Θέμης Κιουρτζής: Κοντά στην τιμή της βενζίνης η τιμή του πετρελαίου κίνησης

διαβάσαμε στο theopinion.gr

Έρχονται αυξήσεις μετά την κατάργηση των 15 λεπτών στην αντλία στο πετρέλαιο κίνησης. Επαγγελματίες μιλούν στο TheOpinion.

Για αυξήσεις που στην παρούσα τραγική οικονομική συγκυρία είναι πολλαπλασιαστικά επιβαρυντικές κάνουν λόγο, μιλώντας στο TheOpinion εκπρόσωποι των επαγγελματικών κλάδων που πλήττονται άμεσα, στο ταμείο, από την κατάργηση έστω και αυτών των 15 λεπτών, ενώ οι αγρότες σχολιάζουν πως μειώνουν ακόμη και καλλιεργητικές εργασίες στο χωράφι, λόγω του κόστους.

Με τιμές που… χτυπούν στα ίσα αυτή της βενζίνης διατίθεται ήδη το πετρέλαιο κίνησης, μετά την κατάργηση από την 1η Οκτωβρίου της επιδότησης των 15 λεπτών το λίτρο στην αντλία.

Τιμή ίδια με την αμόλυβδη
H επιδότηση του diesel κίνησης στην αντλία τέθηκε σε ισχύ τον περασμένο Απρίλιο, αλλά τον Ιούλιο δόθηκε παράταση έως τις 30 Σεπτεμβρίου, κατόπιν απόφασης των συναρμόδιων υπουργείων.

«Προς το παρόν, στην τιμή στα πρατήρια δεν έχει ενσωματωθεί αυτή η αύξηση των 15 λεπτών. Σήμερα δίνουμε στο 1,745, αλλά δεν θα είναι τελική η τιμή. Τα πρατήρια έχουν χρονοκαθυστέρηση. Σε διυλιστηριακές τιμές  η τιμή στο πετρέλαιο θέρμανσης είναι κοντά στην τιμή της βενζίνης. Έτσι θα πάει και στα πρατήρια», τονίζει στο TheOpinion ο πρόεδρος της Ένωσης Βενζινοπωλών Θεσσαλονίκης, Θέμης Κιουρτζής. Πάντως, σύμφωνα με τον ίδιο, ήδη τις τελευταίες ημέρες υπάρχουν παράπονα από πλευράς των επαγγελματιών οδηγών.

10% το κόστος για τα ταξί
Ακόμη και η κατάργηση αυτών των 15 λεπτών, για τους επαγγελματίες των μεταφορών, είναι καταστροφική. «Για μας είναι πολύ μεγάλη η επιβάρυνση», τονίζει στο TheOpinion ο πρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί Θεσσαλονίκης, Κλήμης Λεοντιάδης και κάνει λόγο για 10%  επιπλέον κόστος στα λειτουργικά έξοδα του κλάδου. «Ζητάμε μείωση φόρου στα καύσιμα ή έστω συνέχιση της επιδότησης τουλάχιστον για τους επαγγελματίες. Όταν ένα επαγγελματικό αυτοκίνητο αγγίζει και τα 500 χλμ. διαδρομή το 24ωρο, αντιλαμβάνεται κανείς ότι έστω και τα 15 λεπτά στο λίτρο καυσίμου είναι κόστος. Ήδη, ακόμη και το 1,85 ευρώ το λίτρο ήταν υψηλή τιμή», πρόσθεσε.

Στις μεταφορές
Για επιβαρύνσεις που πλήττουν επιχειρήσεις και επομένως και το μέλλον των εργαζομένων κάνει λόγο,μιλώντας στο TheOpinion ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Συνδικάτων Μεταφορών Ελλάδας.
«Εδώ και καιρό είχαμε προτείνει μείωση του ειδικού φόρου στα καύσιμα, εκπροσωπώντας όλους τους κλάδους που επηρεάζονται άμεσα. Δυστυχώς, όμως, δεν εισακουστήκαμε. Όχι μόνο ο φόρος δεν μειώθηκε, αλλά σταματά πλέον και η επιδότηση στην αντλία. Όλα αυτά παίζουν τον δικό τους ρόλο στις ήδη βεβαρημένες εργασιακές σχέσεις και στο εργασιακό πλαίσιο που ισχύει και στις μεταφορές», τονίζει χαρακτηριστικά ο κ. Θεμιστοκλής Αμπλάς.

Στο 8% στα ΚΤΕΛ
«Είναι άκρως απαραίτητη η συνέχιση της επιδότησης αυτής για τον κλάδο μας», τονίζει στο TheOpinion ο διευθυντής των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, Σάκης Γεωργιάδης. Όπως λέει ο ίδιος, «είναι παρά πολύ σημαντική η επιδότηση. Η κατάργησή της σημαίνει για τα ΚΤΕΛ αύξηση του κόστους περίπου στο 8%, αύξηση που κανονικά έπρεπε να μεταφερθεί στις τιμές των εισιτηρίων, αλλά θα την απορροφήσουμε. Ελπίζουμε πλέον να πέσει η τιμή διεθνώς».

