Skip to main content
| Notaka

«Πώς θα πάρετε το επίδομα θέρμανσης – Οι απαντήσεις – κλειδιά».

Περισσότερες από 320.000 αιτήσεις από πολίτες έχουν υποβληθεί στο Taxisnet και εγκρίθηκαν πάνω απο 250.000 προκειμένου να πάρουν το «ψαλιδισμένο» επίδομα θέρμανσης έως τις 2 Φεβρουάριου. Ωστόσο, από αυτούς που υπέβαλαν αίτηση περίπου 40.000 «κόπηκαν» λόγω των αυστηρότερων εισοδηματικών και περιουσιακών κριτηρίων και δεν λάβουν το επίδομα που δικαιούνταν μέχρι πέρυσι.

 

Περισσότερες από 320.000 αιτήσεις από πολίτες έχουν υποβληθεί στο Taxisnet και εγκρίθηκαν πάνω απο 250.000 προκειμένου να πάρουν το «ψαλιδισμένο» επίδομα θέρμανσης έως τις 2 Φεβρουάριου. Ωστόσο, από αυτούς που υπέβαλαν αίτηση περίπου 40.000 «κόπηκαν» λόγω των αυστηρότερων εισοδηματικών και περιουσιακών κριτηρίων και δεν λάβουν το επίδομα που δικαιούνταν μέχρι πέρυσι.

Σύμφωνα με τον προγραμματισμό του υπουργείου Οικονομικών, το κονδύλι των 105 εκατ. ευρώ θα μοιραστεί στους δικαιούχους σε δύο φάσεις. Όσοι υποβάλλουν αίτηση έως το τέλος του μήνα εφόσον πληρούν τα εισοδηματικά και περιουσιακά κριτήρια θα πρέπει να περιμένουν έως τις 2 Φεβρουαρίου την πληρωμή του επιδόματος που αναλογεί στις αγορές πετρελαίου θέρμανσης τις οποίες έχουν ήδη πραγματοποιήσει.

Για αιτήσεις οι οποίες θα υποβληθούν από την 1η Ιανουαρίου 2016 έως 30 Μαϊου 2016, οι πληρωμές θα γίνουν έως τις 30 Ιουνίου του επομένου έτους.

Για τη διευκόλυνση των φορολογουμένων, η Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης της ΓΓΔΕ μέσω δέκα ερωτήσεων-απαντήσεων επιχειρεί να δώσει απαντήσεις στα συνηθέστερα ερωτήματα των χρηστών της υπηρεσίας.

1. Με ποιους κωδικούς εισερχόμαστε στην Εφαρμογή Δικαιούχων του Επιδόματος πετρελαίου θέρμανσης;

Οι πιστοποιημένοι χρήστες συνδέονται με τους κωδικούς πρόσβασης στο TAXISnet. Οι υπόλοιποι θα ταυτοποιούνται δίνοντας ΑΦΜ και αριθμό ειδοποίησης κάποιου εκ των τελευταίων πέντε εκκαθαριστικών Εισοδήματος Φυσικών Προσώπων.

2. Ποιες εφαρμογές θα χρησιμοποιήσω;

Στην ιστοσελίδα www.gsis.gr επιλέγετε την ενότητα «Υπηρεσίες προς Πολίτες» και στη συνέχεια «Υπηρεσία Χορήγησης Επιδόματος Πετρελαίου Θέρμανσης» η Εφαρμογή Διαχειριστών-Εκπροσώπων για συμπλήρωση στοιχείων ενοίκων και χιλιοστών θέρμανσης.

3. Μέχρι πότε έχω προθεσμία υποβολής αίτησης

Έως τις 30 Μαΐου 2016.

4. O προμηθευτής πετρελαίου δεν μου έδωσε τα στοιχεία για να υποβάλω την αίτηση.

Ο προμηθευτής δεν δίνει στοιχεία. Κάθε παραστατικό αγοράς πετρελαίου υποβάλλεται από τον προμηθευτή στη ΓΓΔΕ. Αυτά που πρέπει να προσέξετε είναι η σωστή αναγραφή του ΑΦΜ σας, ή του ΑΦΜ διαχειριστή για πολυκατοικία καθώς και η σωστή αναγραφή του αριθμού παροχής της ΔΕΗ ή του κοινόχρηστου

5. Τι πρέπει να κάνει ο διαχειριστής

Εισάγει τα στοιχεία των διαμερισμάτων της πολυκατοικίας καθώς και τη συμμετοχή καθενός από αυτά στις δαπάνες θέρμανσης σε χιλιοστά. Το σύνολο των χιλιοστών πρέπει να είναι 1.000, ώστε να μπορεί να ενεργοποιηθεί η δυνατότητα πληρωμής. Μπορείτε να ενεργοποιήσετε τη δυνατότητα πληρωμής, όταν θα έχουν υποβληθεί όλες οι αιτήσεις από τους δικαιούχους.

6. Είμαι διαχειριστής, αλλά δεν έχουμε κοινόχρηστο μετρητή ΔEΗ στην πολυκατοικία.

Δηλώστε το δικό σας ρολόι ΔΕΗ ή εναλλακτικά ένα ρολόι που θα έχετε συμφωνήσει με όλους τους ενοίκους της πολυκατοικίας σας.

7. Τι γίνεται στην περίπτωση αλλαγής διαχειριστή;

Στην Εφαρμογή Διαχείρισης Ενοίκων/Χιλιοστών Θέρμανσης Πολυκατοικίας θα δηλωθούν τα νέα στοιχεία και οι ένοικοι θα υποβάλουν νέες αιτήσεις με τον νέο ΑΦΜ διαχειριστή

8. Είμαστε μια πολυκατοικία, όπου κάθε διαμέρισμα έχει δικό του καυστήρα

Θα κάνετε χωριστή αίτηση ο καθένας ως κάτοικοι μονοκατοικίας, με την προϋπόθεση ότι θα προμηθευτείτε πετρέλαιο με διαφορετικά παραστατικά αγοράς. Τα στοιχεία του ΑΦΜ και του αριθμού παροχής της ΔEΗ πρέπει να είναι τα ίδια στο παραστατικό του πρατηριούχου και αντίστοιχα στην αίτηση κάθε δικαιούχου.

9. Έχω υποβάλει αίτηση, αλλά το παραστατικό αγοράς αναγράφει τον ΑΦΜ της συζύγου μου. Θα υπάρξει πρόβλημα;

Η διασταύρωση των στοιχείων δεν θα ολοκληρωθεί. Τα στοιχεία του ΑΦΜ και του αριθμού παροχής της ΔEΗ πρέπει να είναι τα ίδια στο παραστατικό του πρατηριούχου και στην αίτησή σας.

10. Η πίστωση του λογαριασμού μου δεν πραγματοποιείται λόγω ανενεργού IBAN

Θα προβείτε σε τροποποιητική αίτηση στην οποία θα διορθώσετε τον ΙΒΑΝ, ή να δηλώσετε το νέο IBAN από την αντίστοιχη επιλογή στην οθόνη «προβολής Διασταυρωμένων Αγορών Πετρελαίου».

πηγή : imerisia.gr

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Spyrides ad-blue containers

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

error: Content is protected !!