| Notaka

“Αποφάσεις για την ενεργειακή πολιτική και τις καμπίνες των φορτηγών υιοθέτησε το Συμβούλιο”.

Αποτέλεσμα εικόνας για ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ

 Το Συμβούλιο των Κρατών Μελών της ΕΕ ολοκλήρωσε σήμερα την αναμόρφωση του πλαισίου ενεργειακής πολιτικής της, το οποίο ορίζει τις ρυθμιστικές προϋποθέσεις για τη μετάβαση στην καθαρή ενέργεια και θέτει την ΕΕ σε πορεία επίτευξης των δεσμεύσεων που έχει αναλάβει στο πλαίσιο της συμφωνίας των Παρισίων, ενέκρινε την ταχύτερη εισαγωγή του πιο ασφαλούς και οικολογικού σχεδιασμού για τις καμπίνες των φορτηγών και υιοθέτησε συμπεράσματα σχετικά με τους νέους και το μέλλον της εργασίας.

Αναλυτικά, το Συμβούλιο ενέκρινε σήμερα τους τέσσερις εναπομείναντες φακέλους της δέσμης μέτρων «Καθαρή ενέργεια για όλους τους Ευρωπαίους». Όπως ανακοινώθηκε, εκεί περιλαμβάνονται ένας κανονισμός και μία οδηγία για την ηλεκτρική ενέργεια. Οι δύο αυτοί νόμοι ενισχύουν τις διασυνδέσεις και την ευελιξία της ευρωπαϊκής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας, επικεντρώνοντάς την παράλληλα περισσότερο στον καταναλωτή. Ο κανονισμός για την ετοιμότητα αντιμετώπισης κινδύνων στον τομέα της ηλεκτρικής ενέργειας θα εγγυηθεί την ασφάλεια του εφοδιασμού με ηλεκτρική ενέργεια σε καταστάσεις κρίσης. Η δέσμη περιλαμβάνει επίσης αναμόρφωση του ρόλου και της λειτουργίας του Οργανισμού Συνεργασίας των Ρυθμιστικών Αρχών Ενέργειας (ACER).

Η έγκριση των τεσσάρων φακέλων από το Συμβούλιο σήμερα αποτελεί το τελευταίο βήμα της νομοθετικής διαδικασίας. Οι διατάξεις τους θα τεθούν σε ισχύ μετά τη δημοσίευσή τους στην Επίσημη Εφημερίδα.

Ακολούθως το Συμβούλιο ενέκρινε την ταχύτερη εισαγωγή του πιο ασφαλούς και οικολογικού σχεδιασμού στις καμπίνες των φορτηγών. Η απόφαση των υπουργών τροποποιεί τους κανόνες για το μέγιστο μέγεθος των φορτηγών και επισπεύδει την ημερομηνία κατά την οποία επιτρέπεται επιπλέον μήκος για πιο στρογγυλό μπροστινό μέρος χωρίς να μειώνεται ο χώρος για το φορτίο.Στις 12 Φεβρουαρίου 2019 επιτεύχθηκε προσωρινή συμφωνία μεταξύ της ρουμανικής Προεδρίας και του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.

Σύμφωνα με το Συμβούλιο, η μεγαλύτερη σε μήκος καμπίνα οδήγησης θα μειώσει τα τυφλά σημεία για τους οδηγούς, κάνοντας πιο ορατούς τους ευάλωτους χρήστες του οδικού δικτύου όπως πεζούς και ποδηλάτες. Θα μειώσει επίσης τις ζημίες ή τους τραυματισμούς που προκαλούνται σε άλλους χρήστες του οδικού δικτύου σε περίπτωση σύγκρουσης, Σύμφωνα με εκτιμήσεις της Επιτροπής, αυτό θα μπορούσε να σώσει έως και 500 ζωές ετησίως, κυρίως μεταξύ πεζών και ποδηλατών σε αστικές περιοχές.

Η μειωμένη αντίσταση του αέρα αναμένεται να μειώσει την κατανάλωση καυσίμων μέχρι και 10%. Οι χαμηλότερες εκπομπές θα συμβάλουν στην καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής.

Πριν διατεθούν στην αγορά, οι αεροδυναμικές καμπίνες πρέπει να πληρούν τις απαραίτητες απαιτήσεις έγκρισης τύπου. Αυτές θα έχουν θεσπισθεί ως την 1η Νοεμβρίου 2019. Το επιτρεπτό επιπλέον μήκος μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο για να βελτιωθεί η αεροδυναμική του θαλάμου — δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να αυξηθεί το ωφέλιμο φορτίο του οχήματος.

