Skip to main content
| Notaka

«Φαταούλ πετρόλ!;»Γιατί αποσύρθηκε η διαφήμιση της ΕΠΑ Αττικής!

altΓια ελλιπή επικοινωνία και πιθανόν να οδηγήσει σε σύγχυση ή και παραπλάνηση των καταναλωτών κάνει λόγο το Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας και ζήτησε από το Φυσικό Αέριο Αττικής να τροποποιήσει της Διαφήμιση.

«Καμπανάκι» και από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή που εφιστά την προσοχή στις παραπλανητικές παραλήψεις της διαφήμισης.

Μια πολύ χρήσιμη έρευνα σχετικά με το «κτίσιμο» της τιμής αντλίας του Πετρελαίου Θέρμανσης εκπονεί το Πολυτεχνείο και το τμήμα του καθηγητή του ΕΜΠ, κ. Σ. Καρέλλα. Στην έρευνα γίνεται σύγκριση του κόστους θέρμανσης από διάφορες τεχνολογίες με το πετρέλαιο θέρμανσης και αποδεικνύεται ότι όχι μόνο συμφέρει το καύσιμο , αλλά ρυπαίνει σε σχέση με άλλες μορφές πολύ λιγότερο .

alt  Απόφαση του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας για τροποποίηση της διαφήμισης του Φυσικού Αερίου, λόγω του ισχυρισμού για 38% οικονομία στη θέρμανση, χωρίς όμως καμία αναφορά στο επίδομα Πετρελαίου Θέρμανσης και το κόστος εγκατάστασης του Φυσικού Αερίου.

   Έγγραφο της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή προς την Εταιρία Παροχής Αερίου Αττικής, σε συνέχεια της ανωτέρω απόφασης.

        Έρευνα καθηγητή του ΕΜΠ, κ. Σ. Καρέλλα, σχετικά με το «κτίσιμο» της τιμής αντλίας του Πετρελαίου Θέρμανσης. 

error: Content is protected !!