| Notaka

“Πρωτιά για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Νορβηγία το 2017”.

 Προβολή εικόνας στο Twitter

Tα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν αποτελούν κάποια μελλοντική υπόθεση, αλλά είναι ήδη παρόντα, κυκλοφορούν ανάμεσά μας. Και αρχίζουν και γράφουν τα πρώτα ρεκόρ.

Σύμφωνα με τους Times της Νέας Υόρκης, οι πωλήσεις ηλεκτρικών και υβριδικών αυτοκινήτων αυξήθηκαν πάνω από το 50% στη Νορβηγία, την περασμένη χρονιά.

Αυτό συνέβη λόγω των γενναιόδωρων κυβερνητικών επιδοτήσεων οι οποίες επέκτειναν το προβάδισμα της χώρας στη μετάβαση από «κλασικούς» κινητήρες ορυκτών καυσίμων στον ηλεκτρισμό, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιεύθηκαν την Τετάρτη 3 Ιανουαρίου 2018.

Τα «καθαρά» ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τα υβριδικά οχήματα, τα οποία διαθέτουν μπαταρία και κινητήρα ντίζελ ή βενζίνης, αντιπροσώπευαν το 52% όλων των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων το 2017 στη Νορβηγία έναντι 40% το 2016, δήλωσε η ανεξάρτητη Oμοσπονδία Νορβηγών Οδηγών (OFV).

«Καμία άλλη χώρα δεν έπιασε τέτοιο ποσοστό», δήλωσε ο επικεφαλής της OFV, Εβίντ Σόλμπεργκ Θόρσεν. «Για πρώτη φορά έχουμε μερίδιο αγοράς αυτοκινήτων ορυκτών καυσίμων κάτω από το 50%», σημείωσε ο ίδιος.

Ποιες είναι οι κυβερνητικές επιδοτήσεις; H Νορβηγία -αν και σημαντικός εξαγωγέας πετρελαίου- απαλλάσσει τα νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από σχεδόν όλους τους φόρους και χορηγεί προνόμια που μπορεί να αξίζουν χιλιάδες δολάρια ετησίως, όσον αφορά στη δωρεάν ή επιδοτούμενη στάθμευση, στην επαναφόρτιση και τη δωρεάν χρήση των διοδίων. Παράγει, επίσης, σχεδόν όλη την ηλεκτρική ενέργεια υδροηλεκτρικά, οπότε η μετάβαση συμβάλλει στη μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης και της αλλαγής του κλίματος.

Πέρυσι, ο Διεθνής Οργανισμός Ενέργειας (IEA) δήλωσε ότι η Νορβηγία ήταν πολύ πιο μπροστά από άλλες χώρες, όπως η Ολλανδία, η Σουηδία, η Κίνα, η Γαλλία και η Βρετανία στις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Με το κριτήριο του ΙΕΑ, το οποίο αποκλείει τα υβριδικά αυτοκίνητα, οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη Νορβηγία αυξήθηκαν στο 39% το 2017 από 29% το 2016, όταν οι Κάτω Χώρες ήταν στη δεύτερη θέση με 6,4%.

Είναι γεγονός ότι σε πολλές χώρες, οι υψηλές τιμές των αυτοκινήτων με μπαταρία, η περιορισμένη αυτονομία και οι μεγάλοι χρόνοι χρέωσης, αποθαρρύνουν τους αγοραστές. Βέβαια, οι κατασκευαστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων λένε ότι αυτά τα μειονεκτήματα μειώνονται με την πάροδο του χρόνου για τα νέα μοντέλα.

Οι χώρες σε όλον τον κόσμο έχουν επιταχύνει την προώθηση των υβριδικών και ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Καθώς η Κίνα προσπαθεί να βελτιώσει την ποιότητα του αέρα που αναπνέει και να κυριαρχήσει στην τεχνολογία των νέων οχημάτων, η κυβέρνηση εκεί θέλει ένα στα πέντε αυτοκίνητα, με εναλλακτικά καύσιμα, να πωλούνται έως το 2025. Η Γαλλία και η Βρετανία σχεδιάζουν να σταματήσουν την πώληση βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων μέχρι το 2040.