Στον αγροτικό τομέα
«Μας καίει η κατάργηση της επιδότησης αυτής», λέει μιλώντας στο TheOpinion ο γραμματέας του Συλλόγου Αγροτών Ανατολικής Θεσσαλονίκης, Κοσμάς Στεφανίδης. Όπως λέει, «είτε με την επιδότηση είτε όχι, το πετρέλαιο είναι για μας απλησίαστο. Έχουμε φτάσει στο σημείο να παραλείπουμε καλλιεργητικές εργασίες από τα χωράφια,  όπως οργώματα, ραντίσματα, φρεζαρίσματα κ.λπ. προκειμένου να μειώσουμε το κόστος. Αυτό που ζητούμε είναι αφορολόγητο πετρέλαιο στην αντλία».

Spyrides ad-blue containers

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

1202 2030 2035 adblue ADR Alpha TV Andre Bledjian ANT1 app ARAMCO Autogas AVINOIL Baker Hughes Biden Joe BlueFuel Bosch BP Brent Cedefop Chevron CNG covid-19 crack spread Cyclon DAF Dailymail Delta Poseidon e-katanalotis e-shop e-ΕΦΚΑ EBITDA Economist eFuel Energean Oil Eurostat Exxon-Mobil fit for 55 FuelMate Fuel Pass fund Goldman Sachs gov.gr Greek Mafia Guardian Handelsblatt HelleniQ Energy Inside Story interlock kWh LANA LG LNG LPC Lukoil Mediterranean Gas Mohammad Sanusi Barkindo MOTOR OIL MWh myData Mytilineos myΘέρμανση newsauto.gr OIL ONE OPEC OPEC+ Open TV Optima Bank PLATTS POS Prudent Warrior RealNews refinery margin REPSOL Revoil RMM Royal Dutch Shell Saudi Arabian Oil Company SECU-TECH self-test SHELL SKG Sokol Sri Lanka sts TEXACO TotalEnergies TotalEnergy twitter Urals windfall tax WOOD World Bank WTI Yiufi «Άγιος Χριστόφορος» ΄1 ΑΑΔΕ ΑΟΖ ΑΠΕ ΑΦΜ Αγγελική Ναταλία Αδαμοπούλου Αλβανία Αλεξανδρούπολη Αλεξιάδης Τρ. Αληγιζάκης Γιάννης Αναγνωστόπουλος Θ. Αναφορά Αρβανιτίδης Γιώργος Ασία Ασμάτογλου Γιώργος Αττική Αχτσιόγλου Έφη ΒΕΘ Βέττας Ι. Βελετάκης Ν. Βενεζουέλα Βεσυρόπουλος Απ. Βουλή Βουλγαρία Βουλγαρίδης Γιώργος Βρετανία Βόρεια Μακεδονία ΓΕΜΗ ΓΣΕΒΕΕ Γαλλία Γενική Συνέλευση Γερμανία Γεωργιάδης Άδωνις Γιάννης Θεοτοκάς ΔΕΗ ΔΕΣΦΑ ΔΙ.Μ.Ε.Α. ΔΙΕΠΠΥ ΔΙΜΕΑ Δαγούμας Θ. Διοικητικό Συμβούλιο Δούκας Χάρης Δρακακάκης Γιάννης Ε.Ε. ΕΕΑ ΕΚΟ ΕΛΙΝΟΙΛ ΕΛΛΑΚΤΩΡ ΕΛΠΕ ΕΛΣΤΑΤ ΕΝΒΕΘ ΕΡΓΑΝΗ ΕΡΤ ΕΣΠΑ ΕΣΥΔ ΕΤΕΚΑ ΕΤΕπ ΕΥΠ ΕΦΚ Ενέργεια Επιστρεπτέα Προκαταβολή Επιτροπάκης Π. Επιτροπή Επιτροπή Ανταγωνισμού Ευρωπαϊκή Ένωση ΗELLENiQ ENERGY ΗΠΑ ΗΦΑΙΣΤΟΣ Ηνωμένο Βασίλειο Ηράκλειο ΘΕΡΜΟΙΛ Θράκη Θωμαδάκης Μ. ΙΝΕ-ΓΣΕΕ ΙΟΒΕ Ιλχάν Αχμέτ Ινδία Ιράν Ιταλία ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΚΕΔΑΚ ΚΕΠ Κίνα Καββαθάς Γ. Καλογήρου Ι. Καρανάσιος Π. Κατρίνης Μανώλης Κεγκέρογλου Βασίλης Κιουρτζής Θέμης Κιούσης Μιχάλης Κλίμα Κονταξής Δημήτρης Κρήτη Κρίντας Θ. Κύπρος Κώτσος Ευάγγελος Λάτσης Σπ. Λιανός Ι. ΜΑΜΙΔΑΚΗΣ ΜΕΛΚΟ Μάρδας Δ. Μακρυβέλιος Δημήτρης Μαμουλάκης Χ. Μασαλής Γιώργος