Skip to main content
| Notaka

06:55 Νέες αποστολές και δράσεις στο εξωτερικό για την προβολή της Θεσσαλονίκης”.

Άνοιγμα στην αγορά της Ασίας και σε άλλους προορισμούς επιχειρεί η βραβευμένη δράση του δήμου για την ανάδειξη και προβολή της Θεσσαλονίκης στο εξωτερικό, γνωστή ως «Διπλωματία των Πόλεων». Σήμερα, όπως αναμενόταν, ανακοινώθηκε το πρόγραμμα των αποστολών για το 2018. Βάσει αυτού, η ομάδα που συνθέτει την αποστολή της Διπλωματίας των Πόλεων, επαγγελματίες και φορείς του τουρισμού και του επιχειρείν, αναμένεται να ταξιδέψουν τον προσεχή Απρίλιο και Μάιο στη Ντόχα και τη Βηρυτό, ενώ το τελευταίο τετράμηνο του έτους σχεδιάζεται να επισκεφθούν τη Νέα Υόρκη, την Κολωνία και τη Στοκχόλμη. 

Στόχος τους είναι, να γίνει γνωστή η πόλη ως τουριστικός, εκπαιδευτικός, ιατρικός αλλά και επενδυτικός προορισμός. Υπενθυμίζεται ότι η Διπλωματία των Πόλεων είναι μια δράση που ξεκίνησε πριν από περίπου τέσσερα χρόνια και έχει ήδη συμπληρώσει 16 αποστολές στο εξωτερικό, συμπεριλαμβανομένων χωρών των Βαλκανίων και της Δυτικής Ευρώπης. 

«Τα τελευταία χρόνια, μέσα από τον στρατηγικό σχεδιασμό και τις καίριες πρωτοβουλίες και δράσεις του, το τμήμα Τουρισμού του δήμου Θεσσαλονίκης συμβάλλει στη μεγιστοποίηση της ορατότητας της πόλης και στη μικρή, αλλά σημαντική, τουριστική ανάπτυξή της» τόνισε ο αντιδήμαρχος Τουριστικής Ανάπτυξης και Διεθνών Σχέσεων, Σπύρος Πέγκας και πρόσθεσε: «Μετά από διαβούλευση με τους αρμόδιους φορείς και συνεργάτες του δήμου, ανακοινώσαμε πιο συγκεκριμένα τις επιλογές παρουσίας μας στο εξωτερικό για το 2018 και καλούμε όλους τους εταίρους, φορείς, δημόσιους και ιδιωτικούς να στηρίξουν την κοινή αυτή προσπάθεια για να έρθουν ακόμα περισσότερα οφέλη στην πόλη μας». 

Στις υπόλοιπες δράσεις συμπεριλαμβάνονται: Η εκπροσώπηση της Θεσσαλονίκης στις διεθνείς συναντήσεις «re:publica» τον ερχόμενο Μάιο στο Βερολίνο, «Webit» στην Σόφια τον Ιούνιο και στη συνάντηση της WTCF στην Κίνα, τον Σεπτέμβριο. Παράλληλα, ο δήμος θα δώσει το παρών στις διεθνείς εκθέσεις τουρισμού της Μάλτας, του Βερολίνου, του Παρισιού και του Λονδίνου και θα συνεχίσει να προγραμματίζει και να σχεδιάζει σειρά ταξιδιών εξοικείωσης δημοσιογράφων, με στόχο τη δημοσίευση άρθρων για την πόλη. 

Επισημαίνεται ότι από το 2016, ο δήμος Θεσσαλονίκης συμμετέχει στο δίκτυο European Cities Marketing, ένα σημαντικό εργαλείο δικτύωσης και απόκτησης γνώσης από την ευρωπαϊκή βιομηχανία τουρισμού. Το 2017 η Θεσσαλονίκη διεκδίκησε και κέρδισε την πραγματοποίηση του Σχολείου Τουρισμού, που διοργανώνει το δίκτυο κάθε χρόνο. Από τις 25 έως τις 29 Αυγούστου 2018, περισσότερα από 200 στελέχη τουρισμού από τις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές πόλεις θα επισκεφτούν την Θεσσαλονίκη και μαζί με τις εμπειρίες που θα αποκομίσουν, αναμένεται να διαδραματίσουν ρόλο «πρεσβευτών» της πόλης μας στο εξωτερικό. 
Ν. Καζ.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Spyrides ad-blue containers

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

error: Content is protected !!