11:02 “Ο πρώτος σταθμός υδρογόνου της Σαξονίας ανοίγει στη Δρέσδη”.
Δρέσδη – Η ανάπτυξη της υποδομής H2 στη Γερμανία σημειώνει ικανοποιητική πρόοδο: Σήμερα, ο πρώτος σταθμός υδρογόνου στη Σαξονία εγκαινιάστηκε στο σταθμό TOTAL στη Δρέσδη στη Wiener Straße. Η Δρέσδη είναι ένας από τους πρώτους 50 σταθμούς παροχής υδρογόνου (H2) στη Γερμανία και σημαντική συμβολή για να καταστεί δυνατή η φιλική προς το περιβάλλον ηλεκτροκίνηση για οχήματα κυψελών καυσίμου. Η νέα μονάδα υδρογόνου κατασκευάστηκε από το H2 MOBILITY με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ο κ. Stefan Brangs, Υφυπουργός στο υπουργείο Οικονομικών, Εργασίας και Μεταφορών του κρατιδίου Saxon, μπόρεσε να ανακοινώσει ένα περαιτέρω βήμα στην επέκταση του δικτύου υδρογόνου κατά τη διάρκεια της τελετής πρώτης πλήρωσης ενός οχήματος κυψελών καυσίμου: Στη Λειψία, έχει ήδη ολοκληρωθεί στο σταθμό TOTAL στο Poststraße.
Η τεχνολογία για τη νέα μονάδα υδρογόνου στο πρατήριο TOTAL στη Δρέσδη παράγεται από την Air Liquide και έχει την ικανότητα ανεφοδιασμού έως και 40 οχήματα την ημέρα. Ο πρωταρχικός στόχος της κοινής επιχείρησης H2 MOBILITY, που σχηματίστηκε από τις εταιρείες Air Liquide, Daimler, Linde, OMV, Shell και TOTAL, είναι η λειτουργία 100 σταθμών σε μητροπολιτικές περιοχές της Γερμανίας και κατά μήκος αυτοκινητοδρόμων και αυτοκινητοδρόμων μέχρι το 2019. σταθμοί θα ακολουθήσουν καθώς οι αριθμοί των οχημάτων αυξάνονται.
Για την ίδρυση του σταθμού υδρογόνου στη Δρέσδη, το H2 MOBILITY χρηματοδοτήθηκε από το Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (TEN-T CEF) στο πλαίσιο του έργου Σύνδεση Σταθμών Εφοδιασμού Υδρογόνου (COHRS). Τα τελευταία χρόνια, η ανάπτυξη του δικτύου H2 της Γερμανίας προχώρησε σημαντικά χάρη στην Σύμπραξη Καθαρής Ενέργειας (CEP), μια ένωση βιομηχανικών εκπροσώπων διαφόρων τομέων που χρηματοδοτήθηκαν από τη γερμανική κυβέρνηση στο πλαίσιο του Εθνικού Προγράμματος Καινοτομίας για το Υδρογόνο και τις Κυψέλες Καυσίμου (ΤΣΙΜΠΩ). Στο πλαίσιο της NOW GmbH, η ομοσπονδιακή κυβέρνηση είναι επίσης συνεργάτης της H2 MOBILITY.
Η Ηλεκτρονική Κινητικότητα με το Υδρογόνο Μειώνει τις Εκπομπές CO2
Η φιλική προς το περιβάλλον ηλεκτρομαγνητική χρήση υδρογόνου δεν προκαλεί τοπικούς ρύπους ή εκπομπές CO2 και, χάρη στους μικρούς χρόνους ανεφοδιασμού και σε μεγάλες αποστάσεις, προσφέρει υψηλό επίπεδο άνεσης οδήγησης. Τα οχήματα με κυψέλες καυσίμου μπορούν να επαναφορτιστούν σε λιγότερο από πέντε λεπτά με αρκετό καύσιμο για απόσταση μέχρι 800 χιλιομέτρων.
