| Notaka

“Πάνω από 1,5 εκατ. ιδιοκτήτες οχημάτων δεν πλήρωσαν τα Τέλη Κυκλοφορίας”.

 Î Î¬Î½Ï‰ από 1,5 εκατ. ιδιοκτήτες οχημάτων δεν πλήρωσαν τα Τέλη Κυκλοφορίας

Πάνω από 1,5 εκατ. ιδιοκτήτες οχημάτων δεν πλήρωσαν τα Τέλη Κυκλοφορίας 2019 σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του κράτους που επεξεργάστηκε το Newsauto.gr!

Ειδικότερα σύμφωνα με τα επίσημα του υπουργείου Οικονομικών και της ΑΑΔΕ έως τις 27 Φεβρουαρίου 2019 εισπράχθηκαν Τέλη Κυκλοφορία από 5,6 εκατ. οχήματα τα οποία απέφεραν στο κράτος 1,1 δισ. ευρώ.

Επίσης πάνω από 123.000 ιδιοκτήτες αποφάσισαν να καταθέσουν τις πινακίδες κυκλοφορίας τους στις Εφορίες όλης της χώρας ώστε να γλιτώσουν από τα χαράτσια και τα τεκμήρια διαβίωσης.

Παράλληλα σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία αποδεικνύεται ότι βρίσκονται σε Φορολογική Ακινησία περίπου 980.000 οχήματα.

Από την άλλη μεριά η Ελληνική Στατιστική Αρχή αναφέρει στα στοιχεία του 2018 πως ο στόλος των κυκλοφορούντων οχημάτων ανέρχεται σε πάνω από 8,1 εκατ. οχήματα χωρίς να συμπεριλαμβάνονται τα κρατικά οχήματα εκ των οποίων τα 5,2 εκατ. αφορούν σε ΙΧ, το 1,3 εκατ. σε φορτηγά, το 1,5 εκατ. σε δίκυκλα (όλα άνω των 50 κ.εκ.) και πάνω από 26.000 λεωφορεία τα οποία πρέπει να πληρώνουν Τέλη Κυκλοφορίας.

Επομένως σε σύνολο 8,1 εκατ. οχημάτων πλήρωσαν μόλις 5,6 εκατ. τα Τέλη Κυκλοφορίας 2019 με αποτέλεσμα αρχικά να φαίνεται πως 2,5 εκατ. ιδιοκτήτες οχημάτων δεν πλήρωσαν τα Τέλη Κυκλοφορίας του τρέχοντος έτους.

Ωστόσο μετά από τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε με στελέχη της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής μας ξεκαθάρισαν πως οι ακινησίες είναι πολύ πιθανό να συμπεριλαμβάνονται στον στόλο των οχημάτων καθώς μπορεί κάποιοι να είχαν καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας τους για λίγους μήνες.

Έτσι λοιπόν από το σύνολο των 8,1 εκατ. οχημάτων αφαιρέσαμε τα οχήματα που βρίσκονται σε φορολογική ακινησία και ανέρχονται σε περίπου 1 εκατ. οχήματα με αποτέλεσμα ο αριθμός των ιδιοκτητών που φαίνεται ότι δεν έχουν πληρώσει τα Τέλη Κυκλοφορίας 2019 να ξεπερνούν το 1,5 εκατομμύριο!

Να υπενθυμίσουμε πως από τον Απρίλιο του 2018 το Υπουργείο Μεταφορών παίρνει σε καθημερινή βάση από το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη τις κλοπές των οχημάτων. Κατά συνέπεια σε κάποιες παλαιές ακινησίες, που ήταν στην πραγματικότητα κλοπές, αποκαθίσταται η εικόνα τους σε καθημερινή βάση.

Επίσης υπάρχει και η ηλεκτρονική διασύνδεση με το Taxisnet όσο και με τη βάση δεδομένων των ασφαλιστικών εταιρειών ώστε να είναι περισσότερο ξεκάθαρα τα αποτελέσματα.

Τι έγινε πέρυσι

Τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2018 δεν είχαν πληρώσει 800.000 ιδιοκτήτες οχημάτων ενώ τα αντίστοιχα Τέλη του 2017 δεν είχαν εξοφλήσει περίπου 1,1 εκατ. ιδιοκτήτες.

Φέτος ωστόσο καταγράφηκε ρεκόρ στην αύξηση των ιδιοκτητών που δεν πλήρωσαν Τέλη Κυκλοφορίας σε ποσοστό 75% καθώς ο αριθμός τους σε σχέση με το 2018 αυξήθηκε κατά 600.000 μονάδες.

Η μεγάλη αύξηση του νέου «κινήματος δεν πληρώνω» στα Τέλη Κυλοφορίας οφείλεται σύμφωνα με στελέχη του οικονομικού επιτελείου αρχικά στην έλλειψη ρευστότητας και αφετέρου στο γεγονός πως οι καταναλωτές που χρωστούν στην Εφορία αδιαφορούν παντελώς πλέον καθώς τα χρέη από τα Τέλη Κυκλοφορίας δεν είναι άμεσα απαιτητά αλλά προστίθενται στα συνολικά χρέη.