Μαυράκης Γιάννης Μαυράκης Μανώλης Μαυράκης Χάρης Μαυρομμάτης Γιώργος Μεθάνιο Μελίδης Αλέξανδρος Μελίδης Σπύρος Μελισσανίδης Δημήτρης Μεταφορικό Ισοδύναμο Μητσοτάκης Κυριάκος Μπόμπορης Παναγιώτης Ξυδάκης Ηρακλής ΟΒΕ ΟΟΣΑ ΟΦΑΕ Οικονομικός Ταχυδρόμος Οικονόμου Γ. ΠΑΣΟΚ ΠΕΤΡΟΛΙΝΑ ΠΟΠΕΚ Πάνας Απόστολος Πέτη Πέρκα Παπαγεωργίου Νίκος Παπαδημητρίου Μπ. Παπαδοπούλου Έλλη Παπαδοπούλου Ελισάβετ Παπαζήσης Γιάννης Παπαμιχαήλ Σωτήρης Παραπολιτικά Πετκίδης Βασίλης Πιστωτικές κάρτες Πλακιωτάκης Γιάννης Πρέβεζα Προκοπίου Γ. ΡΑΕ Ροδόπη Ρωσία ΣΑΜΕΕ ΣΑΠΕΚ ΣΕΒ ΣΕΒΤ ΣΕΕΠΕ ΣΚΑΙ ΣΜΕΑ ΣΠΥΡΙΔΗΣ ΣΥΡΙΖΑ Σάκκος Αντώνης Σαμόλης Λ. Σαουδική Αραβία Σβίγκου Ρ. Σιάμισιης Ανδρέας Σκρέκας Κώστας Σκυλακάκης Θ. Σταυράκης Χρήστος Σταϊκούρας Χρήστος Σωκράτης Φάμελλος Σύστημα Εισροών - Εκροών ΤΕΑΠΥΚ Ταγαράς Νίκος Ταπρατζή Πολυξένη Τζαμπαζλής Γιώργος Τζιόλας Χρήστος Τουρκία Τσίπρας Αλέξης Τσαμπαζλής Γιώργος Τσεχία ΥΜΕ ΦΕΚ ΦΗΜ ΦΠΑ Φίλης Ν. Φραγκογιάννης Κώστας Χάρης Δούκας Χανιά Χαρίτσης Αλ. Χατζηθεοδοσίου Γ. Χατζηνικολάου Ν. άδεια έλεγχοι αγγελίες αγρότες αγωγός αδειοδότηση αεροπορικά καύσιμα ανάκτηση ατμών αναβάθμιση ανακαλύψεις ανασφάλιστα ανταγωνισμός ανταποδοτικά αντλίες απάτη απαιτήσεις απεργία αποτελέσματα απόβλητα αργό πετρέλαιο ατύχημα βαρέλι βενζίνη βιοκαύσιμα βιοντίζελ βυτίο βυτιοφόρα γεωτρήσεις δειγματοληψίες δεξαμενή δηλώσεις εγκύκλιος εισφορά αλληλεγγύης εισφορές εμπάργκο επενδύσεις επιδοτήσεις επιδότηση επικουρικό επιμέτρηση ευρώ ηλεκτρικά αυτοκίνητα ηλεκτρικό ρεύμα ηλεκτροκίνηση θερμική καταπόνηση ισολογισμοί ιστορία κίνητρα κακοκαιρία κατάρτιση καταγγελίες καυσόξυλα καύσιμα κλιματική αλλαγή κυρώσεις λαθρεμπόριο ληστεία λιπαντήρια λογισμικό μέτρα προστασίας μελέτες μελέτη μεταφορικές μητρώα μικρόβια ναυτιλιακό νοθεία νομοσχέδιο ογκομέτρηση οδηγοί ορυκτά καύσιμα παραμεθόριος παραπομπή παρατηρητήριο τιμών περιθώριο κέρδους πετρέλαιο θέρμανσης πετρέλαιο κίνησης πετρελαιοειδή πιστοποιητικά πλαφόν πληθωρισμός πλυντήρια πρατήρια πρατήριο καυσίμων προδιαγραφές προμέτρηση πρόστιμα πρόσωπα πτωχευτικός ρεύμα ρούβλια ρύποι στάθμη στατιστικά συνέδριο συναντήσεις συνεργεία συνθετικά καύσιμα συνταξιοδότηση σφράγιση τάνκερ τέλη ταξινομήσεις τελωνείο τιμοκατάλογοι χονδρικής τολουόλη υγραέριο υδρογόνο υπ. Ανάπτυξης υπ. Οικονομικών υπερκέρδη υποτροφίες υπουργείο Ανάπτυξης υπουργείο Ενέργειας υπουργείο Οικονομικών υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών φορτηγά φορτιστές φυσικό αέριο φωτοβολταϊκά φόροι φόρτιση ωράριο

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ  ©  All rights reserved - Powered by Avatar

error: Content is protected !!