Skip to main content
| Notaka

13:24 “ΗΠΑ: Η μέση ηλικία οχημάτων αυξάνεται”.

 

Kατά την τελευταία δεκαετία, ο μέσος όρος ηλικίας των οχημάτων στα νοικοκυριά των ΗΠΑ έχει αυξηθεί σε σχεδόν 11 έτη, καθώς οι αγοραστές έχουν στραφεί στην αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ή καθυστερούν τις αγορές νέων οχημάτων.

Τον Ιούλιο, οι πωλήσεις νέων οχημάτων υποχώρησαν σε εποχιακά διορθωμένο ρυθμό πωλήσεων 16,7 εκατομμυρίων οχημάτων μετά τη διατήρηση ποσοστού άνω των 17 εκατομμυρίων οχημάτων τους τελευταίους τέσσερις συνεχείς μήνες, σύμφωνα με την JD Power Valuation Services. Επίσης, τον Ιούλιο, η μέση τιμή νέου οχήματος αυξήθηκε κατά 985 δολ. Ή 2,9% στα 35 359 δολάρια από τον ίδιο μήνα το 2017 και ο Tim Fleming, αναλυτής της Kelley Blue Book, αναμένει ότι οι νέες τιμές των οχημάτων θα συνεχίσουν να αυξάνονται, το απόθεμα έχει αρχίσει να μειώνεται για πρώτη φορά αυτή τη δεκαετία.

“Οι υψηλές τιμές κρατούν τους ανθρώπους έξω από τη νέα αγορά αυτοκινήτων”, δήλωσε ο Jeff Williams, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της αμερικανικής Car-Mart με έδρα το Bentonville.

Η μέση ηλικία του οχήματος είναι 10 χρόνια για την αγορά εδώ,  και ο Williams αναμένει ότι η μέση ηλικία των οχημάτων στα νοικοκυριά των ΗΠΑ θα συνεχίσει να αυξάνεται καθώς βελτιώνεται η ποιότητα του οχήματος.

“Όχι ότι πριν από πολλά χρόνια 100.000 μίλια θεωρήθηκαν πολλά χιλιόμετρα και τέλος ζωής, αλλά τώρα έχει απομείνει πολύς χρόνος στο αυτοκίνητο”, είπε.

Ενώ οι τιμές αυξήθηκαν τον Ιούλιο, η ζήτηση των καταναλωτών για νέα αυτοκίνητα υποχώρησε, δήλωσε ο Φλέμινγκ. Το ημερήσιο ποσοστό πώλησης για τα αυτοκίνητα μειώθηκε κατά 13,8%, από τον Ιούλιο του 2017, ενώ το ποσοστό για τα φορτηγά αυξήθηκε κατά 8,5% και αντιστοιχούσε στο 69,5% της συνολικής αγοράς, ένα ρεκόρ υψηλό, σύμφωνα με την JD Power Valuation Services. Το μερίδιο αγοράς για φορτηγά μπορεί να υπερβεί το 70% μέχρι το τέλος του έτους.

Μεταξύ του 2009 και του 2017, ο μέσος όρος ηλικίας των οχημάτων στα νοικοκυριά των ΗΠΑ αυξήθηκε από 9,3 χρόνια σε 10,5 χρόνια, σύμφωνα με την Εθνική Έρευνα Ταξιδιών Νοικοκυριών του 2017. Αυτό δείχνει ότι πολλά νοικοκυριά καθυστέρησαν την αγορά ενός νέου οχήματος ή αγόρασαν μεταχειρισμένο όχημα και τη συνέχιση μιας τάσης που τα νοικοκυριά λειτουργούν περισσότερο. Η τάση περιλαμβάνει όλους τους τύπους οχημάτων, ειδικά τα pickup, τα φορτηγά και τα οχήματα επαγγελματικής χρήσης, και θα μπορούσε να έχει επιπτώσεις στην κατανάλωση καυσίμων, επειδή τα νεότερα οχήματα τείνουν να έχουν καλύτερες οικονομίες καυσίμου.

