
Από τον Σεπτέμβριο το myData

Αναστολή πληρωμών επιταγών Απριλίου

self-test για απασχολούμενους με μη εργασιακή σχέση

Ηλεκτρονικά βιβλία myData

Διευκρινήσεις για την επιστρεπτέα προκαταβολή

Από τον Σεπτέμβριο το myData

Αναστολή πληρωμών επιταγών Απριλίου

self-test για απασχολούμενους με μη εργασιακή σχέση

Ηλεκτρονικά βιβλία myData

Διευκρινήσεις για την επιστρεπτέα προκαταβολή


Τα νέα σήματα καυσίμων για αντλίες και ακροφύσια

Υποχρέωση ορισμού Σύμβουλου Ασφαλούς Μεταφοράς Επικίνδυνων Εμπορευμάτων (ΣΑΜΕΕ)

Στατιστικά στοιχεία για την ετήσια κατανάλωση πετρελαιοειδών το 2021
“Οι τεχνολογικές εξελίξεις στα καύσιμα των αυτοκινήτων”.
Το τοπίο στα καύσιμα των αυτοκινήτων αλλάζει ριζικά και οι αυτοκινητοβιομηχανίες εξελίσσουν τους βενζινοκινητήρες «βλέποντας» παράλληλα την ηλεκτροκίνηση.
“ΜΕΤΑΦΟΡΑ,ΔΙΑΝΟΜΗ ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ”.
Το παρον αναφέρεται στην αποθήκευση και στις εγκαταστάσεις υγρών και αερίων καυσίμων στην Ελλάδα, στους νόμους, στα νέα δεδομένα και βέβαια στη σημερινή πραγματικότητα. Εξετάζονται τα διυλιστήρια της χώρας από την σκοπιά της αποθήκευσης και των μέσων διακίνησης, ενώ στα ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ υπάρχει πλήρης μελέτη εγκατάστασης αποθήκευσης πετρελαιοειδών καθώς και μελέτη πρατηρίου υγρών καυσίμων.

Μέχρι 8 Ιουνίου 2022 η εγγραφή στο ηλεκτρονικό Μητρώο Δεξαμενών Καυσίμων και Πετρελαίου Θέρμανσης
ΣΕΒ: Το 60 % των επιχειρήσεων θεωρεί πιο σοβαρή την πανδημία από την οικονομική κρίση -Οι άμεσες επιπτώσεις
Το 60 % των επιχειρήσεων θεωρεί πιο σοβαρές τις επιπτώσεις της πανδημίας από εκείνες της περιόδου της οικονομικής κρίσης σύμφωνα με στοιχεία του ΣΕΒ.
Ωστόσο, σχεδόν μία στις δύο (45,7%) των επιχειρήσεων προσδοκά πως οι επιπτώσεις θα έχουν σχετικά σύντομη διάρκεια (ως το τέλος του 2021).
Ερευνα της MRB για τον ΣΕΒ
-ΛΑΖΑΡΑΔΙΔΟΥ Ν.- «Η Ελληνική αγορά πετρελαίου»
“Αποκαλυπτική έκθεση: Πως γίνεται το λαθρεμπόριο στα καύσιμα – Επικαιροποιημένη μελέτη για το λαθρεμπόριο καυσίμων”.
Η μελέτη αρχίζει με μια συνοπτική παρουσίαση της αγοράς στο θέμα της νοθείας και του λαθρεμπορίου καυσίμων και συνεχίζει με το πρόβλημα των εικονικών εξαγωγών στα χερσαία σύνορα. Ακολούθως παρουσιάζει τις θέσεις της Π.Ο.Π.Ε.Κ και του ΣΕΕΠΕ για το υπό εξέταση θέμα της νοθείας-λαθρεμπορίας καυσίμων, απόψεις που συμπίπτουν, στοιχείο που θεωρείται ιδιαίτερα θετικό. Συνεχίζει με προσθήκες και βελτιώσεις αυτών των θέσεων


