Skip to main content
| Notaka

“Αυτό είναι το κόλπο της Daimler για να χρηματοδοτήσει στροφή σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα”.

Αποτέλεσμα εικόνας για Daimler AG

Τα κέρδη προ φόρων και τόκων εκτιμάται ότι θα αυξηθούν «σημαντικά» σε σύγκριση με το 2019, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας

 Η  Daimler AG  μείωσε το μέρισμα της, καθώς αυτή η εταιρεία που κατασκευάζει πολυτελή αυτοκίνητα Mercedes- Benz προσπαθεί να μειώσει το κόστος και να εξοικονομήσει χρήματα, προκειμένου να επενδύσει σε μια ακριβή στροφή προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Τα κέρδη προ φόρων και τόκων εκτιμάται ότι θα αυξηθούν «σημαντικά» σε σύγκριση με το 2019, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας με έδρα τη Γερμανία. Η Daimler πρότεινε μέρισμα 0,90 ευρώ (0,98 δολάρια) ανά μετοχή, από 3,25 ευρώ το προηγούμενο έτος.

Η Daimler δήλωσε ότι οι περικοπές δαπανών, συμπεριλαμβανομένων των αλλαγών προσωπικού και των χαμηλότερων δαπανών για υλικά, σκοπό έχουν να εξοικονομήσουν περισσότερα από 1,4 δισ. ευρώ μέχρι το 2022. Ο διευθύνων σύμβουλος Όλα Καλένιους δίνει μια νέα ώθηση ώστε να αποκαταστήσει τα κέρδη της εταιρείας στα επιθυμητά επίπεδα, αφού η πρώτη του προσπάθεια απέτυχε να πείσει τους επενδυτές.

Η σημερινή περικοπή των μερισμάτων υπογραμμίζει την ώθηση της αυτοκινητοβιομηχανίας για να κρατήσει το κόστος υπό έλεγχο μετά την εκτόξευση των δαπανών λόγω κανονιστικής υποχρέωσης για την επιδιόρθωση των οχημάτων ντίζελ, των διακοπών στην παραγωγή και της χαμηλής απόδοσης, με αποτέλεσμα την συμπίεση των συνολικών αποδόσεων το 2019.

Η πρόβλεψη κερδών της Daimler τον περασμένο μήνα – η τρίτη σε διάστημα μικρότερο από ένα χρόνο – τροφοδότησε ανησυχίες μεταξύ των επενδυτών ότι η αυτοκινητοβιομηχανία δεν θα μπορέσει να στραφεί ανοδικά, στο επόμενο διάστημα. Η Daimler πασχίζει επίσης να πετύχει τους στόχους της μέσα σε μια ευμετάβλητη παγκόσμια οικονομία, όπου κυριαρχεί το ανεπίλυτο θέμα των εμπορικών σχέσεων μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας, αλλά και η αγωνία για τις επιπτώσεις του Brexit.

Τα αυτοκίνητα της Mercedes- Benz, για τα οποία προβλέπεται αύξηση πωλήσεων κατά 4% έως 5% φέτος, κινδυνεύουν από υπερβολικά πρόστιμα αν δεν τηρήσουν αυστηρότερα όρια εκπομπών ρύπων που θα ισχύουν στην Ευρώπη φέτος. Τα περιθώρια κέρδους στο τμήμα φορτηγών της Daimler υστερούν σε σχέση με εκείνα που υπάρχουν σε μικρότερες εταιρείες σε μια βιομηχανία όπου η κλίμακα θεωρείται βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Spyrides ad-blue containers

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

error: Content is protected !!