Η οικονομία καυσίμου συνεχίζει να αυξάνεται, καθώς η τεχνολογία έχει βελτιωθεί σε όλους τους τύπους οχημάτων, σύμφωνα με την Υπηρεσία Προστασίας του Περιβάλλοντος των ΗΠΑ. Και πρόσφατα, οι δαπάνες για επισκευές και συντήρηση αυτοκινήτων αυξήθηκαν, σύμφωνα με τα στοιχεία του Γραφείου Στατιστικών Εργασίας. Τα νοικοκυριά με χαμηλότερα εισοδήματα έχουν συχνά παλαιότερα οχήματα σε σύγκριση με εκείνα με υψηλότερα εισοδήματα, αλλά από το 2009, το χάσμα έχει μειωθεί. Η μέση ηλικία των οχημάτων που χρησιμοποιούν τα νοικοκυριά υψηλότερων εισοδημάτων έχει αυξηθεί περισσότερο από αυτά που χρησιμοποιούν τα νοικοκυριά με χαμηλότερο εισόδημα. Μεταξύ του 2009 και του 2017, η μέση ηλικία των οχημάτων αυξήθηκε από 7,3 σε 8,9 έτη για τα νοικοκυριά που κερδίζουν $ 100,000 ή περισσότερα. Την ίδια περίοδο, η μέση ηλικία των οχημάτων αυξήθηκε από 11,9 σε 13 χρόνια για τα κέρδη των νοικοκυριών κάτω από 25.000 δολάρια.

Κατά το παρελθόν έτος, οι μεταχειρισμένες τιμές των οχημάτων αυξάνονται και παρέμειναν ισχυρές καθ ‘όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού, σύμφωνα με την JD Power Valuation Services. Τον Ιούλιο, οι τιμές χονδρικής των οχημάτων ηλικίας έως οκτώ ετών συνήθως μειώνονται κατά 2%, από τον προηγούμενο μήνα, αλλά μειώθηκαν κατά 0,5% από τον Ιούνιο. Η δύναμη στην αγορά μεταχειρισμένων οχημάτων μπορεί να αποδοθεί σε μια αυξημένη εστίαση των αντιπροσώπων στις μεταχειρισμένες μεταφορές οχημάτων και την προσιτότητα του οχήματος.

Στις 20 Αυγούστου, μετοχές της Αυτοκίνητο-Mart (NASDAQ: CRMT) έφθασε σε υψηλό 52 εβδομάδων των $ 89,85 μετά από την εταιρεία για 16 Αύγ ανακοίνωσε καθαρά κέρδη αυξήθηκαν 55,7% σε 10.874.000 $, ή $ 1,53 Ευρώ ανά μετοχή, κατά το πρώτο τρίμηνο του το οικονομικό έτος 2019 που έληξε στις 31 Ιουλίου. Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 12% στα 164.015 εκατομμύρια δολάρια και τα κέρδη και τα έσοδα υποτιμούν τις εκτιμήσεις. Την περίοδο αυτή, οι πωλήσεις των οχημάτων αυξήθηκαν κατά 5,9% σε 12.533 και η μέση τιμή λιανικής πώλησης αυξήθηκε κατά 6,1% στα 11.015 δολάρια, από την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους. Η τιμή πώλησης αυξήθηκε εν μέρει λόγω της αύξησης των πωλήσεων SUV και φορτηγών και στις τιμές αγοράς οχημάτων, δήλωσε ο Vickie Judy, επικεφαλής της οικονομικής υπηρεσίας.

Στις 23 Αυγούστου, η τιμή του μετοχικού κεφαλαίου της Car-Mart έκλεισε στα 83 δολ., Δηλαδή 35 σεντς, ή 0,42%. Τις τελευταίες 52 εβδομάδες, τα αποθέματα κυμαίνονταν μεταξύ $ 89,85 και $ 36,50.

Το 2018, οι μεταχειρισμένες τιμές των οχημάτων αναμένεται να αυξηθούν κατά 1%, σύμφωνα με την JD Power Valuation Services. Παράγοντες που θα μπορούσαν να βλάψουν την αγορά μεταχειρισμένων οχημάτων περιλαμβάνουν τα νέα κίνητρα για οχήματα, την αύξηση της παρεχόμενης προσφοράς οχημάτων, τη μείωση των πιστωτικών συνθηκών και τις αυξανόμενες τιμές βενζίνης. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες αύξησαν τις δαπάνες κινήτρων για τον 40ο συνεχόμενο μήνα τον Ιούλιο σε $ 3.776 ανά όχημα, από $ 3.640 τον Ιούλιο του 2017, σύμφωνα με την Autodata.

Ωστόσο, θετικοί παράγοντες όπως οι ευνοϊκές συνθήκες εργασίας, η αύξηση των τιμών κατοικίας και οι μακροπρόθεσμες βελτιώσεις στην ποιότητα του οχήματος θα αντισταθμίσουν τα αρνητικά.

popek.gr / talkbusiness.net

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Spyrides ad-blue containers

ΠΡΟΣΦΑΤΑ