ΠΗΓΗ: Energy Press

 

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

1202 2030 adblue ADR Alpha TV Andre Bledjian ANT1 app ARAMCO Autogas AVINOIL Baker Hughes Biden Joe BlueFuel Bosch BP Brent Cedefop Chevron CNG covid-19 crack spread Cyclon DAF Dailymail Delta Poseidon e-katanalotis e-shop e-ΕΦΚΑ EBITDA Economist eFuel Energean Oil Exxon-Mobil Fuel Pass fund Goldman Sachs gov.gr Guardian Handelsblatt HelleniQ Energy Inside Story interlock kWh LANA LG LNG LPC Lukoil Mediterranean Gas Mohammad Sanusi Barkindo MOTOR OIL MWh myData Mytilineos myΘέρμανση newsauto.gr OIL ONE OPEC OPEC+ Open TV Optima Bank PLATTS POS Prudent Warrior RealNews refinery margin REPSOL Revoil RMM Royal Dutch Shell Saudi Arabian Oil Company SECU-TECH self-test SHELL SKG Sokol Sri Lanka TEXACO TotalEnergies TotalEnergy Urals windfall tax WOOD World Bank WTI Yiufi «Άγιος Χριστόφορος» ΄1 ΑΑΔΕ ΑΟΖ ΑΦΜ Αγγελική Ναταλία Αδαμοπούλου Αλβανία Αλεξανδρούπολη Αλεξιάδης Τρ. Αληγιζάκης Γιάννης Αναγνωστόπουλος Θ. Αναφορά Αρβανιτίδης Γιώργος Ασία Ασμάτογλου Γιώργος Αχτσιόγλου Έφη ΒΕΘ Βέττας Ι. Βελετάκης Ν. Βενεζουέλα Βεσυρόπουλος Απ. Βουλή Βουλγαρία Βουλγαρίδης Γιώργος Βρετανία Βόρεια Μακεδονία ΓΕΜΗ ΓΣΕΒΕΕ Γαλλία Γενική Συνέλευση Γερμανία Γεωργιάδης Άδωνις Γιάννης Θεοτοκάς ΔΕΗ ΔΕΣΦΑ ΔΙ.Μ.Ε.Α. ΔΙΕΠΠΥ ΔΙΜΕΑ Δαγούμας Θ. Διοικητικό Συμβούλιο Δούκας Χάρης Δρακακάκης Γιάννης Ε.Ε. ΕΕΑ ΕΚΟ ΕΛΙΝΟΙΛ ΕΛΛΑΚΤΩΡ ΕΛΠΕ ΕΛΣΤΑΤ ΕΝΒΕΘ ΕΡΓΑΝΗ ΕΡΤ ΕΣΠΑ ΕΣΥΔ ΕΤΕΚΑ ΕΦΚ Ενέργεια Επιστρεπτέα Προκαταβολή Επιτροπάκης Π. Επιτροπή Επιτροπή Ανταγωνισμού Ευρωπαϊκή Ένωση ΗELLENiQ ENERGY ΗΠΑ ΗΦΑΙΣΤΟΣ Ηνωμένο Βασίλειο Ηράκλειο ΘΕΡΜΟΙΛ Θράκη Θωμαδάκης Μ. ΙΟΒΕ Ινδία Ιράν Ιταλία ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΚΕΔΑΚ ΚΕΠ Κίνα Καλογήρου Ι. Καρανάσιος Π. Κατρίνης Μανώλης Κεγκέρογλου Βασίλης Κιουρτζής Θέμης Κιούσης Μιχάλης Κλίμα Κονταξής Δημήτρης Κρήτη Κρίντας Θ. Κύπρος Κώτσος Ευάγγελος Λάτσης Σπ. Λιανός Ι. ΜΑΜΙΔΑΚΗΣ ΜΕΛΚΟ Μάρδας Δ. Μακρυβέλιος Δημήτρης Μαμουλάκης Χ. Μασαλής Γιώργος Μαυράκης Γιάννης Μαυράκης Μανώλης Μαυράκης Χάρης Μαυρομμάτης Γιώργος Μελίδης Αλέξανδρος Μελίδης Σπύρος Μελισσανίδης Δημήτρης Μεταφορικό Ισοδύναμο Μπόμπορης Παναγιώτης Ξυδάκης Ηρακλής ΟΒΕ ΟΟΣΑ ΟΦΑΕ Οικονομικός