Για την επιβολή πλαφόν στις τιμές των καυσίμων
Η απόφαση της κυβέρνησης να επιβάλει πλαφόν… σε όλη τη χώρα και σε όλα τα είδη καυσίμων που ισχύει από τα μεσάνυχτα της Παρασκευής προς Σάββατο 15 Οκτωβρίου, γυρίζει την αγορά 19 χρόνια πίσω, στο 1992 οπότε ίσχυε ο αγορανομικός έλεγχος των τιμών. Είναι φανερό ότι η προειδοποίηση του αντιπροέδρου της κυβέρνησης κ. Ε. Βενιζέλου για κίνδυνο επιστροφής στο 2004 τουλάχιστον στην περίπτωση της αγοράς καυσίμων έχει ξεπερασθεί.Επί της ουσίας, η ΠΟΠΕΚ επισημαίνει ότι η κυβέρνηση με την επιβολή πλαφόν μόνο στη λιανική και όχι στη χονδρική ή / και τις τιμές διυλιστηρίου εκτίθεται για πολλοστή φορά ενώπιον του κλάδου και των καταναλωτών. Υποθέτουμε ότι ο λόγος για τον οποίο επιβάλλεται διατίμηση είναι η απεργία των τελωνειακών που θα δημιουργήσει προβλήματα εφοδιασμού της αγοράς με καύσιμα και ο κίνδυνος αύξησης των τιμών λόγω ελλείψεων. Το ερώτημα που θέτουμε στην κυβέρνηση είναι για ποιο λόγο θεωρεί ότι ο κίνδυνος αυτός υπάρχει μόνο στη λιανική και όχι στη χονδρική πώληση. Επειδή, λοιπόν, το κράτος ομολογεί μετά από 19 χρόνια ότι αδυνατεί να διασφαλίσει όρους υγιούς ανταγωνισμού και επειδή η κυβέρνηση έχει έλθει σε αντιπαράθεση με τους τελωνειακούς, την πληρώνουν οι πρατηριούχοι και οι καταναλωτές.Σημειώνεται ότι από τις 5 Οκτωβρίου έως σήμερα η τιμή διυλιστηρίου για την αμόλυβδη έχει αυξηθεί κατά 5 λεπτά το λίτρο. Άρα αλλού είναι η αιτία των αυξήσεων και όχι στα πρατήρια.Το ΔΣ της Ομοσπονδίας θα συνεδριάσει εκτάκτως για να αποφασίσει πρόγραμμα κινητοποιήσεων.