| Notaka |

“Μια απάντηση για τον έλεγχο των ΚΕΔΑΚ”.

Σωρεία δημοσιευμάτων πάλι για την έξαρση του λαθρεμπορίου καυσίμων μετά την απάντηση του κυρίου Σταθάκη για τη μείωση των ελέγχων από τα ΚΕΔΑΚ εξαιτίας της μείωσης των μπόνους σε αυτά ανά έλεγχο. Μάλλον κάτι δεν ερμηνεύουμε σωστά, δηλαδή για να κάνει το δημόσιο ελέγχους πρέπει να πάρουν κάποιοι μπόνους;

Οι άλλες υπηρεσίες όπως τελωνείο, διεύθυνση μετρολογίας, οικονομική αστυνομία δεν υπάρχουν; Ή μήπως και αυτοί πρέπει να έχουν μπόνους για να κάνουν τη δουλειά τους; Επί πλέον οι έχοντες τη νομοθετική εξουσία ( οι κυβερνήσεις) έχουν κάνει τη δουλειά τους; Δηλαδή έχουν το επαρκές νομοθετικό οπλοστάσιο ώστε οι παραβάτες να τιμωρούνται με ποινές αντάξιες της παραβατικότητας που επιδεικνύουν ή βάζουνε πρόστιμα για αστείες παραβάσεις μόνο και μόνο για να υπάρχουν καταγεγραμμένες παραβάσεις π.χ σύστημα ΗΦΑΙΣΤΟΣ;

Θα επαναλάβουμε ότι η πολιτεία έδωσε το δικαίωμα σε οποιαδήποτε επιχείρηση που έχει έστω και ένα όχημα να διαθέτει δεξαμενή και αντλία χωρίς απολύτως καμία υποχρέωση να τη δηλώσει, που σημαίνει ότι άγνωστες για τα ΚΕΔΑΚ εγκαταστάσεις διακινούν καύσιμα, αυτές πως θα τις ελέγξουν;  Ποιος προμηθεύει αυτές τις εγκαταστάσεις; Μήπως αυτοί που έβαλαν το χεράκι τους για να γίνει νόμος αυτό το έκτρωμα που είναι πηγή παραβατικότητας και που δεν αναφέρονται ποτέ σε αυτές;

  Όλα τα καύσιμα διακινούνται με βυτιοφόρα χωρίς να έχει θεσμοθετηθεί καμία σοβαρή διάταξη ελέγχου αυτών, άραγε γιατί; Με βυτιοφόρα διακινείται και το υγραέριο κίνησης το οποίο νοθεύεται, κλέβεται και είναι προϊόν λαθρεμπορίου, ποιές είναι οι σοβαρές διατάξεις που καθιστούν αυτόν τον έλεγχο αξιόπιστο; ούτε μία. Η νομοθεσία προβλέπει κουτσά στραβά αλλά το προβλέπει ότι όταν συλληφθεί το πρατήριο να καταδολιεύει το σύστημα εισροών εκροών του αφαιρείται η άδεια και ερωτούμε γιατί δεν αφαιρέθηκε η άδεια από τα πρατήρια που συνελήφθησαν να νοθεύουν; διότι για να πέσει καύσιμο σε δεξαμενή πρατήριου χωρίς τα ανάλογα παραστατικά  οπωσδήποτε καταδολιεύεται το σύστημα, εκτός εάν θέλουν να μας πείσουν ότι τα νοθευμένα καύσιμα και αυτά που προέρχονται από παράνομη διακίνηση έχουν και παραστατικά; Απλά οι ελεγκτικές αρχές ως ανεκπαίδευτες ΑΣΤΟΧΗΣΑΝ.

 Τέλος το σύστημα εισροών εκροών έχει τοποθετηθεί στα πρατήρια και όλοι διαμαρτύρονται γιατί δεν ελέγχεται αλλά δεν διαμαρτύρονται γιατί δεν το έχουν βάλει τα υπόλοιπα στάδια διακίνησης καυσίμων, ρωτάμε λοιπόν γιατί δεν επιβάλλεται η τοποθέτηση του συστήματος και σε διυλιστήρια, εταιρίες, ελεύθερες εγκαταστάσεις, βυτιοφόρα κ.λ.π;  Επιτέλους πρέπει να πούμε αλήθειες. Η άποψη μας είναι ότι διαχρονικά  δεν υπάρχει το θέλω και έτσι ο αποπροσανατολισμός καλά κρατεί.         

ΠΗΓΗ: ΕΝΒΕΘ  Γραφείο Τύπου

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ADR ANT1 BP Brent covid-19 interlock MOTOR OIL myData OPEC Saudi Arabian Oil Company self-test SHELL TEXACO ΑΑΔΕ Αναφορά Ασμάτογλου Γιώργος Βουλή ΓΣΕΒΕΕ Γενική Συνέλευση Γεωργιάδης Άδωνις Διοικητικό Συμβούλιο Δρακακάκης Γιάννης ΕΚΟ ΕΛΠΕ ΕΝΒΕΘ ΕΡΤ ΕΣΠΑ ΕΦΚ Ενέργεια Επιστρεπτέα Προκαταβολή Επιτροπή Ανταγωνισμού ΗΦΑΙΣΤΟΣ ΙΟΒΕ Κατρίνης Μανώλης Κιουρτζής Θέμης Κιούσης Μιχάλης Κρήτη Κώτσος Ευάγγελος ΜΑΜΙΔΑΚΗΣ Μακρυβέλιος Δημήτρης Μαυράκης Γιάννης Μαυράκης Μανώλης Μαυράκης Χάρης Μελίδης Σπύρος Μεταφορικό Ισοδύναμο Ξυδάκης Ηρακλής ΠΕΤΡΟΛΙΝΑ ΠΟΠΕΚ Παπαγεωργίου Νίκος Παπαδοπούλου Έλλη Παπαζήσης Γιάννης Ρωσία ΣΑΠΕΚ ΣΕΕΠΕ Σταυράκης Χρήστος Σύστημα Εισροών - Εκροών Ταπρατζή Πολυξένη Τζαμπαζλής Γιώργος Τουρκία ΦΠΑ αδειοδότηση ανασφάλιστα ανταποδοτικά αντλίες απεργία αργό πετρέλαιο βενζίνη βυτιοφόρα δεξαμενή δηλώσεις εγκύκλιος επιδοτήσεις επικουρικό ηλεκτροκίνηση καύσιμα κλιματική αλλαγή λαθρεμπόριο μελέτες μητρώα περιθώριο κέρδους πετρέλαιο θέρμανσης πετρέλαιο κίνησης πετρελαιοειδή πλαφόν πλυντήρια πρατήρια πρόστιμα πρόσωπα συναντήσεις τέλη ταξινομήσεις τελωνείο υγραέριο υδρογόνο υπ. Ανάπτυξης φορτιστές φυσικό αέριο φόροι ωράριο
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
ΕΔΡΑ:
Διεύθυνση: Αρχιμήδους 29
Ηράκλειο Κρήτης, 71306
ΤΗΛ: 2810 220885
FAX: 2810 220881
EMAIL: popek@popek.gr
Χάρτης πρατηρίων καυσίμων

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ  ©  All rights reserved - Powered by Avatar

error: Content is protected !!