Skip to main content
| I |

“Shell-Eco Μαραθώνιος: Η ομάδα από το Stralsund κερδίζει με το υδρογόνο Propulsion και Reach Record”.

 

Ο Shell Eco-marathon 2019 τελείωσε με ένα ευχάριστο αποτέλεσμα από τη γερμανική προοπτική. Χάρη στη νίκη της κατηγορίας για την ομάδα “ThaiGer-H2-Racing” από το Stralsund (υδρογόνο) καθώς και δύο τρίτες θέσεις για τις ομάδες “Evi Neuruppin” και “Schluckspecht” (κινητήρες εσωτερικής καύσης) Η Γερμανία με συνολικά τρία podium αποτελέσματα από το Λονδίνο.

Περισσότεροι από 1.500 φοιτητές από 28 χώρες (οι περισσότεροι από αυτούς στην Ευρώπη) παρακολούθησαν την εκδήλωση “Make the Future Live” στη Mercedes-Benz World, νοτιοδυτικά του Λονδίνου, από την 1η έως τις 5 Ιουλίου. Ο στόχος, όπως πάντα, ήταν να επιτευχθεί όσο το δυνατόν περισσότερο ένα λίτρο καυσίμου / ένα κιλοβάτ ηλεκτρικής ενέργειας / ένα κυβικό μέτρο υδρογόνου. Οι συμμετέχοντες αντιμετώπισαν αυτή την πρόκληση με συνολικά 140 διαφορετικά οχήματα.

Για έναν επιτυχημένο αγώνα, έπρεπε να καλύψουν 16 χιλιόμετρα σε μέγιστο 39 λεπτά (11 γύρους 1,45 χλμ.). Μετά από κάθε δοκιμή, μετρήθηκε πόση ενέργεια είχε καταναλώσει το όχημα και στη συνέχεια προέβλεπε πόσο μακριά θα έφτανε περίπου ένα λίτρο καυσίμου ή ισοδύναμο ενεργειακό ισοδύναμο των άλλων κατηγοριών. Για άλλη μια φορά, το “Microjoule-La Joliverie” του Γάλλου, με 2.735 χιλιόμετρα και ένα λίτρο κατανάλωσης καυσίμου, πέτυχε την υψηλότερη συνολική παρεκβολή – ένα νέο απόλυτο ρεκόρ!

Η πιο επιτυχημένη γερμανική ομάδα ήταν το “ThaiGer-H2-Racing” από το Stralsund – με τη μεγαλύτερη επίδοση που έχει επιτευχθεί ποτέ από ένα όχημα κυψελών καυσίμου στον μαραθώνιο Shell Eco. Όπως και το προηγούμενο έτος, η ομάδα κατέλαβε την πρώτη θέση στην κατηγορία τους στα πρωτότυπα. «Είχαμε κάποιες δυσκολίες με την κυψέλη καυσίμου, δεν ήταν πάντα βέλτιστη», λέει ο οδηγός Janika Schmeiser . “Παρ ‘όλα αυτά, έχουμε επιτύχει ένα μεγάλο αποτέλεσμα στο τέλος. Με νέο κινητήρα, είχαμε τη δυνατότητα να μειώσουμε την οπισθέλκουσα τριβής, αυξάνοντας από 779 χιλιόμετρα το 2018 σε 1.083 χιλιόμετρα. Ως μικρή ομάδα με διαχειρίσιμο προϋπολογισμό, είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με το αποτέλεσμα! 

Η νέα διαδρομή στο Weybridge παρουσίασε μερικές πολύ ιδιαίτερες προκλήσεις για τους σπουδαστές: αν και αποδείχθηκε πολύ επίπεδη, γεγονός που ωφέλησε τα χιλιόμετρα όλων των οχημάτων. Ωστόσο, ήταν επίσης πολύ στενό. Με τη βαριά κυκλοφορία, οι μαθητές έπρεπε να επιλέξουν μια έξυπνη γραμμή για να προσπεράσουν χωρίς να χάσουν την ορμή ή ακόμα και να συγκρουστούν.

“Αυτό το έτος ήταν ιδιαίτερα συναρπαστικό γιατί δεν βρήκαμε μόνο ένα νέο κύκλωμα, αλλά και κάναμε και νέα ρεκόρ απόδοσης”, εξηγεί ο Norman Koch, Γενικός Διευθυντής του Shell Eco-marathon . “Είμαι βαθιά εντυπωσιασμένος από την απόδοση των ομάδων. Ο ενθουσιασμός και η αφοσίωση της ήταν πραγματικά μεταδοτικές. Αυτή την εβδομάδα, το μπαρ έχει φτάσει ακόμα υψηλότερα για το επόμενο έτος – για ακόμα πιο απαιτητικούς μηχανικούς με όλη τη δημιουργικότητα και την ευρηματικότητά τους γύρω από αποτελεσματικές λύσεις κινητικότητας. 

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Spyrides ad-blue containers

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

error: Content is protected !!