06:10 “Ινδία: Φως στο τούνελ για τη ζήτηση καυσίμων;”.
H ινδική ζήτηση για καύσιμα που προορίζονται για τις μεταφορές συρρικνώθηκε τον Μάιο, με το diesel oil να καταγράφει πτώση της τάξεως του 29%, ενώ η χρήση της βενζίνης και του jet fuel υποχώρησαν κατά 35% και 84% αντίστοιχα. Παρ’ όλα αυτά, η ζήτηση αναμένεται να ανακάμψει έως τα τέλη Ιουνίου, καθώς η κυβέρνηση της Ινδίας προέβη στη χαλάρωση των μέτρων του lockdown, με σκοπό την αναζωογόνηση της οικονομίας της χώρας.
Οι πωλήσεις diesel oil της Ινδίας έπεσαν στα 1,32 εκατ. βαρέλια την ημέρα τον Μάιο, σε σύγκριση με τα 1,87 εκατ. βαρέλια την ημέρα την αντίστοιχη περίοδο του 2019, σύμφωνα με δεδομένα του υπουργείου Πετρελαίου της χώρας. Η ζήτηση βενζίνης έφτασε τα 482.000 βαρέλια την ημέρα, σε σχέση με τα 746.000 του περασμένου έτους, ενώ οι πωλήσεις καυσίμων για αερομεταφορές (jet fuel oil) μειώθηκαν από 173.000 σε 28.000 βαρέλια/ημερησίως.
Ωστόσο, η ζήτηση για καύσιμα μεταφορών άρχισε να ανακάμπτει περί τα τέλη Μαΐου σε σύγκριση με τον Απρίλιο, αφού η κυβέρνηση χαλάρωσε τους περιορισμούς στις επιχειρηματικές και γεωργικές δραστηριότητες. Η ζήτηση για diesel oil αυξήθηκε γρηγορότερα από αυτήν για βενζίνη, λόγω της περιόδου συγκομιδής και φύτευσης γεωργικών προϊόντων καθώς και λόγω της επανέναρξης των μεταφορών με φορτηγά. Η χρήση βενζίνης αναμένεται να αυξηθεί με πιο αργούς ρυθμούς, λόγω του ότι πολλοί εξακολουθούν να εργάζονται από το σπίτι και συνεπώς δεν χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητά τους για να μεταβούν στις εργασίες τους. Η χρήση καυσίμων για αερομεταφορές θα παραμείνει χαμηλή, κατά το Argus Media, καθώς η ινδική κυβέρνηση επέτρεψε την επαναλειτουργία περιορισμένων τοπικών πτήσεων, ενώ ακόμη δεν είναι ξεκάθαρο το τοπίο όσον αφορά τις απαγορεύσεις για τις διεθνείς πτήσεις.
ΠΗΓΗ: naftikachronika.gr