Skip to main content
| I |

17:06 “Ισπανία: Συμφωνία συνεργασίας που υπογράφηκε για να ωθήσει το υδρογόνο ως καύσιμο στη μεταφορά”.

 

  • Η ισπανική ένωση υδρογόνου και η ισπανική ομοσπονδία υπηρεσιών σταθμού Επιχειρηματίες υπογράφουν συμφωνία συνεργασίας για συνεργασία στην οργάνωση και ανάπτυξη δραστηριοτήτων και έρευνας στον τομέα της ενέργειας, της βιώσιμης κινητικότητας και της χρήσης του υδρογόνου στις μεταφορές.

Η ισπανική ένωση υδρογόνου (AeH2) και η ισπανική συνομοσπονδία επιχειρηματιών σταθμού εξυπηρέτησης (Ceees) υπέγραψαν συμφωνία-πλαίσιο για συνεργασία στον τομέα της  ενέργειας, της βιώσιμης κινητικότητας και της χρήσης του υδρογόνου στις μεταφορές.

Με τη συμφωνία αυτή, και τα δύο θεσμικά όργανα εκφράζουν την προθυμία τους να συνεργαστούν για την οργάνωση και την ανάπτυξη δραστηριοτήτων για την προώθηση της έρευνας, της καινοτομίας και της τεχνολογικής ανάπτυξης, προς όφελος της κοινωνίας εν γένει.

Στόχος είναι η δημιουργία συνεργιών μεταξύ των δύο οντοτήτων για την υλοποίηση κοινών δραστηριοτήτων, πέραν των άλλων πρωτοβουλιών όπως η διοργάνωση διασκέψεων, ημερίδων ή σεμιναρίων, καθώς και άλλες δραστηριότητες  μεταφοράς και προώθησης τεχνολογιών  κοινού ενδιαφέροντος.

Ο κ. José Javier Brey Sánchez, πρόεδρος του AeH2, επιβεβαιώνει ότι “αυτή η συμφωνία αποτελεί ένα σημαντικό βήμα στον δρόμο προς την απαλλαγή από τις  εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στην Ισπανία,  όπου η βιώσιμη κινητικότητα και η χρήση οχημάτων με εναλλακτικές μορφές ενέργειας θα είναι θεμελιώδους σημασίας. Η χρήση υδρογόνου ως καυσίμου μπορεί να διαδραματίσει βασικό ρόλο στη μετάβαση σε ένα βιώσιμο ενεργειακό σύστημα. 

Από την πλευρά του, ο Jorge de Benito Garrastazu, πρόεδρος της Ceees, εξασφαλίζει ότι «η υπογραφή της συμφωνίας αυτής θα επιτρέψει στους συνεργάτες της Ceees να τοποθετηθούν σε κορυφαία θέση και να προωθήσουν την  ανάπτυξη υποδομών για την προμήθεια οχημάτων το υδρογόνο, είναι μια θαυμάσια ενεργειακή εναλλακτική λύση για να προωθούν τα αυτοκίνητα με ηλεκτροκινητήρα μηδενικών εκπομπών ».

Υδρογόνο και βιώσιμη κινητικότητα

Τον περασμένο Νοέμβριο, η σημερινή εκτελεστική εξουσία παρουσίασε το σχέδιο που συντάσσει μερικές από τις κατευθυντήριες γραμμές για το ποιο θα είναι ο μελλοντικός  νόμος για την αλλαγή του κλίματος. Σε αυτό το έγγραφο, μεταξύ άλλων, διευκρινίστηκε ότι από το 2040 δεν επιτρέπεται η ταξινόμηση και η πώληση στην Ισπανία επιβατικών αυτοκινήτων και ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων με άμεσες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, δηλαδή βενζίνη, ντίζελ και υβρίδια.

Υπό αυτή την έννοια, τα οχήματα που κινούνται με υδρογόνο χρεώνουν ιδιαίτερη σημασία ως εναλλακτική μεταφορά στα τρέχοντα αυτοκίνητα. Τα αυτοκίνητα υδρογόνου, τα οποία βασίζουν τη λειτουργία τους στην παραγωγή ηλεκτρισμού μέσω  κυψέλης καυσίμου,  έχουν τις χαρακτηριστικές “μηδενικές εκπομπές”. Αυτό το επίπεδο αποτελείται από αυτοκίνητα που δεν εκπέμπουν C0  2  στην ατμόσφαιρα και δεν είναι επιβλαβή για την ατμοσφαιρική ρύπανση.

Εκτός από τη σημαντική ώθηση για το περιβάλλον, η βιομηχανία υδρογόνου μπορεί να έχει ευεργετικές οικονομικές, κοινωνικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις. Με αυτό τον τρόπο εκτιμάται ότι, το 2030, θα μπορούσε να φτάσει σε κύκλο εργασιών 1.300 εκατομμυρίων ευρώ ετησίως και τη  δημιουργία 227.000 θέσεων εργασίας.

Στον τομέα του περιβάλλοντος, η χρήση του θα οδηγήσει σε  εξοικονόμηση 15,12 εκατομμυρίων τόνων C0  2  ετησίως,  χάρη στα εκτιμώμενα 14.000 οχήματα που καταλαμβάνουν τους ισπανικούς δρόμους μέσα σε δώδεκα χρόνια. Αυτό επιβεβαιώνει τον ουσιώδη ρόλο των ηλεκτρικών οχημάτων κυψελών καυσίμου (FCEV) στην αποκεντροποίηση του τομέα των μεταφορών.

Πηγή:  Compromiso_Empr

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Spyrides ad-blue containers

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

error: Content is protected !!