Skip to main content
| Notaka

“Η ταυτότητα της επωνυμίας της Εταιρείας Eni”.

Αποτέλεσμα εικόνας για ENI

 Το λογότυπο των έξι ποδιών σκύλου αντιπροσωπεύει τις αξίες που είναι σιωπηρές σε όλες τις διαφορετικές μορφές εταιρικής επικοινωνίας.

 Η ιστορία του Eni γράφεται σε καθημερινή βάση από χιλιάδες άνδρες και γυναίκες σε όλο τον κόσμο, η πρακτική εμπειρία και η σκληρή δουλειά τους αποτελούν κεντρικό σημείο των επικοινωνιακών εκστρατειών μας. Παρόλο που είμαστε μια καινοτόμος εταιρεία με έντονο μάτι για το μέλλον, παραμένουμε πιστοί στην ιστορία και τις αξίες μας . Υπογραμμίσαμε πάντοτε τη σημασία της καινοτομίας, του διαλόγου, της συνεργασίας και του πολιτισμού – και ο σκύλος με έξι πόδια, ο οποίος τώρα απαιτείται να μεταφέρει ένα πολύ ευρύτερο εύρος από ό, τι στο παρελθόν, απέδειξε ότι μπορεί να διατηρήσει τη σύνδεση με ένα 60 το ιστορικό των προκλήσεων και την επαναλαμβανόμενη επιτυχία.

Eni +1: η καμπάνια μας για το 2019 

Μέχρι το 2040, ο παγκόσμιος πληθυσμός θα αυξηθεί σε πάνω από 9 δισεκατομμύρια – και η ζήτηση για ενέργεια θα συνεχίσει να αυξάνεται. Ως παραγωγός ενέργειας, η Ένι γνωρίζει ότι, αν και κοιτάζει το μέλλον , δεν πρέπει να σκεφτόμαστε μόνο ως προς τις επιχειρήσεις, αλλά πρέπει να αναλάβουμε τεράστιες και ακόμα πιο προκλητικές ευθύνες . Αντιμετωπίζουμε μια υπεράνθρωπη πρόκληση και αναγνωρίζουμε πλήρως την ανάγκη να είμαστε προληπτικοί για την αντιμετώπιση των αλλαγών στο κλίμα που επηρεάζουν όλο και περισσότερο την καθημερινή ζωή όλων μας, υιοθετώντας μια ολοκληρωμένη στρατηγική απαλλαγής από τον άνθρακα που βασίζεται σε μια σειρά πρωτοβουλιών, καινοτομιών, τεχνολογιών και άλλων έργων . Αλλά αυτό δεν αρκεί. Για να κάνεις τη διαφορά, εταιρείες, ιδρύματα και ιδιώτες πρέπει να διαδραματίσουν ενεργό ρόλο. Μόνο μέσω της συνεργασίας θα μπορέσουμε να ανταποκριθούμε στην παρούσα πρόκληση, η οποία αφορά όλους μας. Αυτή είναι η ιδέα πίσω από την καμπάνια ” Eni +1 “: η Eni, που αγωνίζεται στην πρώτη γραμμή για ένα μέλλον χαμηλών εκπομπών άνθρακα, επιδιώκει να μοιραστεί τις καινοτομίες και τα έργα της για την προώθηση της βιωσιμότητας και της κυκλικής οικονομίας. Ταυτόχρονα, καλεί το ευρύ κοινό να προτείνει πρακτικούς τρόπους για να αλλάξει το μέλλον του πλανήτη μας προς το καλύτερο. Είναι μια συλλογική έκκληση για δράση που συνοψίζεται στο σύνθημα: “Μαζί μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα διαφορετικό είδος ενέργειας” – “διαφορετικό” με την έννοια της μεγαλύτερης και πιο αποτελεσματικής.

Το λογότυπο Eni από το 1953 

Ο σκύλος με έξι πόδια: ένα σύμβολο για καθημερινές ιστορίες θάρρους, ενθουσιασμού και καινοτομίας.

Το σκυλί με έξι πόδια υπαγορεύει τις αξίες μας και προσαρμόζεται στις τρέχουσες ανάγκες και συνθήκες 

Υπάρχουν σύμβολα, σχέδια και χαρακτηριστικά που καλούν αμέσως μια συγκεκριμένη εταιρεία στο μυαλό. Κολάνε στη μνήμη, είναι άμεσα αναγνωρίσιμα και ενεργοποιούν συλλόγους, ιδέες και συναισθήματα. Ο σκύλος των έξι ποδιών, που αντιπροσωπεύει την ταυτότητα της μάρκας Eni, είναι ένα παράδειγμα : μια εικόνα που αμέσως θυμίζει την εταιρία και τις αξίες της, λέει μια ιστορία αφοσίωσης στο παρελθόν και εμπιστοσύνης στο μέλλον – μια ιστορία θάρρους, καινοτομίας και πρακτικότητας . Με τον τρόπο που καθορίστηκε και εξελίχθηκε με την πάροδο του χρόνου, το διάσημο λογότυπο του Eni συνδυάζει την ιταλική τεχνογνωσία και το σχεδιασμό με την ανοιχτότητά του στον ευρύτερο κόσμο.Περιγράφει πλήρως μια εταιρική φιλοσοφία που βασίζεται στο πάθος για την τεχνολογική καινοτομία και την πρόοδο, μαζί με βασικές αξίες όπως η ακεραιότητα, ο σεβασμός της ανθρώπινης αξιοπρέπειας και η προστασία του περιβάλλοντος. Σήμερα η εταιρεία είναι δυναμική δύναμη, ικανή να δραστηριοποιηθεί σε μια ολοένα και πιο ανταγωνιστική αγορά, χωρίς να παραβλέπει την υποχρέωσή της να προστατεύει τους ανθρώπους και τα τοπία. Αυτό αντικατοπτρίζεται στις επικοινωνιακές εκστρατείες του, οι οποίες τηρούν τις ηχητικές αξίες του παρελθόντος προσαρμόζοντάς τις στις ανάγκες και τις συνθήκες του παρόντος .

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Spyrides ad-blue containers

ΠΡΟΣΦΑΤΑ