Skip to main content
| I |

“Η διανομή ADNOC εμφανίζει ανάπτυξη παρά το COVID-19”.

Η διανομή ADNOC εμφανίζει ανάπτυξη παρά το COVID-19

 

Η ADNOC Distribution, η μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής πώλησης καυσίμων και ευκολιών των ΗΑΕ, η οποία είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αξιών του Αμπού Ντάμπι (ADX), ανέφερε ότι το πρώτο εξάμηνο του 2020 το υποκείμενο EBITDA ανήλθε σε 1.422 εκατομμύρια AED, με καθαρό κέρδος στα 910 εκατομμύρια AED. Για το δεύτερο τρίμηνο, το υποκείμενο EBITDA ήταν 793 εκατομμύρια AED με καθαρό κέρδος 511 εκατομμύρια AED.

Παρόλο που η πανδημία COVID-19 προκάλεσε άνευ προηγουμένου συνθήκες στην αγορά κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, η Εταιρεία παρέμεινε ανθεκτική, παρέχοντας αύξηση 7,6% στα υποκείμενα EBITDA για τους πρώτους έξι μήνες του 2020, σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του 2019.

Η ADNOC Distribution διατηρεί έναν ισχυρό ισολογισμό και παραμένει σε καλή θέση για να επεκτείνει τόσο το εγχώριο όσο και το διεθνές χαρτοφυλάκιο σύμφωνα με τη στρατηγική έξυπνης ανάπτυξης. Από τις 30 Ιουνίου 2020, η ρευστότητα της εταιρείας ήταν 5,2 δισεκατομμύρια AED με τη μορφή 2,4 δισεκατομμυρίων AED σε μετρητά και ισοδύναμα μετρητών και 2,8 δισεκατομμύρια AED σε μη χρησιμοποιούμενη πιστωτική διευκόλυνση.

Από τις 30 Ιουνίου 2020, η ρευστότητα της εταιρείας ήταν 5,2 δισεκατομμύρια AED με τη μορφή 2,4 δισεκατομμυρίων AED σε μετρητά και ισοδύναμα μετρητών και 2,8 δισεκατομμύρια AED σε μη χρησιμοποιούμενη πιστωτική διευκόλυνση.

Μετά την ευκολία του κλειδώματος και των περιορισμών κίνησης στα ΗΑΕ, η εταιρεία γνώρισε ανάκαμψη του όγκου των καυσίμων. Τον Ιούλιο του 2020, οι όγκοι λιανικής καυσίμων της ADNOC Distribution ανέκαμψαν στο 90% των όγκων για την ίδια περίοδο πέρυσι.

Η διανομή ADNOC συνεχίζει με τις δραστηριότητές της και, σύμφωνα με τις προσπάθειες των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων για να ανοίξει εκ νέου την οικονομία, ξεκίνησε με επιτυχία και με ασφάλεια τις υπηρεσίες κατά τη διάρκεια του 2ου τριμήνου, συμπεριλαμβανομένης της πλύσης αυτοκινήτων και της αλλαγής λαδιού, διασφαλίζοντας παράλληλα αυστηρά μέτρα υγείας και ασφάλειας.

Ένα άλλο αναπτυξιακό κομμάτι της επιχείρησης είναι να επιδιώξει μια ανώτερη εμπειρία αγορών στους πελάτες της μέσω του προγράμματος αναζωογόνησης c-store, με 11 c-store να ανανεώνονται το πρώτο εξάμηνο του 2020, 10 από τα οποία ανακαινίστηκαν επιτυχώς το 2ο τρίμηνο του 2020. Η εταιρεία παραμένει σε καλό δρόμο να ανακαινίσουμε 40-50 καταστήματα C το 2020.

ΠΟΠΕΚ / Popek.gr

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Spyrides ad-blue containers

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

error: Content is protected !!