06:50 “Κυρίαρχος του παιχνιδιού το πράσινο υδρογόνο”.


Motor Oil Hellas: Πράσινος στόχος για 300MW ΑΠΕ
Η υποδομή πλήρωσης υδρογόνου επεκτείνεται στις Κάτω Χώρες
Χαμηλό” 25 ημερών για το πετρέλαιο, στα “απόνερα” του τυφώνα Laura
Motor Oil: Συναλλαγές της Οptima Βank
Η ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ (ΕΛΛΑΣ) ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ, σύμφωνα με τους Ν. 3556/2007 και 3606/2007, ανακοινώνει ότι η Τράπεζα OPTIMA BANK A.E. την ενημέρωσε ότι πραγματοποίησε τις εξής συναλλαγές:
Ημερομηνία | Συναλλαγή | Ποσότητα | Χρηματοπιστωτικό Μέσο | Αξία (σε ΕΥΡΩ) |
01/09/2020 | Πώληση | 3.894 | Μετοχές ΜΟΗ (ΚΟ) | 46.212,94 |
01/09/2020 | Αγορά | 1.269 | Μετοχές ΜΟΗ (ΚΟ) | 15.061,33 |
01/09/2020 | Αγορά | 29 | ΣΜΕ ΜΟΗ ΣΕΠ 2020 | 34.401,00 |
01/09/2020 | Πώληση | 1 | ΣΜΕ ΜΟΗ ΣΕΠ 2020 | 1.185,00 |
Η Τράπεζα OPTIMA BANK A.E. πραγματοποίησε τις ανωτέρω συναλλαγές λόγω της Ειδικής Διαπραγμάτευσης που έχει αναλάβει στην αγορά παραγώγων σε Συμβόλαια Μελλοντικής Εκπλήρωσης (ΣΜΕ) με υποκείμενο τίτλο την μετοχή της ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ (ΕΛΛΑΣ) ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ Α.Ε.
Η γνωστοποίηση εκ μέρους της Τράπεζας OPTIMA BANK A.E. προς την Εταιρία και ακολούθως η ανακοίνωση της Εταιρίας προς τις αρχές της Κεφαλαιαγοράς, γίνεται επειδή ο κ. Πέτρος Τζαννετάκης είναι μη εκτελεστικό μέλος του Δ.Σ. της Τράπεζας OPTIMA BANK A.E., ενώ κατέχει τη θέση του εκτελεστικού μέλους του Δ.Σ. της ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ (ΕΛΛΑΣ) ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ Α.Ε.
Ο κ. Πέτρος Τζαννετάκης είναι πρόσωπο υπόχρεο να γνωστοποιεί τις χρηματιστηριακές συναλλαγές του με αντικείμενο μετοχές εκδόσεως ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ (ΕΛΛΑΣ) ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ Α.Ε. (άρθρο 19 του Κανονισμού ΕΕ 596/2014).
Μαρούσι, 02 Σεπτεμβρίου 2020
Το Διοικητικό Συμβούλιο
Δύο νέοι σταθμοί υδρογόνου στις Κάτω Χώρες
Εβδομαδιαία κέρδη της τάξης του 1,5% για το αργό (29/8/2020)
Πτωτικά έκλεισε την Παρασκευή το πετρέλαιο, καταγράφοντας ωστόσο κέρδη σε διάστημα εβδομάδας, μία ημέρα αφότου ο τυφώνας Λάουρα χτύπησε τον Κόλπο του Μεξικού, ως καταιγίδα κατηγορίας 4, χωρίς ωστόσο να προκαλέσει εκτεταμένες ζημιές στην “καρδιά” της βιομηχανίας διύλισης των ΗΠΑ.
Σημειώνεται ότι τα πέντε διυλιστήρια πετρελαίου του Τέξας που έκλεισαν πριν την έλευση του τυφώνα, σχεδιάζουν να επαναλειτουργήσουν σύντομα, ωστόσο δύο μεγάλα διυλιστήρια κοντά στη Λίμνη Τσαρλς μπορεί να χρειαστούν περισσότερο χρόνο έως ότου ξεκινήσουν εκ νέου εξαιτίας των διακοπών ρεύματος και ενδεχόμενων σημαντικών ζημιών από την καταιγίδα, σύμφωνα με άρθρο της S&P Global Platts
“Η έλλειψη αναφορών για σημαντικές ζημιές σε διυλιστήρια θα επιτρέψει στη βιομηχανία πετρελαίου να ανακάμψει σύντομα”, ανέφερε ο Phil Flynn, ανώτερος αναλυτής της αγοράς αργού της The Price Futures Group, σε έκθεσή του την Παρασκευή.