Stefan Brangs, Υφυπουργός στο Υπουργείο Οικονομίας, Εργασίας και Μεταφορών του Σάξον Κράτους: «Για να γίνει σύγχρονη και έξυπνη, οι πόλεις πρέπει να αναπτύξουν έννοιες βιώσιμης κινητικότητας. Το υδρογόνο από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας – κατά προτίμηση παράγεται στην περιοχή – είναι σίγουρα μια βασική τεχνολογία για την με αποτέλεσμα να χαίρομαι που τα λευκά σημεία στο χάρτη της Ανατολικής και Κεντρικής Γερμανίας σιγά-σιγά γίνονται όλο και μικρότερα και ότι υπάρχουν όλο και περισσότεροι δημόσιοι σταθμοί πλήρωσης υδρογόνου.Γιατί δημιουργήθηκε ένα πυκνό ευρωπαϊκό δίκτυο υδρογόνου οι σταθμοί συντήρησης είναι η βασική προϋπόθεση για την ενεργοποίηση περισσότερων ανθρώπων σε αυτό το είδος μονάδας δίσκου. “
Ο Bruno Daude-Lagrave, Διευθύνων Σύμβουλος της TOTAL Deutschland GmbH: “Ως πρωτοπόρος στη βιομηχανία μας, δραστηριοποιούμαστε στην ανάπτυξη της κινητικότητας του υδρογόνου στη Γερμανία εδώ και 16 χρόνια. Όλο και περισσότερο, πρέπει να είμαστε ικανοποιημένοι που η επέκταση του H2 το δίκτυο σταθμών πρατηρίων καυσίμων αποκτά δυναμική.Έχουμε μόλις φθάσει σε ένα σημαντικό ορόσημο με την έναρξη του 50ου γερμανικού σταθμού υδρογόνου στο Πότσνταμ μαζί με τους εταίρους μας από τη βιομηχανία και την πολιτική και τώρα ο πρώτος σταθμός υδρογόνου της Σαξονίας σηματοδοτεί ένα άλλο σημαντικό βήμα. οι σταθμοί εξυπηρέτησης στη Λειψία, το Μαγδεμβούργο, το Erfurt και το Neuruppin θα επιτρέψουν σύντομα την φιλική προς το περιβάλλον κινητικότητα με υδρογόνο σε όλη την ανατολική Γερμανία “.
Markus Schewitza, Διευθύνων Σύμβουλος της Air Liquide Advanced Technologies GmbH: “Πρέπει να αντιμετωπίσουμε τώρα τις προκλήσεις της ενεργειακής μετάβασης και το υδρογόνο είναι σήμερα μια από τις καλύτερες λύσεις για την επίτευξη των στόχων της Συμφωνίας του Παρισιού: το υδρογόνο έχει ιδιαίτερα τη δυνατότητα αποτελεσματικής απομάκρυνσης άνθρακα τον κλάδο των μεταφορών που αποτελεί μία από τις σημαντικότερες πηγές ρύπανσης στις πόλεις μας, αλλά απαιτεί μια ειδική υποδομή για την επίτευξη αυτού του στόχου. Η Air Liquide είναι υπερήφανη που συνεισφέρει μαζί με τους βασικούς ιδιωτικούς και δημόσιους φορείς στην κατασκευή του μεγαλύτερου υδρογόνου υποδομών στην Ευρώπη και, συνεπώς, θα επιτρέψει την ανάπτυξη των FCEV στην περιοχή “.
Ο Nikolas Iwan, Διευθύνων Σύμβουλος της H2 MOBILITY: “ Το υδρογόνο προσφέρει μια λύση ηλεκτροκινητικότητας χωρίς περιορισμούς: δυναμική επιτάχυνση, μικρούς χρόνους ανεφοδιασμού καυσίμου και εύρος συγκρίσιμων με τα συμβατικά αυτοκίνητα.” Είμαστε ευτυχείς που όλο και περισσότεροι πρωτοπόροι υδρογόνου επωφελούνται από το ταχύτατα αναπτυσσόμενο δίκτυό μας Θα υπάρχουν 100 σταθμοί μέχρι το τέλος του 2019! Όποιος επιθυμεί, μπορεί να ακολουθήσει την πρόοδό μας μέσω της εφαρμογής μας H2.LIVE “.
ΠΟΠΕΚ / POPEK.GR