Skip to main content
| Notaka

“ADAC μαλακώνει τη στάση της στο όριο ταχύτητας”.

Αποτέλεσμα εικόνας για ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΟΡΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ

 

Η συζήτηση σχετικά με ένα όριο ταχύτητας στους αυτοκινητόδρομους «διεξάγεται συναισθηματικά μεταξύ των μελών», λέει ο αντιπρόεδρος της ADAC Hillebrand.

 

  • Το ADAC υπερασπίζεται τον εαυτό του από ένα γενικό όριο ταχύτητας στους αυτοκινητοδρόμους εδώ και δεκαετίες.
  • Τώρα εξασθενίζει την στάση του. Το ένα δεν είναι πλέον «ουσιαστικά» εναντίον του, αλλά επί του παρόντος δεν δεσμεύεται.
  • Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, η πλειοψηφία του πληθυσμού τάσσεται υπέρ ενός ορίου ταχύτητας.
  • Η πρόταση του Χίλλιμπραντ σας κάνει να ακούσετε. Για δεκαετίες, η ADAC ήταν γνωστή ως σαφής αντίπαλος ενός ορίου ταχύτητας. Τώρα απομακρύνεται από το αυστηρό όχι – αλλά αυτό δεν σημαίνει ναι. Η συζήτηση διεξάγεται συναισθηματικά και πολώνεται μεταξύ των μελών, εξηγεί ο Hillebrand. “Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η ADAC δεν ρυθμίζει επί του παρόντος την ερώτηση.” Σε δημοσκόπηση μεταξύ των μελών, 50 τοις εκατό ψήφισαν ενάντια σε ένα όριο ταχύτητας και 45 τοις εκατό ψήφισαν για αυτό. Απαιτείται επειγόντως αντικειμενοποίηση. Οι επιπτώσεις του ορίου ταχύτητας θα πρέπει να διευκρινιστούν επειγόντως σε μια περιεκτική μελέτη. “Αυτό θα παρείχε αξιόπιστη βάση για τη λήψη αποφάσεων”.
  • Σε πρόσφατη έρευνα του Ινστιτούτου Forsa εξ ονόματος της Ομάδας Εργασίας για το Κυκλοφοριακό Δίκαιο της Γερμανικής Ένωσης Δικηγόρων, η πλειοψηφία του πληθυσμού τάσσεται υπέρ ενός ορίου ταχύτητας . Πενήντα έξι τοις εκατό των 1.000 κατόχων αδειών που εξετάστηκαν βλέπουν ένα γενικό όριο ταχύτητας ως αποτελεσματικό μέτρο για μεγαλύτερη ασφάλεια κυκλοφορίας.

    Η συζήτηση σχετικά με ένα όριο ταχύτητας στη Γερμανία είχε ξανασυμβεί στα τέλη του 2019. Ο Ομοσπονδιακός Υπουργός Μεταφορών Andreas Scheuer (CSU) είπε αρνητικά: “Έχουμε πολύ πιο σημαντικά καθήκοντα από το να θέτουμε αυτό το πολύ συναισθηματικό θέμα ξανά και ξανά στο κατάστημα – για το οποίο δεν υπάρχουν πλειοψηφίες”. Ο κυβερνητικός εταίρος SPD είχε προηγουμένως ζητήσει ένα όριο ταχύτητας 130 σε αυτοκινητόδρομους σε συμβαλλόμενο μέρος και το δικαιολόγησε αυτό με την ασφάλεια της κυκλοφορίας και την προστασία του κλίματος.


  • Popek.gr

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Spyrides ad-blue containers

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

error: Content is protected !!