| Notaka

‘Protergia και Kosmocar κάνουν προσιτή την ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα – Επιδότηση τιμής οχήματος και δωρεάν ρεύμα φόρτισης’.

Με την επιδότηση, η τιμή αγοράς του αυτοκινήτου διαμορφώνεται στα 19.950 ευρώ, ενώ το κόστος κίνησης (λαμβάνοντας υπόψη το οικιακό τιμολόγιο της Protergia) είναι 1,1 ευρώ ανά 100 χιλιόμετρα.

 Τη συνεργασίας τους ανακοίνωσαν σήμερα 13/7/2017 η αντιπροσωπεία της VW, Kosmocar και η εταιρία προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας Protergia του Ομίλου Μυτιληναίου Kosmocar και Protergia θα προσφέρουν επιδότηση στην τιμή αγοράς του ηλεκτρικού αυτοκινήτου e-up της Volkswagen και δωρεάν το ρεύμα που απαιτείται για την διάνυση 10.000 χιλιομέτρων.
Με την επιδότηση, η τιμή αγοράς του αυτοκινήτου διαμορφώνεται στα 19.950 ευρώ, ενώ το κόστος κίνησης (λαμβάνοντας υπόψη το οικιακό τιμολόγιο της Protergia) είναι 1,1 ευρώ ανά 100 χιλιόμετρα.
Το αντίστοιχο κόστος για ένα βενζινοκίνητο αυτοκίνητο που καταναλώνει 7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, με τιμή βενζίνης 1,4 ευρώ το λίτρο πλησιάζει τα 10 ευρώ. 
Το e-up έχει μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 18,7 kWh, τελική ταχύτητα 130 χλμ/ώρα και προορίζεται για αστική χρήση.
Όπως ανακοινώθηκε σε ειδική εκδήλωση, το ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο της γερμανικής φίρμας διατίθεται στην τιμή των 19.950 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του ταχυφορτιστή AC wallbox (κανονικά κοστίζει 600 με 1.000 ευρώ). Η εγγύηση της μπαταρίας είναι για 8 χρόνια.
Παράλληλα, η Protergia παρέχει δωρεάν την ενέργεια για την φόρτιση του αυτοκινήτου για ένα χρόνο! Μηδέν έξοδα δηλαδή για καύσιμα, ενώ οι ιδιοκτήτες θα λάβουν ειδικό τιμολόγιο και έως 21% έκπτωση στις χρεώσεις ηλεκτρικού ρεύματος του σπιτιού τους.
Να σημειώσουμε ακόμα πως και το κόστος συντήρησης του αυτοκινήτου είναι πολύ μικρότερο, καθώς δεν θέλει λάδια και έχει πολύ λιγότερες φθορές σε πολλά λειτουργικά του συστήματα, όπως για παράδειγμα στα φρένα.
Το θέμα του δικτύου φόρτισης που αυτή τη στιγμή είναι περιορισμένο, αναμένεται μέσα στο επόμενο έτος να λυθεί από την Protergia, που θα το αναπτύξει σε ολόκληρη την Ελλάδα.
Στα πλεονεκτήματα των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων, τονίστηκε σήμερα σε συνέντευξη Τύπου των δύο εταιριών, περιλαμβάνονται ακόμη, ο υψηλότερος βαθμός απόδοσης (96 % έναντι 40 % των κινητήρων εσωτερικής καύσης), η ανυπαρξία θορύβου, το χαμηλότερο κατά 30-40 % κόστος συντήρησης (πχ ο ηλεκτροκινητήρας δεν χρειάζεται λίπανση), οι καλύτερες επιδόσεις λόγω μειωμένων τριβών, οι μηδενικές εκπομπές ρύπων στο σημείο κίνησης.
Εκπέμπονται βέβαια ρύποι για την παραγωγή της ηλεκτρικής ενέργειας αν και για το συγκεκριμένο μοντέλο η Protergia θα παρέχει και πράσινα πιστοποιητικά, που σημαίνει ότι η κατανάλωσή τους καλύπτεται από ανανεώσιμες πηγές της ίδιας εταιρίας.
Από την άλλη πλευρά, τα μειονεκτήματα περιλαμβάνουν τη μικρότερη αυτονομία σε σχέση με τα συμβατικά αυτοκίνητα (το συγκεκριμένο μοντέλο έχει αυτονομία μέχρι 160 χιλιόμετρα), την υψηλότερη τιμή, το χρόνο φόρτισης (7-9 ώρες από οικιακή πρίζα για το e-up ή 4- 6 ώρες με το σύστημα wallbox που περιλαμβάνεται στην προσφορά) και την έλλειψη σταθμών φόρτισης όπου ο χρόνος μειώνεται στα 30 λεπτά.  
Ωστόσο, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις που αναφέρθηκαν, τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα θα πολλαπλασιάζονται τα επόμενα χρόνια στους δρόμους της Ευρώπης και διεθνώς. Οι δύο εταιρίες δεν αποκλείεται να επεκτείνουν τη συνεργασία τους σε περισσότερα μοντέλα στο μέλλον. 
Διευκρινίστηκε τέλος, ότι οι επιδοτήσεις ισχύουν για συγκεκριμένο αριθμό αυτοκινήτων.

