| Notaka |

“Β. Μαρινάκης: Σοβαρές αναταράξεις στο παγκόσμιο εμπόριο από τους νέους κανονισμούς για τα καύσιμα ναυσιπλοΐας”.

 

Οι νέοι κανονισμοί για τα καύσιμα ναυσιπλοΐας θα προκαλέσουν σοβαρές αναταράξεις στο παγκόσμιο εμπόριο, εκτιμά ο Βαγγέλης Μαρινάκης, πρόεδρος της Capital Maritime & Trading Corp., όπως γράφει το Bloomberg.

Ο κ. Μαρινάκης προβλέπει ότι οι νέοι κανονισμοί θα βγάλουν εκτός αγοράς χιλιάδες εμπορικά πλοία την επόμενη διετία. Μάλιστα, όπως αναφέρει το Bloomberg, ο εφοπλιστής είναι τόσο σίγουρος για αυτήν την εξέλιξη, που στοιχηματίζει σ’ αυτήν 1,1 δισ. δολάρια.

Το ποσό αυτό δεν είναι τυχαίο, καθώς πρόκειται για το ποσό που επένδυσε η Capital Maritime & Trading Corp. τους τελευταίους 18 μήνες προκειμένουν να αναβαθμίσει τα 71 πλοία της,

Στο στόλο της Capital Maritime & Trading Corp. περιλαμβάνονται από τάνκερ μέχρι πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Οι κανονισμοί, οι οποίοι στοχεύουν στη μείωση των ρύπων που παράγονται από τα πλοία, θα δώσουν προβάδισμα στα πιο σύγχρονα πλοία και θα οδηγήσουν πολλά παλαιότερα στα διαλυτήρια, δήλωσε ο κ. Μαρινάκης.

«Μέχρι και το 25% του σημερινού στόλου μπορεί να γίνει σκραπ», ανέφερε ο κ. Μαρινάκης σε συνέντευξή του από τα γραφεία της εταιρείας του στο Λονδίνο.

Όπως εξήγησε ο κ. Μαρινάκης, πάνω από το 20% του παγκόσμιου στόλου, ο οποίος αριθμεί σήμερα 95.000 πλοία, είναι ηλικίας άνω των 15 ετών, δηλαδή πολύ παλιός για πρόσθετες επενδύσεις, κάτι που θα μπορούσε να έχει αρνητική επίπτωση στο παγκόσμιο εμπόριο.

Όπως σχολιάζει το Bloomberg, η πρόβλεψη του κ. Μαρινάκη είναι μάλλον τολμηρή, αλλά, σε κάθε περίπτωση, ένα είναι σίγουρο: οι αλλαγές που έχουν δρομολογηθεί στον συγκεκριμένο τομέα θα κοστίσουν ακριβά στους πλοιοκτήτες.

Σημειώνεται ότι από την 1η Ιανουαρίου 2020, ολόκληρος ο στόλος, ο οποίος διεκπεραιώνει περίπου το 90% των παγκόσμιων εμπορικών συναλλαγών, θα πρέπει να μειώσει την ποσότητα του θείου που εκλύεται στην ατμόσφαιρα, βάσει των νέων κανονισμών που εγκρίθηκαν πέρυσι από το Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (IMO).

Η υποχρέωση αυτή έρχεται σε μια περίοδο κατά την οποία ελάχιστα διυλιστήρια παράγουν τα καθαρότερα καύσιμα που απαιτούνται για να μπορεί να καλυφθεί η ζήτηση.

ΠΗΓΗ: Energy Press

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ADR BP Brent covid-19 interlock MOTOR OIL myData OPEC Saudi Arabian Oil Company self-test SHELL TEXACO ΑΑΔΕ Αναφορά Ασμάτογλου Γιώργος Βελετάκης Ν. Βουλή ΓΣΕΒΕΕ Γενική Συνέλευση Γεωργιάδης Άδωνις Διοικητικό Συμβούλιο Δρακακάκης Γιάννης ΕΚΟ ΕΛΠΕ ΕΝΒΕΘ ΕΡΤ ΕΣΠΑ ΕΦΚ Ενέργεια Επιστρεπτέα Προκαταβολή Επιτροπή Ανταγωνισμού ΗΦΑΙΣΤΟΣ ΙΟΒΕ Κατρίνης Μανώλης Κιουρτζής Θέμης Κιούσης Μιχάλης Κρήτη Κώτσος Ευάγγελος ΜΑΜΙΔΑΚΗΣ Μακρυβέλιος Δημήτρης Μαυράκης Γιάννης Μαυράκης Μανώλης Μαυράκης Χάρης Μελίδης Αλέξανδρος Μελίδης Σπύρος Μεταφορικό Ισοδύναμο Ξυδάκης Ηρακλής ΠΕΤΡΟΛΙΝΑ ΠΟΠΕΚ Παπαγεωργίου Νίκος Παπαδοπούλου Έλλη Παπαζήσης Γιάννης Ρωσία ΣΑΠΕΚ ΣΕΕΠΕ Σταυράκης Χρήστος Σύστημα Εισροών - Εκροών Ταπρατζή Πολυξένη Τζαμπαζλής Γιώργος Τουρκία ΦΠΑ αδειοδότηση ανασφάλιστα αντλίες απεργία αργό πετρέλαιο βενζίνη βυτιοφόρα δεξαμενή δηλώσεις εγκύκλιος επιδοτήσεις επικουρικό ηλεκτροκίνηση καύσιμα κλιματική αλλαγή λαθρεμπόριο μελέτες μητρώα περιθώριο κέρδους πετρέλαιο θέρμανσης πετρέλαιο κίνησης πετρελαιοειδή πλαφόν πλυντήρια πρατήρια πρόστιμα πρόσωπα συναντήσεις τέλη ταξινομήσεις τελωνείο υγραέριο υδρογόνο υπ. Ανάπτυξης φορτιστές φυσικό αέριο φόροι ωράριο
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
ΕΔΡΑ:
Διεύθυνση: Αρχιμήδους 29
Ηράκλειο Κρήτης, 71306
ΤΗΛ: 2810 220885
FAX: 2810 220881
EMAIL: popek@popek.gr
Χάρτης πρατηρίων καυσίμων

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ  ©  All rights reserved - Powered by Avatar

error: Content is protected !!