λ. Σαουδική Αραβία Σβίγκου Ρ. Σιάμισιης Ανδρέας Σκρέκας Κώστας Σκυλακάκης Θ. Σταυράκης Χρήστος Σταϊκούρας Χρήστος Σωκράτης Φάμελλος Σύστημα Εισροών - Εκροών ΤΕΑΠΥΚ Ταγαράς Νίκος Ταπρατζή Πολυξένη Τζαμπαζλής Γιώργος Τζιόλας Χρήστος Τουρκία Τσίπρας Αλέξης Τσαμπαζλής Γιώργος Τσεχία ΥΜΕ ΦΕΚ ΦΗΜ ΦΠΑ Φίλης Ν. Φραγκογιάννης Κώστας Χάρης Δούκας Χανιά Χαρίτσης Αλ. Χατζηθεοδοσίου Γ. Χατζηνικολάου Ν. άδεια έλεγχοι αγγελίες αγρότες αγωγός αδειοδότηση αεροπορικά καύσιμα ανάκτηση ατμών αναβάθμιση ανακαλύψεις ανασφάλιστα ανταγωνισμός ανταποδοτικά αντλίες απάτη απαιτήσεις απεργία αποτελέσματα απόβλητα αργό πετρέλαιο ατύχημα βαρέλι βενζίνη βιοντίζελ βυτίο βυτιοφόρα γεωτρήσεις δειγματοληψίες δεξαμενή δηλώσεις εγκύκλιος εισφορά αλληλεγγύης εισφορές εμπάργκο επενδύσεις επιδοτήσεις επιδότηση επικουρικό επιμέτρηση ευρώ ηλεκτρικά αυτοκίνητα ηλεκτρικό ρεύμα ηλεκτροκίνηση θερμική καταπόνηση ισολογισμοί ιστορία κίνητρα κακοκαιρία κατάρτιση καταγγελίες καυσόξυλα καύσιμα κλιματική αλλαγή κυρώσεις λαθρεμπόριο ληστεία λιπαντήρια λογισμικό μέτρα προστασίας μελέτες μελέτη μεταφορικές μητρώα μικρόβια ναυτιλιακό νοθεία νομοσχέδιο ογκομέτρηση οδηγοί ορυκτά καύσιμα παραμεθόριος παραπομπή παρατηρητήριο τιμών περιθώριο κέρδους πετρέλαιο θέρμανσης πετρέλαιο κίνησης πετρελαιοειδή πιστοποιητικά πλαφόν πληθωρισμός πλυντήρια πρατήρια πρατήριο καυσίμων προδιαγραφές προμέτρηση πρόστιμα πρόσωπα πτωχευτικός ρεύμα ρούβλια ρύποι στάθμη στατιστικά συνέδριο συναντήσεις συνεργεία συνθετικά καύσιμα συνταξιοδότηση σφράγιση τάνκερ τέλη ταξινομήσεις τελωνείο τιμοκατάλογοι χονδρικής τολουόλη υγραέριο υδρογόνο υπ. Ανάπτυξης υπ. Οικονομικών υπερκέρδη υποτροφίες υπουργείο Ανάπτυξης υπουργείο Ενέργειας υπουργείο Οικονομικών υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών φορτηγά φορτιστές φυσικό αέριο φωτοβολταϊκά φόροι φόρτιση ωράριο

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ  ©  All rights reserved - Powered by Avatar

error: Content is protected !!