Οπότε όπως επισημαίνουν εφοριακοί στο Newsauto.gr: «Όταν ένας φορολογούμενος χρωστά 5.000 ή 10.000 ευρώ στην Εφορία δεν θα ασχοληθεί καθόλου με τον αν θα επιβαρυνθεί με τα διπλάσια Τέλη Κυκλοφορίας που μπορεί να ανέρχονται από 500 έως και 2.600 ευρώ. Το θέμα είναι να ακινητοποιούνται τα οχήματα που δεν πληρώνουν Τέλη Κυκλοφορίας ώστε να προστατευθούν οι υπόλοιποι οδηγοί καθώς οι ιδιοκτήτες τους δεν πληρώνουν ούτε ασφάλεια αλλά ούτε τα περνούν από ΚΤΕΟ και έπειτα το κράτος να θωρακίσει τα έσοδά του».

Όσον αφορά στα έσοδα από τα Τέλη Κυκλοφορίας 2018 κυμάνθηκαν λίγο πάνω από 1 δισ. ευρώ και ειδικότερα ανήλθαν 1,080 δισ. ευρώ και ήταν αυξημένα κατά 9 εκατ. ευρώ σε σχέση με τα έσοδα από τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2017.

Επίσης σύμφωνα με το τελευταίο ενημερωτικό έγγραφο του υπουργείου Οικονομικών το 2016 οι οφειλές από απλήρωτα Τέλη Κυκλοφορίας ανέρχονταν σε πάνω από 252 εκατ. ευρώ ενώ για τα επόμενα χρόνια δεν έχει δημοσιευθεί κανένα απολύτως στοιχείο..

