Skip to main content
| Notaka

13:50 “Από τους 4.120 σταθμούς τροφοδοσίας CNG και LNG, περισσότερο από το 25% παρέχει βιομεθάνιο στους Ευρωπαίους καταναλωτές”.

Ένας σταθμός ανεφοδιασμού Repsol LNG και CNG στην Ισπανία.

 

Η ένωση οχημάτων φυσικού αερίου και βιολογικού αερίου (NGVA Europe) κυκλοφόρησε εκτενείς αριθμούς σχετικά με την τρέχουσα χρήση βιομεθανίου στον τομέα των οδικών μεταφορών στην Ευρώπη.

Αυτοί οι αριθμοί δείχνουν ότι το ανανεώσιμο αέριο είναι ήδη ευρέως διαθέσιμο για τους καταναλωτές σε ολόκληρη την Ευρώπη χάρη σε μια συνεχώς αναπτυσσόμενη υποδομή ανεφοδιασμού. Αναλυτικά, από τους σημερινούς 4.120 σταθμούς τροφοδοσίας CNG και LNG, περισσότερο από το 25% παρέχει βιομεθάνιο στους Ευρωπαίους καταναλωτές. Αυτό ισούται με ένα μέσο όρο 17% όλων των αερίων που χρησιμοποιούνται ως καύσιμα μεταφοράς.

Σε σύγκριση με τη βενζίνη, το διαθέσιμο μερίδιο 17% βιομεθανίου ενισχύει τη μείωση των εκπομπών CO2 από 20% (που λαμβάνεται με φυσικό αέριο), έως και σχεδόν 40%.

«Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε και να αναγνωρίσουμε ότι ένα όχημα που τροφοδοτείται με ανανεώσιμο αέριο, είναι ουσιαστικά ουδέτερο από το κλίμα. Η ικανότητα παραγωγής ανανεώσιμων πηγών αερίου στην Ευρώπη είναι αποδεδειγμένη και τα ισχύοντα κριτήρια αειφορίας τηρούνται πλήρως. Σήμερα, είναι η καλύτερη λύση για να ενισχυθεί η διαδικασία αποανθρακοποίησης του τομέα των μεταφορών, αξιοποιώντας μια πραγματική κυκλική οικονομία. Και ενώ αυξάνεται συνεχώς ο ρυθμός ανανεώσιμων αερίων στο δίκτυό μας, υπάρχουν μελλοντικές δυνατότητες και στη βελτίωση της αποτελεσματικότητας των κινητήρων φυσικού αερίου. Αυτό θα προχωρήσει μαζί », σχολίασε ο Γενικός Γραμματέας της NGVA Europe, Andrea Gerini.

ΠΟΠΕΚ / Popek.gr

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Spyrides ad-blue containers

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

error: Content is protected !!