Με τη σημερινή ψηφοφορία στο Συμβούλιο ολοκληρώνεται η νομοθετική διαδικασία. Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ψήφισε στις 26 Μαρτίου 2019. Η απόφαση θα υπογραφεί τώρα και από τα δύο θεσμικά όργανα και θα δημοσιευθεί στην Επίσημη Εφημερίδα της ΕΕ.

Τέλος, το Συμβούλιο, σε σύνθεση υπουργών νεολαίας, υιοθέτησε συμπεράσματα σχετικά με τους νέους και το μέλλον της εργασίας. Τα συμπεράσματα αναδεικνύουν την ανασφάλεια, την έλλειψη κοινωνικής προστασίας και τις επισφαλείς συνθήκες εργασίας ως τα κύρια προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι νέοι στο σημερινό και μελλοντικό εργασιακό περιβάλλον.

Ορισμένα μέτρα για την αντιμετώπιση αυτών των προβλημάτων εντοπίζονται στα συμπεράσματα: προσαρμόσιμα και ανταποκρινόμενα συστήματα κοινωνικής ασφάλισης και εκπαίδευσης και κατάρτισης, προώθηση της διά βίου μάθησης, διασφάλιση της ομαλής μετάβασης από το σχολείο στην εργασία και της εργασίας, πρόσβαση σε ποιοτικές θέσεις εργασίας για όλους τους νέους.

