Ο Diederick Luijten , Διευθυντής Βιομηχανικών Εμπόρων της Air Liquide Benelux, δήλωσε: “Η Air Liquide θα ήθελε να ευχαριστήσει την Toyota. Χάρη στη χορήγηση μέρους της γης της και την προσέλκυση της Mirai στην ευρωπαϊκή και βελγική αγορά, η Toyota συμβάλλει στην προώθηση της ανάπτυξης μιας μελλοντικής κοινωνίας υδρογόνου. Χάρη στην τεχνογνωσία των εταίρων της, η Air Liquide μπορεί να διαδραματίσει ηγετικό ρόλο στην ανάπτυξη της υποδομής υδρογόνου στην Ευρώπη. Με αυτό τον τρόπο η εταιρεία μπορεί να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της σημερινής ενεργειακής μετάβασης ».
Ο πρώτος δημόσιος σταθμός υδρογόνου στο Βέλγιο θα συνδέσει τη χώρα με το συνεχώς αυξανόμενο ευρωπαϊκό δίκτυο σταθμών υδρογόνου.
Τεχνικά χαρακτηριστικά του σταθμού υδρογόνου του Air Liquide
Περιοχή | 60m x 20m |
Μέγεθος | Παρόμοια με ένα κανονικό βενζινάδικο |
Παροχή καυσίμων | Μόνο υδρογόνο (χωρίς βενζίνη, ντίζελ, φυσικό αέριο ή υγραέριο) |
Πίεση αποθήκευσης υδρογόνου | 200 bar |
Πίεση της παροχής υδρογόνου στο όχημα | 700 bar |
Αριθμός αντλιών | 1 |
Ελάχιστο. αριθμός επαναφορτίσεων FCV ανά ημέρα | 30 |
Μέγιστη. ποσότητα υδρογόνου που αποθηκεύεται στο χώρο | 200 kg |
Μέθοδος ανεφοδιασμού του σταθμού | Φορτηγό από την Αμβέρσα |
ΠΟΠΕΚ / POPEK.GR