www.worldenergynews.gr

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

1202 2030 adblue ADR Alpha TV Andre Bledjian ANT1 app ARAMCO Autogas Baker Hughes Biden Joe BlueFuel Bosch BP Brent Cedefop Chevron CNG covid-19 crack spread Cyclon DAF Dailymail Delta Poseidon e-katanalotis e-shop e-ΕΦΚΑ EBITDA Economist eFuel Energean Oil Exxon-Mobil Fuel Pass fund Goldman Sachs Guardian Handelsblatt Inside Story interlock kWh LANA LG LNG Mediterranean Gas Mohammad Sanusi Barkindo MOTOR OIL MWh myData Mytilineos newsauto.gr OIL ONE OPEC OPEC+ Open TV Optima Bank PLATTS POS Prudent Warrior RealNews refinery margin REPSOL Revoil RMM Royal Dutch Shell Saudi Arabian Oil Company SECU-TECH self-test SHELL SKG Sokol Sri Lanka TEXACO TotalEnergies TotalEnergy Urals windfall tax WOOD WTI «Άγιος Χριστόφορος» ΑΑΔΕ ΑΟΖ ΑΦΜ Αγγελική Ναταλία Αδαμοπούλου Αλβανία Αλεξιάδης Τρ. Αληγιζάκης Γιάννης Αναγνωστόπουλος Θ. Αναφορά Αρβανιτίδης Γιώργος Ασία Ασμάτογλου Γιώργος Αχτσιόγλου Έφη ΒΕΘ Βέττας Ι. Βελετάκης Ν. Βενεζουέλα Βεσυρόπουλος Απ. Βουλή Βουλγαρία Βουλγαρίδης Γιώργος Βρετανία Βόρεια Μακεδονία ΓΕΜΗ ΓΣΕΒΕΕ Γαλλία Γενική Συνέλευση Γερμανία Γεωργιάδης Άδωνις ΔΕΗ ΔΕΣΦΑ ΔΙ.Μ.Ε.Α. ΔΙΕΠΠΥ ΔΙΜΕΑ Δαγούμας Θ. Διοικητικό Συμβούλιο Δούκας Χάρης Δρακακάκης Γιάννης Ε.Ε. ΕΕΑ ΕΚΟ ΕΛΙΝΟΙΛ ΕΛΛΑΚΤΩΡ ΕΛΠΕ ΕΝΒΕΘ ΕΡΓΑΝΗ ΕΡΤ ΕΣΠΑ ΕΣΥΔ ΕΦΚ Ενέργεια Επιστρεπτέα Προκαταβολή Επιτροπάκης Π. Επιτροπή Επιτροπή Ανταγωνισμού Ευρωπαϊκή Ένωση ΗELLENiQ ENERGY ΗΠΑ ΗΦΑΙΣΤΟΣ Ηνωμένο Βασίλειο Ηράκλειο ΘΕΡΜΟΙΛ Θράκη Θωμαδάκης Μ. ΙΟΒΕ Ινδία Ιράν Ιταλία ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΚΕΔΑΚ ΚΕΠ Κίνα Καλογήρου Ι. Καρανάσιος Π. Κατρίνης Μανώλης Κεγκέρογλου Βασίλης Κιουρτζής Θέμης Κιούσης Μιχάλης Κλίμα Κρήτη Κρίντας Θ. Κύπρος Κώτσος Ευάγγελος Λάτσης Σπ. Λιανός Ι. ΜΑΜΙΔΑΚΗΣ ΜΕΛΚΟ Μάρδας Δ. Μακρυβέλιος Δημήτρης Μαμουλάκης Χ. Μασαλής Γιώργος Μαυράκης Γιάννης Μαυράκης Μανώλης Μαυράκης Χάρης Μαυρομμάτης Γιώργος Μελίδης Αλέξανδρος Μελίδης Σπύρος Μελισσανίδης Δημήτρης Μεταφορικό Ισοδύναμο Μπόμπορης Παναγιώτης Ξυδάκης Ηρακλής ΟΒΕ ΟΟΣΑ ΟΦΑΕ Οικονομικός