real.gr

1202 2030 adblue ADR Alpha TV Andre Bledjian ANT1 app ARAMCO Autogas Baker Hughes Biden Joe BlueFuel Bosch BP Brent Cedefop Chevron CNG covid-19 crack spread Cyclon DAF Dailymail Delta Poseidon e-katanalotis e-shop e-ΕΦΚΑ Economist eFuel Energean Oil Exxon-Mobil Fuel Pass fund Goldman Sachs Guardian Handelsblatt Inside Story interlock kWh LG LNG Mediterranean Gas Mohammad Sanusi Barkindo MOTOR OIL MWh myData Mytilineos newsauto.gr OIL ONE OPEC OPEC+ Open TV Optima Bank PLATTS POS Prudent Warrior RealNews refinery margin REPSOL Revoil RMM Royal Dutch Shell Saudi Arabian Oil Company SECU-TECH self-test SHELL Sokol Sri Lanka TEXACO TotalEnergies TotalEnergy Urals WOOD WTI «Άγιος Χριστόφορος» ΑΑΔΕ ΑΟΖ ΑΦΜ Αλβανία Αλεξιάδης Τρ. Αληγιζάκης Γιάννης Αναγνωστόπουλος Θ. Αναφορά Αρβανιτίδης Γιώργος Ασία Ασμάτογλου Γιώργος Αχτσιόγλου Έφη ΒΕΘ Βέττας Ι. Βελετάκης Ν. Βενεζουέλα Βεσυρόπουλος Απ. Βουλή Βουλγαρία Βουλγαρίδης Γιώργος Βρετανία Βόρεια Μακεδονία ΓΕΜΗ ΓΣΕΒΕΕ Γαλλία Γενική Συνέλευση Γερμανία Γεωργιάδης Άδωνις ΔΕΗ ΔΕΣΦΑ ΔΙ.Μ.Ε.Α. ΔΙΕΠΠΥ ΔΙΜΕΑ Δαγούμας Θ. Διοικητικό Συμβούλιο Δούκας Χάρης Δρακακάκης Γιάννης Ε.Ε. ΕΕΑ ΕΚΟ ΕΛΙΝΟΙΛ ΕΛΛΑΚΤΩΡ ΕΛΠΕ ΕΝΒΕΘ ΕΡΓΑΝΗ ΕΡΤ ΕΣΠΑ ΕΣΥΔ ΕΦΚ Ενέργεια Επιστρεπτέα Προκαταβολή Επιτροπάκης Π. Επιτροπή Επιτροπή Ανταγωνισμού Ευρωπαϊκή Ένωση ΗΠΑ ΗΦΑΙΣΤΟΣ Ηνωμένο Βασίλειο Ηράκλειο ΘΕΡΜΟΙΛ Θράκη Θωμαδάκης Μ. ΙΟΒΕ Ινδία Ιράν Ιταλία ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΚΕΔΑΚ ΚΕΠ Κίνα Καλογήρου Ι. Καρανάσιος Π. Κατρίνης Μανώλης Κεγκέρογλου Βασίλης Κιουρτζής Θέμης Κιούσης Μιχάλης Κλίμα Κρήτη Κρίντας Θ. Κύπρος Κώτσος Ευάγγελος Λάτσης Σπ. Λιανός Ι. ΜΑΜΙΔΑΚΗΣ ΜΕΛΚΟ Μάρδας Δ. Μακρυβέλιος Δημήτρης Μαμουλάκης Χ. Μασαλής Γιώργος Μαυράκης Γιάννης Μαυράκης Μανώλης Μαυράκης Χάρης Μαυρομμάτης Γιώργος Μελίδης Αλέξανδρος Μελίδης Σπύρος Μελισσανίδης Δημήτρης Μεταφορικό Ισοδύναμο Μπόμπορης Παναγιώτης Ξυδάκης Ηρακλής ΟΒΕ ΟΟΣΑ ΟΦΑΕ Οικονομικός Ταχυδρόμος Οικονόμου Γ. ΠΑΣΟΚ ΠΕΤΡΟΛΙΝΑ ΠΟΠΕΚ Πάνας Απόστολος Παπαγεωργίου Νίκος Παπαδημητρίου Μπ. Παπαδοπούλου Έλλη Παπαδοπούλου Ελισάβετ Παπαζήσης Γιάννης Παπαμιχαήλ Σωτήρης Παραπολιτικά Πετκίδης Βασίλης Πιστωτικές κάρτες Πλακιωτάκης Γιάννης Πρέβεζα Προκοπίου Γ. ΡΑΕ Ροδόπη Ρωσία ΣΑΜΕΕ ΣΑΠΕΚ ΣΕΒ ΣΕΒΤ ΣΕΕΠΕ ΣΚΑΙ ΣΜΕΑ ΣΠΥΡΙΔΗΣ ΣΥΡΙΖΑ Σάκκος Αντώνης Σαμόλης Λ. Σαουδική Αραβία Σβίγκου Ρ. Σιάμισιης Ανδρέας Σκυλακάκης Θ. Σταυράκης Χρήστος Σταϊκούρας Χρήστος Σωκράτης Φάμελλος Σύστημα Εισροών - Εκροών ΤΕΑΠΥΚ Ταγαράς Νίκος Ταπρατζή Πολυξένη Τζαμπαζλής Γιώργος Τουρκία Τσίπρας Αλέξης Τσαμπαζλής Γιώργος ΥΜΕ ΦΕΚ ΦΠΑ Φίλης Ν. Φραγκογιάννης Κώστας Χανιά Χαρίτσης Αλ. Χατζηθεοδοσίου Γ. Χατζηνικολάου Ν. έλεγχοι αγγελίες αγρότες αδειοδότηση αεροπορικά καύσιμα ανάκτηση ατμών αναβάθμιση ανακαλύψεις ανασφάλιστα ανταποδοτικά αντλίες απάτη απαιτήσεις απεργία αποτελέσματα απόβλητα αργό πετρέλαιο βαρέλι βενζίνη βιοντίζελ βυτίο βυτιοφόρα γεωτρήσεις δειγματοληψίες δεξαμενή δηλώσεις εγκύκλιος εισφορές εμπάργκο επιδοτήσεις επιδότηση επικουρικό επιμέτρηση ευρώ ηλεκτρικά αυτοκίνητα ηλεκτροκίνηση θερμική καταπόνηση ισολογισμοί ιστορία κίνητρα κατάρτιση καταγγελίες καύσιμα κλιματική αλλαγή κυρώσεις λαθρεμπόριο λιπαντήρια λογισμικό μέτρα προστασίας μελέτες μεταφορικές μητρώα μικρόβια ναυτιλιακό νοθεία νομοσχέδιο ογκομέτρηση οδηγοί ορυκτά καύσιμα παραμεθόριος παραπομπή παρατηρητήριο τιμών περιθώριο κέρδους πετρέλαιο θέρμανσης πετρέλαιο κίνησης πετρελαιοειδή πλαφόν πληθωρισμός πλυντήρια πρατήρια πρατήριο καυσίμων προδιαγραφές προμέτρηση πρόστιμα πρόσωπα πτωχευτικός ρούβλια στάθμη συνέδριο συναντήσεις συνεργεία συνταξιοδότηση σφράγιση τάνκερ τέλη ταξινομήσεις τελωνείο τιμοκατάλογοι χονδρικής τολουόλη υγραέριο υδρογόνο υπ. Ανάπτυξης υπ. Οικονομικών υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών φορτηγά φορτιστές φυσικό αέριο φόροι ωράριο
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
ΕΔΡΑ:
Διεύθυνση: Αρχιμήδους 29
Ηράκλειο Κρήτης, 71306
ΤΗΛ: 2810 220885
FAX: 2810 220881
EMAIL: popek@popek.gr
Χάρτης πρατηρίων καυσίμων

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ  ©  All rights reserved - Powered by Avatar

error: Content is protected !!