Ταχυδρόμος Οικονόμου Γ. ΠΑΣΟΚ ΠΕΤΡΟΛΙΝΑ ΠΟΠΕΚ Πάνας Απόστολος Παπαγεωργίου Νίκος Παπαδημητρίου Μπ. Παπαδοπούλου Έλλη Παπαδοπούλου Ελισάβετ Παπαζήσης Γιάννης Παπαμιχαήλ Σωτήρης Παραπολιτικά Πετκίδης Βασίλης Πιστωτικές κάρτες Πλακιωτάκης Γιάννης Πρέβεζα Προκοπίου Γ. ΡΑΕ Ροδόπη Ρωσία ΣΑΜΕΕ ΣΑΠΕΚ ΣΕΒ ΣΕΒΤ ΣΕΕΠΕ ΣΚΑΙ ΣΜΕΑ ΣΠΥΡΙΔΗΣ ΣΥΡΙΖΑ Σάκκος Αντώνης Σαμόλης Λ. Σαουδική Αραβία Σβίγκου Ρ. Σιάμισιης Ανδρέας Σκρέκας Κώστας Σκυλακάκης Θ. Σταυράκης Χρήστος Σταϊκούρας Χρήστος Σωκράτης Φάμελλος Σύστημα Εισροών - Εκροών ΤΕΑΠΥΚ Ταγαράς Νίκος Ταπρατζή Πολυξένη Τζαμπαζλής Γιώργος Τζιόλας Χρήστος Τουρκία Τσίπρας Αλέξης Τσαμπαζλής Γιώργος ΥΜΕ ΦΕΚ ΦΗΜ ΦΠΑ Φίλης Ν. Φραγκογιάννης Κώστας Χανιά Χαρίτσης Αλ. Χατζηθεοδοσίου Γ. Χατζηνικολάου Ν. έλεγχοι αγγελίες αγρότες αγωγός αδειοδότηση αεροπορικά καύσιμα ανάκτηση ατμών αναβάθμιση ανακαλύψεις ανασφάλιστα ανταγωνισμός ανταποδοτικά αντλίες απάτη απαιτήσεις απεργία αποτελέσματα απόβλητα αργό πετρέλαιο βαρέλι βενζίνη βιοντίζελ βυτίο βυτιοφόρα γεωτρήσεις δειγματοληψίες δεξαμενή δηλώσεις εγκύκλιος εισφορά αλληλεγγύης εισφορές εμπάργκο επιδοτήσεις επιδότηση επικουρικό επιμέτρηση ευρώ ηλεκτρικά αυτοκίνητα ηλεκτρικό ρεύμα ηλεκτροκίνηση θερμική καταπόνηση ισολογισμοί ιστορία κίνητρα κατάρτιση καταγγελίες καυσόξυλα καύσιμα κλιματική αλλαγή κυρώσεις λαθρεμπόριο λιπαντήρια λογισμικό μέτρα προστασίας μελέτες μελέτη μεταφορικές μητρώα μικρόβια ναυτιλιακό νοθεία νομοσχέδιο ογκομέτρηση οδηγοί ορυκτά καύσιμα παραμεθόριος παραπομπή παρατηρητήριο τιμών περιθώριο κέρδους πετρέλαιο θέρμανσης πετρέλαιο κίνησης πετρελαιοειδή πιστοποιητικά πλαφόν πληθωρισμός πλυντήρια πρατήρια πρατήριο καυσίμων προδιαγραφές προμέτρηση πρόστιμα πρόσωπα πτωχευτικός ρεύμα ρούβλια στάθμη συνέδριο συναντήσεις συνεργεία συνταξιοδότηση σφράγιση τάνκερ τέλη ταξινομήσεις τελωνείο τιμοκατάλογοι χονδρικής τολουόλη υγραέριο υδρογόνο υπ. Ανάπτυξης υπ. Οικονομικών υποτροφίες υπουργείο Ανάπτυξης υπουργείο Ενέργειας υπουργείο Οικονομικών υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών φορτηγά φορτιστές φυσικό αέριο φόροι ωράριο

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ  ©  All rights reserved - Powered by Avatar

error: Content is protected !!