“Η Cepsa αναπτύσσει μια πρωτοποριακή εφαρμογή για να εντοπίζειει τα πρατήρια της με φωνή”.
Θα επιτρέπει στους πελάτες να αναζητούν τις πλησιέστερες τοποθεσίες Cepsa και τις διαθέσιμες υπηρεσίες τους, φωνητικά.
Η Cepsa έχει αναπτύξει μια εφαρμογή δεξιοτήτων ή φωνής, που πρωτοπορεί στον ενεργειακό τομέα, η οποία μπορεί να αναζητήσει πρατήρια καυσίμων της εταιρείας σε ολόκληρη την Ισπανία χρησιμοποιώντας τη φωνητική υπηρεσία της Amazon, το Alexa.
Αυτή η ικανότητα έχει σχεδιαστεί ειδικά για χρήση με το Echo Auto ή με την τελευταία έκδοση της εφαρμογής Alexa.
Αυτή η νέα ικανότητα από την Amazon Alexa – που ονομάζεται “Σταθμοί εξυπηρέτησης Cepsa” – επιτρέπει στους πελάτες να βρουν τις πλησιέστερες τοποθεσίες τους στο Cepsa. Οι πελάτες μπορούν επίσης να ρωτήσουν ποιος τύπος προϊόντων ή υπηρεσιών προσφέρονται (ανοιχτό 24 ώρες, πλύσιμο αυτοκινήτου, κατάστημα, εστιατόριο, τροφοδοσία αυτοκινήτου, εγκαταστάσεις ηλεκτρικής φόρτισης ή είδη καυσίμου κ.λπ.).
Αυτή η νέα συνεργασία με την Amazon είναι επιπλέον της υπάρχουσας συνεργασίας σχεδόν 70 Σταθμών Εξυπηρέτησης της Cepsa με 24ωρη θυρίδα συλλογής παραγγελιών αυτοεξυπηρέτησης.
Μόλις επιλεγεί το πρατήριο που επιθυμεί να οδηγεί ο χρήστης, η Alexa θα ανοίξει την προεπιλεγμένη εφαρμογή χάρτη στην κινητή συσκευή του χρήστη και θα κατευθύνει τους χρήστες στον εν λόγω σταθμό.
ΠΟΠΕΚ / Popek.gr