09:23 “Γερμανία: Η περιφέρεια Groß-Gerau να μετατρέψει όλα τα λεωφορεία ντίζελ της στο υδρογόνο καυσίμων κινητήρων”.
Η επέκταση της δημόσιας συγκοινωνίας στην περιοχή Groß-Gerau θα πραγματοποιηθεί στο μέλλον με τη χρήση λεωφορείων χωρίς εκπομπές ρύπων.
Η περιοχή του Groß-Gerau θέτει αυτό το στόχο για την περαιτέρω ανάπτυξη των μέσων μαζικής μεταφοράς τα επόμενα χρόνια. Η τοπική περιφερειακή εταιρεία μεταφορών Kreis Gross-Gerau (LNVG) έχει αναπτύξει ένα γενικό σχέδιο για τη χρήση φιλικών προς το περιβάλλον τεχνολογιών οχημάτων στην περιοχή του Greater Gerau, με αποτέλεσμα μια βασική τεχνολογική σύσταση για τη μετατροπή του στόλου των λεωφορείων ντίζελ σε λεωφορεία κυψελών καυσίμου .
Η είσοδος στην τεχνολογία κυψελών καυσίμου αποτελεί μέρος μιας συνολικής στρατηγικής κινητικότητας, η οποία συμβάλλει σημαντικά στη μείωση της ρύπανσης του περιβάλλοντος και την οποία το Ελεγκτικό Συμβούλιο LNVG αντιμετώπισε αυτή την Τρίτη στο Groß-Gerau. Ο διευθυντής της περιοχής, Thomas Walter, ο πρώτος συμβούλος Walter Astheimer και ο διευθύνων σύμβουλος της LNVG, Christian Sommer, παρουσίασαν αυτό το όραμα ύστερα από τη συνεδρίαση του εποπτικού συμβουλίου, σύμφωνα με το οποίο εργάζονται επί του παρόντος για μια βιώσιμη στρατηγική μετάβασης, με στόχο τη δημιουργία στόλου λεωφορείων χωρίς εκπομπές μέχρι το 2030 στο ποιο πρόσφατο.
“Η επικράτηση των οχημάτων με κυψέλες καυσίμου θα επικρατήσει στην περιοχή του Ρήνου-Μάιν”, δήλωσε ο πρόεδρος του LNVG και ο Πρώτος Περιφερειακός Σύμβουλος Walter Astheimer
Σύμφωνα με το γενικό σχέδιο της LNVG, η περαιτέρω επέκταση αυτού θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο μιας διαδικασίας μετακίνησης τριών σταδίων βασισμένης στη θεμελιώδη χρήση νέων λεωφορείων κυψελών καυσίμου.
Σε ένα πρώτο βήμα θα παραγγελθούν 22 λεωφορεία με κινητήρες υδρογόνου που θα λειτουργούν αυτό το έτος, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των κατάλληλων οχημάτων και την απαραίτητη χρηματοδότηση. Η σταδιακή προγραμματισμένη χρήση αυτών των οχημάτων σε πραγματικό χρόνο προγραμματίζεται από το έτος 2022. Πριν από αυτό πρέπει να δημιουργηθούν οι τεχνικές προϋποθέσεις και να αναπτυχθεί η ανάπτυξη μιας αντίστοιχης υποδομής υδρογόνου (σταθμοί αναφοράς υδρογόνου) για την προμήθεια του στόλου λεωφορείων . Η περίοδος 2020/2021 σχεδιάζεται για πιλοτική φάση με δύο λεωφορεία κυψελών καυσίμου.
Με τη μετατροπή των λεωφορείων ντίζελ σε λεωφορεία κυψελών καυσίμων, θα είναι δυνατή η εξοικονόμηση περίπου 1,2 εκατομμυρίων λίτρων ντίζελ και περίπου. 3.160 τόνους CO2
ΠΟΠΕΚ / POPEK.GR