«Νέο «Ελντοράντο» λαθρεμπορίου δημιουργείται στο υγραέριο κίνησης».
Μετά τα υγρά καύσιμα, όπου συνεχίζει να οργιάζει το λαθρεμπόριο όπως παραδέχεται η ίδια η κυβέρνηση επιχειρώντας να φέρει νέο θεσμικό πλαίσιο καταπολέμησης, ένα νέο πεδίο λαθραίας διακίνησης φαίνεται ότι δημιουργείται με το υγραέριο κίνησης.
Μετά τα υγρά καύσιμα, όπου συνεχίζει να οργιάζει το λαθρεμπόριο όπως παραδέχεται η ίδια η κυβέρνηση επιχειρώντας να φέρει νέο θεσμικό πλαίσιο καταπολέμησης, ένα νέο πεδίο λαθραίας διακίνησης φαίνεται ότι δημιουργείται με το υγραέριο κίνησης.
Σύμφωνα με όσα υποστηρίζουν παράγοντες του χώρου, όσο αυξάνει η χρήση υγραερίου για την κίνηση αυτοκινήτων, τάση που έχει εμφανίσει μεγάλη δυναμική τα τελευταία χρόνια, τόσο αυξάνει το κίνητρο για μαζική φοροαποφυγή, μέσα από τη χρήση βιομηχανικού υγραερίου στη θέση του υγραερίου κίνησης.
Ο λόγος είναι αντίστοιχος με εκείνον που ισχύει στο πετρέλαιο θέρμανσης και κίνησης (όταν δεν είναι εξομοιωμένοι) ή στο ναυτιλιακό πετρέλαιο και το πετρέλαιο κίνησης. Δηλαδή ο διαφορετικός Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης. Συγκεκριμένα κάποιοι, εκμεταλλευόμενοι τα νομοθετικά κενά και την έλλειψη σχετικών ελέγχων, διαθέτουν βιομηχανικό υγραέριο ως υγραέριο κίνησης, «τσεπώνοντας» την διαφορά του ΕΦΚ, σε βάρος των δημοσίων εσόδων.
Η ίδια η αγορά ζητάει πλέον να ληφθούν άμεσα μέτρα, πριν πάρει διαστάσεις η παραβατικότητα, ανάλογη με την αγορά πετρελαιοειδών. Το πρώτο, δε, μέτρο που πρέπει να ληφθεί είναι η υποχρεωτική τοποθέτηση συστημάτων εισροών – εκροών και στις εγκαταστάσεις διακίνησης και πώλησης υγραερίου κίνησης.
Πηγή : EnergyPress