Πρόσθεσε δε ότι “παρότι τα διυλιστήρια ενδέχεται να παραμείνουν κλειστά για εβδομάδες, θα αξιοποιήσουν αυτήν την ευκαιρία για εργασίες συντήρησης, και έτσι μετά μια εποχιακή αδυναμία των τιμών, το πετρέλαιο θα πρέπει να συνεχίσει τη μακροπρόθεσμη ανοδική του τάση”.
Έτσι, την Παρασκευή το αργό τύπου West Texas Intermediate “έχασε” 7 σεντς ή 0,2% και έκλεισε στα 42,97 δολάρια το βαρέλι. Ωστόσο, σε εβδομαδιαία βάση το αμερικανικό αργό κατέγραψε κέρδη 1,5%, σημειώνοντας την τέταρτη διαδοχική εβδομάδα ανόδου, σύμφωνα με τα στοιχεία της Dow Jones Market Data.
Πτωτικά κινήθηκε και το πετρέλαιο τύπου brent, που αποτελεί και παγκόσμιο σημείο αναφοράς, με το συμβόλαιο Οκτωβρίου να υποχωρεί κατά 4 σεντς ή 0,09% και να κλείνει στα 45,05 δολάρια το βαρέλι, εν όψει τη λήξης του συμβολαίου την προσεχή Δευτέρα. Σε διάστημα εβδομάδας το brent επίσης σημείωσε κέρδη, της τάξης του 1,6%.
ΠΗΓΗ: capital.gr
ΕΛΠΕ: Μεγάλη πτώση κερδών και πωλήσεων λόγω μειωμένης ζήτησης και κατάρρευσης των διεθνών τιμών
Κατάρρευση τιμών και ζήτησης λόγω πανδημίας
Χαρακτηριστική της εικόνας που διαμορφώθηκε είναι η μεγάλη μείωση τόσο των πωλήσεων (-57 στο β΄τρίμηνο, -33 στο α΄εξάμηνο 2020) όσο και των όγκων πωλήσεων διύλισης (-12% και -2%, σε επίπεδο β΄τριμήνου και α΄εξαμήνου, αντίστοιχα). Όπως είναι γνωστό οι διεθνείς τιμές του αργού κατέρρευσαν το προηγούμενο διάστημα φτάνοντας στα χαμηλότερα επίπεδα από το 2003, με το πετρέλαιο brent να βρίσκεται κατά μέσο όρο στα 30 δολάρια/βαρέλι, ενώ τον περασμένο Απρίλιο υποχώρησε και κάτω από τα 20 δολάρια/βαρέλι, έχοντας σημειώσει πτώση 45 δολαριών από τις αρχές του έτους. Πάντως, από τον Μάιο παρατηρείται σταδιακή ανάκαμψη των διεθνών τιμών, σε συνέχεια της συμφωνίας των κύριων χωρών παραγωγών πετρελαίου παγκοσμίως. Σύμφωνα με τα ΕΛΠΕ, τα περιθώρια του ντίζελ και της βενζίνης, που αποτελούν τα βασικά προϊόντα των διυλιστηρίων του ομίλου, υποχώρησαν σε πολυετή χαμηλά, λόγω κατάρρευσης της ζήτησης ιδιαίτερα στο πρώτο μισό του β΄ τριμήνου, αλλά και των υψηλών αποθεμάτων παγκοσμίως. Τα ενδεικτικά περιθώρια διύλισης οδηγήθηκαν στα χαμηλότερα επίπεδα ιστορικά, φτάνοντας στα 0,5 δολάρια/βαρέλι (περιθώρια για διυλιστήρια τύπου FCC) και στα 0,1 δολάρια/βαρέλι (περιθώρια Hydrocracking). Παράλληλα, η ζήτηση στην εσωτερική αγορά καυσίμων διατηρήθηκε στα ίδια επίπεδα με πέρυσι, στους 1,6 εκατ. ΜΤ, καθώς ο πενταπλασιασμός των συνολικών όγκων πωλήσεων πετρελαίου θέρμανσης, λόγω περιορισμών στις μετακινήσεις και χαμηλών τιμών, αντιστάθμισε τη μεγάλη μείωση ύψους 24% της κατανάλωσης καυσίμων κίνησης. Η κρίση επηρέασε ιδιαίτερα το κλάδο αερομεταφορών, με τη μείωση της αεροπορικής δραστηριότητας στο β΄τρίμηνο να φτάνει το 81%, ενώ στην Ελλάδα, οι τουριστικές αφίξεις για το α΄εξάμηνο ήταν μειωμένες κατά 77%. Η αδασμολόγητη αγορά κατέγραψε ακόμη μεγαλύτερη μείωση (-58%), λόγω κατάρρευσης της ζήτησης αεροπορικών καυσίμων (-94%) και μείωσης στα ναυτιλιακά καύσιμα άνω του 40%. Κατά τα ΕΛΠΕ, παρά τις δυσμενείς συνθήκες ο