.newmoney.gr

1202 2030 adblue ADR Alpha TV Andre Bledjian ANT1 app ARAMCO Autogas Baker Hughes Biden Joe BlueFuel Bosch BP Brent Cedefop Chevron CNG covid-19 crack spread Cyclon DAF Dailymail Delta Poseidon e-katanalotis e-shop e-ΕΦΚΑ Economist eFuel Energean Oil Exxon-Mobil Fuel Pass fund Goldman Sachs Guardian Handelsblatt Inside Story interlock kWh LG LNG Mediterranean Gas Mohammad Sanusi Barkindo MOTOR OIL MWh myData Mytilineos newsauto.gr OIL ONE OPEC OPEC+ Open TV Optima Bank PLATTS POS Prudent Warrior RealNews refinery margin REPSOL Revoil RMM Royal Dutch Shell Saudi Arabian Oil Company SECU-TECH self-test SHELL Sokol Sri Lanka TEXACO TotalEnergies TotalEnergy Urals WOOD WTI «Άγιος Χριστόφορος» ΑΑΔΕ ΑΟΖ ΑΦΜ Αλβανία Αλεξιάδης Τρ. Αληγιζάκης Γιάννης Αναγνωστόπουλος Θ. Αναφορά Αρβανιτίδης Γιώργος Ασία Ασμάτογλου Γιώργος Αχτσιόγλου Έφη ΒΕΘ Βέττας Ι. Βελετάκης Ν. Βενεζουέλα Βεσυρόπουλος Απ. Βουλή Βουλγαρία Βουλγαρίδης Γιώργος Βρετανία Βόρεια Μακεδονία ΓΕΜΗ ΓΣΕΒΕΕ Γαλλία Γενική Συνέλευση Γερμανία Γεωργιάδης Άδωνις ΔΕΗ ΔΕΣΦΑ ΔΙ.Μ.Ε.Α. ΔΙΕΠΠΥ ΔΙΜΕΑ Δαγούμας Θ. Διοικητικό Συμβούλιο Δούκας Χάρης Δρακακάκης Γιάννης Ε.Ε. ΕΕΑ ΕΚΟ ΕΛΙΝΟΙΛ ΕΛΛΑΚΤΩΡ ΕΛΠΕ ΕΝΒΕΘ ΕΡΓΑΝΗ ΕΡΤ ΕΣΠΑ ΕΣΥΔ ΕΦΚ Ενέργεια Επιστρεπτέα Προκαταβολή Επιτροπάκης Π. Επιτροπή Επιτροπή Ανταγωνισμού Ευρωπαϊκή Ένωση ΗΠΑ ΗΦΑΙΣΤΟΣ Ηνωμένο Βασίλειο Ηράκλειο ΘΕΡΜΟΙΛ Θράκη Θωμαδάκης Μ. ΙΟΒΕ Ινδία Ιράν Ιταλία ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΚΕΔΑΚ ΚΕΠ Κίνα Καλογήρου Ι. Καρανάσιος Π. Κατρίνης Μανώλης Κεγκέρογλου Βασίλης Κιουρτζής Θέμης Κιούσης Μιχάλης Κλίμα Κρήτη Κρίντας Θ. Κύπρος Κώτσος Ευάγγελος Λάτσης Σπ. Λιανός Ι. ΜΑΜΙΔΑΚΗΣ ΜΕΛΚΟ Μάρδας Δ. Μακρυβέλιος Δημήτρης Μαμουλάκης Χ. Μασαλής Γιώργος Μαυράκης Γιάννης Μαυράκης Μανώλης Μαυράκης Χάρης Μαυρομμάτης Γιώργος Μελίδης Αλέξανδρος Μελίδης Σπύρος Μελισσανίδης Δημήτρης Μεταφορικό Ισοδύναμο Μπόμπορης Παναγιώτης Ξυδάκης Ηρακλής ΟΒΕ ΟΟΣΑ ΟΦΑΕ Οικονομικός Ταχυδρόμος Οικονόμου Γ. ΠΑΣΟΚ ΠΕΤΡΟΛΙΝΑ ΠΟΠΕΚ Πάνας Απόστολος Παπαγεωργίου Νίκος Παπαδημητρίου Μπ. Παπαδοπούλου Έλλη Παπαδοπούλου Ελισάβετ Παπαζήσης Γιάννης Παπαμιχαήλ Σωτήρης Παραπολιτικά Πετκίδης Βασίλης Πιστωτικές κάρτες Πλακιωτάκης Γιάννης Πρέβεζα Προκοπίου Γ. ΡΑΕ Ροδόπη Ρωσία ΣΑΜΕΕ ΣΑΠΕΚ ΣΕΒ ΣΕΒΤ ΣΕΕΠΕ ΣΚΑΙ ΣΜΕΑ ΣΠΥΡΙΔΗΣ ΣΥΡΙΖΑ Σάκκος Αντώνης Σαμόλης Λ. Σαουδική Αραβία Σβίγκου Ρ. Σιάμισιης Ανδρέας Σκυλακάκης Θ. Σταυράκης Χρήστος Σταϊκούρας Χρήστος Σωκράτης Φάμελλος Σύστημα Εισροών - Εκροών ΤΕΑΠΥΚ Ταγαράς Νίκος Ταπρατζή Πολυξένη Τζαμπαζλής Γιώργος Τουρκία Τσίπρας Αλέξης Τσαμπαζλής Γιώργος ΥΜΕ ΦΕΚ ΦΠΑ Φίλης Ν. Φραγκογιάννης Κώστας Χανιά Χαρίτσης Αλ. Χατζηθεοδοσίου Γ. Χατζηνικολάου Ν. έλεγχοι αγγελίες αγρότες αδειοδότηση αεροπορικά καύσιμα ανάκτηση ατμών αναβάθμιση ανακαλύψεις ανασφάλιστα ανταποδοτικά αντλίες απάτη απαιτήσεις απεργία αποτελέσματα απόβλητα αργό πετρέλαιο βαρέλι βενζίνη βιοντίζελ βυτίο βυτιοφόρα γεωτρήσεις δειγματοληψίες δεξαμενή δηλώσεις εγκύκλιος εισφορές εμπάργκο επιδοτήσεις επιδότηση επικουρικό επιμέτρηση ευρώ ηλεκτρικά αυτοκίνητα ηλεκτροκίνηση θερμική καταπόνηση ισολογισμοί ιστορία κίνητρα κατάρτιση καταγγελίες καύσιμα κλιματική αλλαγή κυρώσεις λαθρεμπόριο λιπαντήρια λογισμικό μέτρα προστασίας μελέτες μεταφορικές μητρώα μικρόβια ναυτιλιακό νοθεία νομοσχέδιο ογκομέτρηση οδηγοί ορυκτά καύσιμα παραμεθόριος παραπομπή παρατηρητήριο τιμών περιθώριο κέρδους πετρέλαιο θέρμανσης πετρέλαιο κίνησης πετρελαιοειδή πλαφόν πληθωρισμός πλυντήρια πρατήρια πρατήριο καυσίμων προδιαγραφές προμέτρηση πρόστιμα πρόσωπα πτωχευτικός ρούβλια στάθμη συνέδριο συναντήσεις συνεργεία συνταξιοδότηση σφράγιση τάνκερ τέλη ταξινομήσεις τελωνείο τιμοκατάλογοι χονδρικής τολουόλη υγραέριο υδρογόνο υπ. Ανάπτυξης υπ. Οικονομικών υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών φορτηγά φορτιστές φυσικό αέριο φόροι ωράριο
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
ΕΔΡΑ:
Διεύθυνση: Αρχιμήδους 29
Ηράκλειο Κρήτης, 71306
ΤΗΛ: 2810 220885
FAX: 2810 220881
EMAIL: popek@popek.gr
Χάρτης πρατηρίων καυσίμων

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ  ©  All rights reserved - Powered by Avatar

error: Content is protected !!