Ταχυδρόμος Οικονόμου Γ. ΠΑΣΟΚ ΠΕΤΡΟΛΙΝΑ ΠΟΠΕΚ Πάνας Απόστολος Παπαγεωργίου Νίκος Παπαδημητρίου Μπ. Παπαδοπούλου Έλλη Παπαδοπούλου Ελισάβετ Παπαζήσης Γιάννης Παπαμιχαήλ Σωτήρης Παραπολιτικά Πετκίδης Βασίλης Πιστωτικές κάρτες Πλακιωτάκης Γιάννης Πρέβεζα Προκοπίου Γ. ΡΑΕ Ροδόπη Ρωσία ΣΑΜΕΕ ΣΑΠΕΚ ΣΕΒ ΣΕΒΤ ΣΕΕΠΕ ΣΚΑΙ ΣΜΕΑ ΣΠΥΡΙΔΗΣ ΣΥΡΙΖΑ Σάκκος Αντώνης Σαμόλης Λ. Σαουδική Αραβία Σβίγκου Ρ. Σιάμισιης Ανδρέας Σκρέκας Κώστας Σκυλακάκης Θ. Σταυράκης Χρήστος Σταϊκούρας Χρήστος Σωκράτης Φάμελλος Σύστημα Εισροών - Εκροών ΤΕΑΠΥΚ Ταγαράς Νίκος Ταπρατζή Πολυξένη Τζαμπαζλής Γιώργος Τουρκία Τσίπρας Αλέξης Τσαμπαζλής Γιώργος ΥΜΕ ΦΕΚ ΦΠΑ Φίλης Ν. Φραγκογιάννης Κώστας Χανιά Χαρίτσης Αλ. Χατζηθεοδοσίου Γ. Χατζηνικολάου Ν. έλεγχοι αγγελίες αγρότες αδειοδότηση αεροπορικά καύσιμα ανάκτηση ατμών αναβάθμιση ανακαλύψεις ανασφάλιστα ανταποδοτικά αντλίες απάτη απαιτήσεις απεργία αποτελέσματα απόβλητα αργό πετρέλαιο βαρέλι βενζίνη βιοντίζελ βυτίο βυτιοφόρα γεωτρήσεις δειγματοληψίες δεξαμενή δηλώσεις εγκύκλιος εισφορά αλληλεγγύης εισφορές εμπάργκο επιδοτήσεις επιδότηση επικουρικό επιμέτρηση ευρώ ηλεκτρικά αυτοκίνητα ηλεκτροκίνηση θερμική καταπόνηση ισολογισμοί ιστορία κίνητρα κατάρτιση καταγγελίες καύσιμα κλιματική αλλαγή κυρώσεις λαθρεμπόριο λιπαντήρια λογισμικό μέτρα προστασίας μελέτες μεταφορικές μητρώα μικρόβια ναυτιλιακό νοθεία νομοσχέδιο ογκομέτρηση οδηγοί ορυκτά καύσιμα παραμεθόριος παραπομπή παρατηρητήριο τιμών περιθώριο κέρδους πετρέλαιο θέρμανσης πετρέλαιο κίνησης πετρελαιοειδή πιστοποιητικά πλαφόν πληθωρισμός πλυντήρια πρατήρια πρατήριο καυσίμων προδιαγραφές προμέτρηση πρόστιμα πρόσωπα πτωχευτικός ρεύμα ρούβλια στάθμη συνέδριο συναντήσεις συνεργεία συνταξιοδότηση σφράγιση τάνκερ τέλη ταξινομήσεις τελωνείο τιμοκατάλογοι χονδρικής τολουόλη υγραέριο υδρογόνο υπ. Ανάπτυξης υπ. Οικονομικών υποτροφίες υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών φορτηγά φορτιστές φυσικό αέριο φόροι ωράριο

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ  ©  All rights reserved - Powered by Avatar

error: Content is protected !!