Skip to main content
| Notaka

Πρατήρια με συσκευές φόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων

Καθορισμός των όρων, προϋποθέσεων και τεχνικών προδιαγραφών συσκευών φόρτισης συσσωρευτών ηλεκτροκίνητων οχημάτων, για την εγκατάσταση αυτών σε υφιστάμενα ή υπό αδειοδότηση «Πρατήρια παροχής Καυσίμων και Ενέργειας».

77636

Καθορισμός των όρων, προϋποθέσεων και τεχνικών προδιαγραφών συσκευών φόρτισης συσσωρευτών ηλεκτροκίνητων οχημάτων, για την εγκατάσταση αυτών σε υφιστάμενα ή υπό αδειοδότηση «Πρατήρια παροχής Καυσίμων και Ενέργειας»

Δείτε αναλυτικά το ΦΕΚ για τις προϋποθέσεις αδειοδότησης και τα πιστοποιητικά που χρειάζεται το πρατήριο καυσίμων ώστε να εγκαταστήσει συσκευές φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκίνητων

Τεχνικές προδιαγραφές συσκευών φόρτισης συσσωρευτών ηλεκτροκίνητων οχημάτων

1. Οι αποδεκτές μέθοδοι φόρτισης των συσσωρευτών ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων που δύνανται να εγκατασταθούν στις υφιστάμενες ή υπό αδειοδότηση εγκαταστάσεις εξυπηρέτησης οχημάτων που αναφέρονται στη παράγραφο 1 του άρθρου 1 της παρούσας, είναι η μέθοδος 3 (Mode 3 AC Charging) και η μέθοδος 4 (Mode 4DC Charging), όπως αυτές καθορίζονται από το πρότυπο 61851−1 «ElectricVehicleConductiveChargingSystem».

Επίσης, οι αποδεκτοί ακροδέκτες των εν λόγω συσκευών φόρτισης καθορίζονται από το πρότυπο IEC 62196−«PlugsSocket−outlets, VehicleCouplersandVehicleInlets−ConductiveChargingofElectricVehicles».Ειδικότερα, για λόγους εξασφάλισης της αναγκαίας διαλειτουργικότητας, ο αποδεκτός ακροδέκτης για τη φόρτιση των συσσωρευτών με τη μέθοδο 3 καθορίζεται από το πρότυπο IEC 62196−2 “Type 2” (VDE−AR−E−2623−2−2)και ο αποδεκτός ακροδέκτης για τη φόρτιση των συσσωρευτών με τη μέθοδο 4 καθορίζεται από το πρότυπο IEC 62196−2 “Type 3” (DC Compo 2). Επιπλέον προαιρετικά, δύναται να προβλέπεται και η παράλληλη διάθεση ακροδέκτη προδιαγραφών CHAdeMO για τη φόρτιση με τη μέθοδο 4, όπως αυτές καθορίζονται στο πρωτόκολλο CHAdeMO του παραρτήματος 1 του καταστατικού της Ένωσης CHAdeMO της πόλης της Yokohama (CHAdeMO Association − Yokohama City).

Επιπρόσθετα των ασφαλιστικών διατάξεων των φορτιστών, οι οποίες θα αποκλείουν τη πιθανότητα της υπερφόρτισης των συσσωρευτών του οχήματος, πρέπει για τις περιπτώσεις ατυχήματος να εγκατασταθεί χειροκίνητη διάταξη διακοπής της ηλεκτρικής παροχής προς τον φορτιστή μέσω κομβίων έκτακτης ανάγκης,τοποθετημένων σε δύο τουλάχιστον θέσεις εντός των υφιστάμενων ή υπό αδειοδότηση εγκαταστάσεων εξυπηρέτησης οχημάτων που αναφέρονται στη παράγραφο 1 του άρθρου 1 της παρούσας και συγκεκριμένα μία χειροκίνητη διάταξη διακοπής της ηλεκτροπαροχής πλησίον της θέσης φόρτισης και η δεύτερη εντός του χώρου των κτιριακών εγκαταστάσεων τους.

2. Η συσκευή φόρτισης συσσωρευτών ηλεκτροκίνητων οχημάτων πρέπει υποχρεωτικά να διαθέτει πιστοποίηση CE και εφόσον διαθέτει πιστοποιητικό ΑΤΕΧ επιτρέπεται να εγκαθίσταται εντός των ζωνών ΑΤΕΧ 0, ΑΤΕΧ 1 και ΑΤΕΧ 2, όπου αυτές υφίστανται εντός των εγκαταστάσεων εξυπηρέτησης οχημάτων που αναφέρονται στη παράγραφο 1 του άρθρου 1 της παρούσας.

3. Σε κάθε περίπτωση και όπου δεν ορίζεται διαφορετικά, για την εγκατάσταση των απαραίτητων ηλεκτρολογικών διατάξεων και συσκευών για τη φόρτιση ηλεκτροκίνητων οχημάτων θα έχει εφαρμογή ο ισχύων Κανονισμός Ηλεκτρολογικών Εγκαταστάσεων, σύμφωνα με την Φ.7.5/1816/88/27.02.2004 απόφαση του Υφυπουργού Ανάπτυξης «Αντικατάσταση του ισχύοντος Κανονισμού Εσωτερικών Ηλεκτρικών Εγκαταστάσεων(Κ.Ε.Η.Ε. με το πρότυπο ΕΛΟΤ HD 384 και άλλες σχετικές διατάξεις)» (Β΄ 470), όπως ισχύει, καθώς και οι διατάξεις του ν. 4483/65, όπως αυτές ισχύουν στις περιπτώσεις νέων ή υφιστάμενων ηλεκτρικών εγκαταστάσεων. Οι προϋποθέσεις σύνδεσης τους με το Δίκτυο του ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ διέπονται από το εκάστοτε ισχύον θεσμικό πλαίσιο περί ηλεκτροδοτήσεων.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Spyrides ad-blue containers

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

error: Content is protected !!