Το lockdown δημιούργησε νέες συνθήκες Αυτό επισημαίνει στο Reporter ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, κ. Γεώργιος Ρούσσος. Αφού εστιάζει στις δύο πολύ σημαντικές αλλαγές που επέφερε ο κορονοϊός, ο κ. Ρούσσος αναφέρεται στον τρόπο διαχείρισης της νέας πραγματικότητας και τη στρατηγική που χαράσσεται για την επόμενη μέρα.
«Δύο ήταν τα κύρια γεγονότα που στιγμάτισαν την πορεία της αγοράς πετρελαιοειδών κατά την περίοδο του γενικού lockdown. Από τη μία πλευρά η μείωση της ζήτησης για καύσιμα κίνησης λόγω του περιορισμού των μετακινήσεων, που για το διάστημα Μαρτίου-Απριλίου, ήταν της τάξης του 50% περίπου και από την άλλη η υπερδιπλάσια άνοδος των πωλήσεων στο πετρέλαιο θέρμανσης στο ίδιο διάστημα, λόγω των πολύ χαμηλών τιμών. Οι αλλαγές που επέφερε η νέα πραγματικότητα έχουν να κάνουν με τον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων εφαρμόζοντας τα μέτρα προστασίας και υγιεινής, αποστάσεων και εκμετάλλευσης των δυνατοτήτων της τεχνολογίας. Επίσης, η νέα πραγματικότητα των μειωμένων καταναλώσεων θέτει σε δοκιμασία την δυνατότητα της κάθε εταιρείας να προσαρμοσθεί στις νέες συνθήκες» τονίζει ο κ. Ρούσσος.
Η πετρελαϊκή κρίση και η ιδιομορφία στην αγορά λόγω κορονοϊού
Αναφερόμενος στην κατάρρευση των τιμών του πετρελαίου, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Revoil τονίζει ότι «αυτή η κατάσταση επηρεάζει κυρίως τις εταιρίες διύλισης που αποτελούν τον κύριο προμηθευτή της αγοράς, καθώς οι πολύ χαμηλές τιμές συμπιέζουν περιθώρια, αξία αποθεμάτων. Από τη στιγμή που η πετρελαϊκή κρίση δε δημιουργεί δυσλειτουργίες στον εφοδιασμό των καυσίμων, οι χαμηλές τιμές σε ένα περιβάλλον κανονικότητας θα ενίσχυαν την κατανάλωση. Στις ιδιαίτερες συνθήκες της πανδημίας σημαντικότερη είναι η σταδιακή επάνοδος της ζήτησης με την απελευθέρωση όλων των μετακινήσεων και την επιστροφή σε περιβάλλον προ κρίσης και δευτερευόντως η διακύμανση των τιμών».
Περιορισμός του κόστους λειτουργίας χωρίς εκπτώσεις στην ποιότητα
Σε δύσκολη «εξίσωση» έχει διαμορφωθεί η επόμενη μέρα στην αγορά, με τη Revoil, ωστόσο, να μοιάζει προετοιμασμένη. Όπως εξηγεί ο κ. Ρούσσος, «κατά τους επόμενους μήνες και μέχρι το κλείσιμο του έτους, η επιστροφή στην κανονικότητα, στον βαθμό που θα επιτευχθεί, θα καθορίσει τη ζήτηση στα προϊόντα που εμπορεύεται η εταιρεία. Η στρατηγική της και το επιχειρηματικό της σχέδιο δεν έχει αλλάξει. Εφαρμόζεται σε ένα περιβάλλον ενδεχόμενων μειωμένων πωλήσεων, εστιάζοντας σε περιορισμό του κόστους λειτουργίας, χωρίς όμως καμία έκπτωση στην ποιότητα των προσφερόμενων προϊόντων και υπηρεσιών. Προσαρμόζουμε τον σχεδιασμό μας αξιοποιώντας την υγιή χρηματοοικονομική μας θέση, τις ισχυρές και μακροχρόνιες σχέσεις με τους προμηθευτές, τους συνεργάτες-πρατηριούχους, τις συνεργαζόμενες τράπεζες, καθώς και το έμπειρο και άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό μας».
Η μέθοδος της τηλεργασίας
Απότοκο της κρίσης ήταν και η ταχύτερη εξάπλωση της απομακρυσμένης εργασίας στις ελληνικές επιχειρήσεις. «Και στην Revoil χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της τηλεργασίας σε σημαντικό αριθμό του προσωπικού για την προστασία όλων των εργαζομένων. Η χρήση της, αξιολογώντας την πορεία της πανδημίας και τα νέα μέτρα που θα λάβει η Πολιτεία, θα μπορούσε να συνεχιστεί για την προστασία και την ασφάλεια όλων» σχολιάζει σχετικά ο κ. Ρούσσος.
ΠΗΓΗ: reporter.gr