όμιλος διατήρησε υψηλά επίπεδα λειτουργίας, με την παραγωγή των διυλιστηρίων να ανέρχεται σε 3,7 εκατ. τόνους (αντίστοιχα με το 2019), αξιοποιώντας τους μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους στα διυλιστήρια του, ενώ ταυτόχρονα, προβαίνοντας σε εμπορικές συναλλαγές και χρηματοοικονομικά παράγωγα, απέφυγε υπερβολική έκθεση σε κίνδυνο απώλειας λόγω τιμών και αξιοποίησε τη δομή της αγοράς (contango market structure) για να διασφαλίσει βελτίωση των αποτελεσμάτων από διεθνείς συναλλαγές. Στις σημαντικότερες εξελίξεις για τον όμιλο περιλαμβάνεται η έναρξη στις 28 Αυγούστου του εκτεταμένου προγράμματος συντήρησης στο Διυλιστήριο Ασπροπύργου, με τη σταδιακή προσωρινή παύση λειτουργίας των βασικών μονάδων. Το πρόγραμμα θα διαρκέσει 9 βδομάδες, δυο επιπλέον από το προβλεπόμενο, ώστε να περιλάβει επιπλέον μέτρα ασφάλειας για αποφυγή κρουσμάτων covid-19. Με συνολικό κόστος 130 εκατ. χαρακτηρίζεται ως το μεγαλύτερο αντίστοιχο έργο στην ιστορία του ομίλου, ενώ εκτός των εργασιών συντήρησης σε όλες τις μονάδες, περιλαμβάνει επενδύσεις ύψους 60 εκατ., με έργα που θα ολοκληρωθούν κατά τη διάρκεια του προγράμματος και αφορούν, κυρίως, στον τομέα ασφάλειας και περιβάλλοντος, με αναμενόμενη περαιτέρω μείωση εκπομπών μικροσωματιδίων (PMs) του διυλιστηρίου κατά 50%. Α.Ζ. ΠΗΓΗ: avgi.grMotor Oil: Συναλλαγές της Optima bank
Η ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ (ΕΛΛΑΣ) ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ, σύμφωνα με τους Ν. 3556/2007 και 3606/2007, ανακοινώνει ότι η Τράπεζα OPTIMA BANK A.E. την ενημέρωσε ότι πραγματοποίησε τις εξής συναλλαγές:
Ημερομηνία | Συναλλαγή | Ποσότητα | Χρηματοπιστωτικό Μέσο | Αξία (σε ΕΥΡΩ) |
26/08/2020 | Πώληση | 2.314 | Μετοχές ΜΟΗ (ΚΟ) | 26.733,38 |
26/08/2020 | Αγορά | 3.531 | Μετοχές ΜΟΗ (ΚΟ) | 40.944,96 |
26/08/2020 | Πώληση | 5 | ΣΜΕ ΜΟΗ ΣΕΠ 2020 | 5.765,00 |
Η Τράπεζα OPTIMA BANK A.E. πραγματοποίησε τις ανωτέρω συναλλαγές λόγω της Ειδικής Διαπραγμάτευσης που έχει αναλάβει στην αγορά παραγώγων σε Συμβόλαια Μελλοντικής Εκπλήρωσης (ΣΜΕ) με υποκείμενο τίτλο την μετοχή της ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ (ΕΛΛΑΣ) ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ Α.Ε.
Η γνωστοποίηση εκ μέρους της Τράπεζας OPTIMA BANK A.E. προς την Εταιρία και ακολούθως η ανακοίνωση της Εταιρίας προς τις αρχές της Κεφαλαιαγοράς, γίνεται επειδή ο κ. Πέτρος Τζαννετάκης είναι μη εκτελεστικό μέλος του Δ.Σ. της Τράπεζας OPTIMA BANK A.E., ενώ κατέχει τη θέση του εκτελεστικού μέλους του Δ.Σ. της ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ (ΕΛΛΑΣ) ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ Α.Ε.
Ο κ. Πέτρος Τζαννετάκης είναι πρόσωπο υπόχρεο να γνωστοποιεί τις χρηματιστηριακές συναλλαγές του με αντικείμενο μετοχές εκδόσεως ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ (ΕΛΛΑΣ) ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ Α.Ε. (άρθρο 19 του Κανονισμού ΕΕ 596/2014).
Μαρούσι, 27 Αυγούστου 2020
Το Διοικητικό Συμβούλιο