Skip to main content
| Notaka

“Έξι αυτοκινητοβιομηχανίες κατασκευάζουν το πρώτο μεγάλο δίκτυο φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη”.

Έξι αυτοκινητοβιομηχανίες κατασκευάζουν το πρώτο μεγάλο δίκτυο φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη

20 σταθμοί ταχείας φόρτισης θα τεθούν σε λειτουργία έως το τέλος του 2017 – 400 σταθμοί προορίζονταν να κατασκευαστούν σε ολόκληρη την Ευρώπη μέχρι το 2020.

 Η Ford, η BMW, η Daimler και η Volkswagen Group με την Audi και την Porsche έχουν παρουσιάσει ένα κοινό σχέδιο για την κατασκευή σταθμών ταχείας φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Με την ονομασία IONITY, η κοινοπραξία σκοπεύει να εγκαταστήσει 400 σταθμούς φόρτισης υψηλής ισχύος έως το 2020, ενώ τα πρώτα 20 σημεία θα λειτουργήσουν μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους σύμφωνα με το CNBC.
Ο επικεφαλής της επιχείρησης, διευθύνων σύμβουλος της IONITY Michael Hajesch, δήλωσε την Παρασκευή 3/11 ότι το δίκτυο θα περιορίσει τις ανησυχίες  για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.
“Η IONITY θα επιτύχει τον κοινό στόχο μας να παρέχουμε στους πελάτες γρήγορη χρέωση και ψηφιακή πληρωμή, για να διευκολύνουμε τα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων”, συμπλήρωσε.
Μια αρχική φάση 20 σταθμών φόρτισης θα κατασκευαστεί στα υπάρχοντα πρατήρια βενζίνης σε μεγάλους δρόμους της Γερμανίας, της Αυστρίας και της Νορβηγίας. 
Τοποθετημένα ανά 75 μίλια, κάθε σημείο φόρτισης θα επιτρέψει σε πολλού οδηγούς να φορτίζουν ταυτόχρονα τα οχήματά τους .
Το δίκτυο θα βασίζεται σε ένα νέο πρότυπο τεχνολογίας συνδυασμένου συστήματος φόρτισης (CCS), το οποίο θα δέχεται διαφορετικές μάρκες και μοντέλα αυτοκινήτων. 
Η υποσχόμενη χωρητικότητα των 350 κιλοβάτ ανά σημείο φόρτισης υπερδιπλασιάζει το ισχύον πρότυπο της Tesla για τους φορτιστές της δεύτερης γενιάς με χωρητικότητα μέχρι 145 kW.
Η Daimler ανακοίνωσε ότι στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα  οι μπαταρίες που κατασκευάζονται για να δεχτούν τη νέα τεχνολογία θα είναι σε θέση να επαναφορτίζουν σε ένα “κλάσμα του χρόνου” των σημερινών σταθμών.
Και παρόλο που δεν υπάρχουν αξιόπιστες εκτιμήσεις για το χρόνο επαναφόρτισης, η Porsche ισχυρίστηκε το 2016 ότι εάν κατασκευαστούν σταθμοί γρήγορης φόρτισης, η μπαταρία αυτοκινήτου της 2019 Mission E θα μπορούσε να φορτίσει το 80% σε περίπου 15 λεπτά.


www.worldenergynews.gr

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Spyrides ad-blue containers

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

error: Content is protected !!