Skip to main content
| I |

“Motor Oil: Μεγάλη επένδυση στο διυλιστήριο με αναβάθμιση στην βενζίνη – Ενδιαφέρον πρωτίστως για την ΕΠΑ Αττικής”.

 Motor Oil: Μεγάλη επένδυση στο διυλιστήριο με αναβάθμιση στην βενζίνη - Ενδιαφέρον πρωτίστως για την ΕΠΑ Αττικής

Παρουσίαση της Motor Oil στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών

Με τη δημοσίευση των οικονομικών αποτελεσμάτων του πρώτου τριμήνου, εντός του Μαΐου, θα παρουσιασθεί λεπτομερώς το σχέδιο της Motor Oil για την αναβάθμιση της παραγωγής βενζινών από το διυλιστήριο, όπως ανέφερε ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου, Πέτρος Τζαννετάκης, κατά τη χθεσινή παρουσίαση του στην ετήσια ενημέρωση αναλυτών, η οποία πραγματοποιήθηκε μέσω της Ένωσης Θεσμικών Επενδυτών. 
Το σχέδιο, το οποίο είχε ανακοινώσει ο κ. Τζαννετάκης κατά το conference call της προηγούμενης εβδομάδας στο πλαίσιο δημοσίευσης των οικονομικών αποτελεσμάτων του 2018, προβλέπει την αύξηση της ποσότητας αλλά και της ποιότητας του καυσίμου που «βγαίνει» από το διυλιστήριο. Κάτι που θα επιτευχθεί με μία επένδυση «μερικών εκατοντάδων εκατομμυρίων», όπως επανέλαβε χθες. 
Σύμφωνα με τον αναπληρωτή διευθύνοντα σύμβουλο, ο στόχος του εν λόγω πρότζεκτ είναι διττός, αφού με αυτό τον τρόπο θα επιτευχθεί άνοδος στους όγκους του παραγόμενου προϊόντος, ενώ παράλληλα θα ενισχυθεί η αναλογία των βενζινών υψηλών οκτανίων έναντι του καυσίμου με χαμηλά οκτάνια. 
Όπως εξήγησε, η αύξηση της παραγωγής θα δώσει τη δυνατότητα στον Όμιλο να καλύψει σε ακόμη μεγαλύτερο βαθμό τη ζήτηση με δική του παραγωγή, τη στιγμή που γι’ αυτό τον σκοπό (και παρά τα διαδοχικά ρεκόρ παραγωγής) αυτή τη στιγμή χρειάζεται να κάνει εισαγωγές. 
Παράλληλα, η ενίσχυση του όγκου των υψηλών οκτανίων θα «απαντήσει» στην ολοένα μεγαλύτερη κατανάλωση του πιο ακριβού καυσίμου – τη στιγμή που, για παράδειγμα, προτιμάται από το 50% των Ελλήνων οδηγών που ανεφοδιάζονται από το δίκτυο της Shell. 
Παράλληλα, σε απόλυτους αριθμούς θα διατηρηθούν σταθερές οι ποσότητες βενζινών χαμηλών οκτανίων, οι οποίες εξάγονται σε μη ευρωπαϊκές χώρες. 
Τοποθετούμενος σε ερώτηση σχετικά με πιθανό ενδιαφέρον του Ομίλου για την αποκρατικοποίηση της ΔΕΠΑ, ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος σημείωσε πως η Motor Oil θα προσδιορίσει τη στάση της όταν ξεκινήσει η διαδικασία και οριστικοποιηθούν τα δεδομένα. 
«Για τη λιανική πάντως έχει νόημα», πρόσθεσε, αναφερόμενος στην πώληση της ΕΠΑ Αττικής, η οποία θα εκχωρηθεί ενταγμένη στη ΔΕΠΑ Εμπορίας. 
Ο κ. Τζαννετάκης τοποθετήθηκε επίσης σε ερώτηση για την πλωτή μονάδα FSRU στους στους Αγίους Θεοδώρους Κορινθίας, για την οποία ο Όμιλος έλαβε τη σχετική άδεια από τη ΡΑΕ στις αρχές Μαρτίου. 
Όπως ανέφερε, το επόμενο βήμα είναι να γίνουν οι πρώτες προκαταρκτικές μελέτες, ενώ χαρακτήρισε την υποβολή της άδειας ως μία από τις επιλογές που ο Όμιλος θέλει να διατηρήσει ανοικτές, από τη στιγμή που δραστηριοποιείται στο φυσικό αέριο και την ηλεκτρική ενέργεια. 
Την ίδια στιγμή, επιβεβαίωσε τα δημοσιεύματα που είδαν τις προηγούμενες ημέρες το φως της δημοσιότητας, σχετικά με σχέδιο της εταιρείας για την κατασκευή στην Κρήτη μίας ηλεκτροπαραγωγικής μονάδας με καύσιμο υγραέριο (LPG).
Όπως εξήγησε, πρόκειται επίσης για ένα πλάνο στη λογική των ανοικτών επιλογών του Ομίλου, το οποίο θα μπορούσε να έχει νόημα υπό προϋποθέσεις, δηλαδή στην περίπτωση που εμφανισθεί έλλειμμα επάρκειας στο νησί και δικαιολογείται η κατασκευή της. 
Τέλος, αναφερόμενος στα οικονομικά αποτελέσματα της περασμένης χρονιάς, ο κ. Τζαννετάκης έκανε ειδική μνεία στο ρεκόρ παραγωγής του διυλιστηρίου, η οποία ανήλθε στους 13,8 εκατ. μετρικούς τόνους, όπως και στο γεγονός ότι ο όγκος των συνολικών πωλήσεων άγγιξε επίσης ιστορικό υψηλό, διαμορφούμενος σε 14,4 εκατ. τόνους. Επίσης, δεν παρέλειψε να αναφερθεί στο ύψος του καθαρού δανεισμού, το οποίο «έκλεισε» τον προηγούμενο Δεκέμβριο με ιστορικό χαμηλό για την εταιρία.

worldenerynews.gr

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Spyrides ad-blue containers

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

error: Content is protected !!