12:06 “Τα αυτοκίνητα θα μπορούσαν σύντομα να λειτουργούν με υδρογόνο CNG σύμφωνα με τα σχέδια της κυβέρνησης: Τα οφέλη εξηγούνται”.
Η MoRTH έχει εκδώσει μια ειδοποίηση που δηλώνει ότι είναι ανοιχτή σε προτάσεις και σχόλια από το κοινό και όλους τους μετόχους σχετικά με το συμπιεσμένο φυσικό αέριο εμπλουτισμένο με υδρογόνο (HCNG) για χρήση ως καύσιμο αυτοκινήτων στην Ινδία. Αυτό συμβαίνει αφού το Υπουργείο άνοιξε επίσης προτάσεις προτύπων για την αξιολόγηση της ασφάλειας των υδρογονοκίνητων οχημάτων στην Ινδία.
Η ινδική κυβέρνηση εργάζεται σκληρά για την εξεύρεση εναλλακτικών καυσίμων που θα βοηθήσουν στη μείωση των εκπομπών σωλήνων εξαγωγής οχημάτων, ενώ είναι επίσης πιο βολικό από τους μεγάλους χρόνους φόρτισης που απαιτούνται για ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία. Το Υπουργείο Οδικών Μεταφορών και Αυτοκινητοδρόμων της Ινδίας, αφού άνοιξε προτάσεις για πρότυπα αξιολόγησης της ασφάλειας των οχημάτων με υδρογόνο, εξέδωσε μια ανακοίνωση που δηλώνει ότι τώρα καλωσορίζει επίσης προτάσεις και σχόλια από μέτοχους και το κοινό σχετικά με τη δυνατότητα εμπλουτισμού με υδρογόνο Συμπιεσμένο φυσικό αέριο επίσης γνωστό ως HCNG. Το MoRTH έχει τη δυνατότητα τροποποίησης των Κανόνων Κεντρικού Αυτοκινήτου 1979 για την προσαρμογή του νέου εναλλακτικού καυσίμου, εάν μπορεί να κατασκευαστεί ως βιώσιμο καύσιμο αυτοκινήτων στην Ινδία.
Ενώ η ινδική κυβέρνηση αναζητά νέα εναλλακτικά καύσιμα για χρήση στην αυτοκινητοβιομηχανία, το HCNG ως καύσιμο μπορεί να διατεθεί και να γίνει πιο βιώσιμο, εάν η Ινδία έχει ήδη χρησιμοποιήσει την υποδομή για σταθμούς ανεφοδιασμού CNG και χρησιμοποιείται ήδη σε αφθονία. Το HCNG είναι ουσιαστικά συμπιεσμένο φυσικό αέριο το οποίο έχει αναμειχθεί με υδρογόνο. Μέσα στη σύνθεση του HCNG, αποτελείται από το 18% του υδρογόνου. Αυτό το μείγμα είναι επίσης βιώσιμο στη χρήση βαρέων οχημάτων που τροφοδοτούνται από CNG. Για την προσαρμογή του καυσίμου που θα χρησιμοποιηθεί για ένα όχημα, απαιτούνται μικρές αλλαγές και βελτιστοποιήσεις μόνο για έναν κινητήρα που είναι ήδη σε θέση να λειτουργεί με CNG.
Οι ερευνητές ισχυρίζονται ότι το HCNG έχει τη δυνατότητα να μειώσει τις εκπομπές μονοξειδίου του άνθρακα (CO), μεθανίου και υδρογονανθράκων (THC) σε σύγκριση με το κανονικό CNG που χρησιμοποιείται είτε ως καύσιμο αυτοκινήτων είτε σε άλλες εφαρμογές. Δεδομένου ότι θα χρειαστούν μικρές τροποποιήσεις για την προσαρμογή του καυσίμου στους αγωγούς CNG, η ινδική κυβέρνηση θα πραγματοποιήσει επίσης ένα πιλοτικό έργο, ενώ θα τροποποιήσει μια μικρή ποσότητα της υπάρχουσας υποδομής αρχικά για να κατανοήσει τη βιωσιμότητά της πριν την κυκλοφορήσει.
ΠΗΓΗ: financialexpress.com