“Η Global επεκτείνει την εμβέλειά της στην ψηφιακή οθόνη στα ολλανδικά προάστια”.

Με την εξαγορά της MMD Media, η Global καθίσταται ο μεγαλύτερος φορέας εκμετάλλευσης ψηφιακών τηλεπικοινωνιών στην Ολλανδία.
Η Global, ο γίγαντας των σταθερών μέσων ενημέρωσης και της διαφήμισης, έχει αποκτήσει την ολλανδική εταιρεία MMD Media, μια ψηφιακή εταιρεία έξω από το σπίτι (OOH), σε ένα κίνημα που δείχνει μια νέα εστίαση στα βενζινάδικα.
Το δίκτυο του MMC Media “forecourt” αποτελείται από 1378 ψηφιακές οθόνες σε 607 βενζινάδικα στις Κάτω Χώρες.
Η Global εισήλθε στην ολλανδική υπαίθρια αγορά μέσω της εξαγοράς της Exterion Media ως μέρος της εμβάπτισης στην αγορά OOH, συμπεριλαμβανομένης και της εξαγοράς του Primesight και του Outdoor Plus.
“Η συμφωνία συμπληρώνει το σημερινό ολλανδικό χαρτοφυλάκιό μας, προσθέτοντας 1.338 ψηφιακές οθόνες σε πρατήρια καυσίμων στα περιουσιακά μας στοιχεία στο Εθνικό Σιδηροδρομικό Σταθμό και στα εμπορικά κέντρα. Η MMD Media δημιούργησε μια εντυπωσιακή επιχείρηση που είμαστε ενθουσιασμένοι για την περαιτέρω ανάπτυξή της”, δήλωσε ο Leon Taviansky , Διευθύνων Σύμβουλος της Outdoor στο Global.
Το κίνημα εδραιώνει τη θέση της Global ως ο μεγαλύτερος πάροχος DOOH στις Κάτω Χώρες, με πάνω από 2.600 ψηφιακές οθόνες που φθάνουν το 40% του ολλανδικού πληθυσμού, ανέφερε η εταιρεία.
