| Notaka

«Καύσιμα 666% πάνω λόγω φόρων».

Είσαι υπάλληλος στην Ελλάδα της κρίσης. Πολύ καλός υπάλληλος και παίρνεις €2.500 το μήνα καθαρά.

 

Είσαι υπάλληλος στην Ελλάδα της κρίσης. Πολύ καλός υπάλληλος και παίρνεις €2.500 το μήνα καθαρά.

Ο εργοδότης σου πληρώνει τα δίπλα, δηλαδή €5.000 το μήνα, για να σε έχει στο μισθολόγιο. Τα άλλα μισά πάνε στο κράτος για τις παροχές που έχεις. Φόροι και εισφορές είναι τα άλλα μισά που δεν παίρνεις.

Όμως για να μπορεί ο εργοδότης σου να πληρώσει αυτόν τον μισθό των €2.500 καθαρά εσύ πρέπει να παράγεις έργο τουλάχιστον για τα €5.000 απλά για να κρατήσεις τη θέση σου.

Πας ένα απόγευμα να γεμίσεις το ρεζερβουάρ στο αμάξι σου, και βάζεις €50 βενζίνη. Σου δίνουν την απόδειξη που γράφει:
· €15 πληρώνετε για το καύσιμο
· €35 πληρώνετε σε φόρους.

Δηλαδή έχεις δουλέψει για να παράγεις €100 αξίας παραγωγή, για να πάρεις €50 στο χέρι, που με αυτά αγοράζεις €15 καύσιμο!

Από τη δουλειά σου θα πάει στο κράτος το 85% σε φόρους για όση βενζίνη αγοράσεις ή θα πάρεις πίσω 6,66 φορές μικρότερης αξίας καύσιμα από όση εργασία πρέπει να παράξεις.

Η φτηνή μετακίνηση σε μια αγορά μεγεθύνει την ανάπτυξη.

Φτηνές μεταφορές ανθρώπων και προϊόντων διευκολύνουν τις συναλλαγές και την διάθεση ποικίλων προϊόντων σε διάφορες αγορές.

Το κόστος μετακίνησης ενσωματώνεται σε όλα τα προϊόντα και τους μειώνει ή τους αυξάνει την ανταγωνιστικότητα.

Αυτά τα μαθαίνει ένας δευτεροετής-τριτοετής φοιτητής μάρκετινγκ ή οικονομικών ή διοίκησης επιχειρήσεων στο μάθημα της κοστολόγησης προϊόντων.

Μπέιζικ…

Μετά ακούω για τα τέλη κυκλοφορίας του 2017, που θα είναι λέει χρεώσιμα με το χιλιόμετρο, και γελάω.

Σαν κάποιος να ψάχνει τρόπο να σκοτώσει την ελληνική οικονομία.

Σύντομα και συνοπτικά.

Στα χρόνια της κρίσης ανέβηκε η τιμή των καυσίμων 300% και η ηλεκτρική ενέργεια με όλα όσα της φορτώνουν άλλο 200%.

Δεν υπάρχει αποτελεσματικότερος τρόπος για να σκοτώσεις μια οικονομία από το να αυξήσεις τις τιμές της ενέργειας και των καυσίμων σε σχέση με την παραγόμενη αξία των εργαζομένων της παραγωγικής οικονομίας.

Το 1985 ήταν νομίζω που ο Ρόναλντ Ρέηγκαν προσπάθησε να αυξήσει τον φόρο στη βενζίνη κατά 6 σεντς ανά γαλόνι (3,78 λίτρα/γαλόνι) ή περίπου 1,5 σεντς ανά λίτρο.

Σχεδόν έχασε τον έλεγχο της χώρας από τις αντιδράσεις πολιτών, πετρελαϊκών εταιριών, επαγγελματικών συλλόγων, συνδέσμων βιομηχανιών, και της κοινωνίας σύσσωμης.

Όταν το ίδιο πράγμα γίνεται στην Ελλάδα επανειλημμένα, είναι απλά Τετάρτη.

Αυτά τα κάνουν άνθρωποι με βαθιά άγνοια της λειτουργίας της οικονομίας. Άσχετοι με την παραγωγή πλούτου.

Από την άλλη η κοινωνία είναι σε λήθαργο, ή είναι εξίσου αδαής για τις επιπτώσεις του φόρου 666% επί της πραγματικής αξίας του καυσίμου μεταφρασμένο σε παραγωγική εργασία.

Μοιάζει να έχουμε πλέον κατέλθει ανεπίστρεπτα στο σπιράλ θανάτου της οικονομίας μας που θα σημάνει την πτώση σε χάος της κοινωνίας.

Ίσως κάτι να υπάρχει που να μπορεί να μας σώσει, απλά δεν μπορώ να το φανταστώ.

Αν δέν υπάρχει τότε σύντομα, δεν θα υπάρχουμε ως χώρα!

Και πως να αντέξουμε άλλωστε με τέτοιο ρούφηγμα του αίματος με το μπουρί της σόμπας;

Κατά τα άλλα δεν μας φταίει ο κρατισμός, αλλά ο φιλελευθερισμός!

Ηλίθιοι!

πηγή : capital.gr

Spyrides ad-blue containers

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

1202 2030 adblue ADR Alpha TV Andre Bledjian ANT1 app ARAMCO Autogas AVINOIL Baker Hughes Biden Joe BlueFuel Bosch BP Brent Cedefop Chevron CNG covid-19 crack spread Cyclon DAF Dailymail Delta Poseidon e-katanalotis e-shop e-ΕΦΚΑ EBITDA Economist eFuel Energean Oil Exxon-Mobil FuelMate Fuel Pass fund Goldman Sachs gov.gr Greek Mafia Guardian Handelsblatt HelleniQ Energy Inside Story interlock kWh LANA LG LNG LPC Lukoil Mediterranean Gas Mohammad Sanusi Barkindo MOTOR OIL MWh myData Mytilineos myΘέρμανση newsauto.gr OIL ONE OPEC OPEC+ Open TV Optima Bank PLATTS POS Prudent Warrior RealNews refinery margin REPSOL Revoil RMM Royal Dutch Shell Saudi Arabian Oil Company SECU-TECH self-test SHELL SKG Sokol Sri Lanka sts TEXACO TotalEnergies TotalEnergy twitter Urals windfall tax WOOD World Bank WTI Yiufi «Άγιος Χριστόφορος» ΄1 ΑΑΔΕ ΑΟΖ ΑΦΜ Αγγελική Ναταλία Αδαμοπούλου Αλβανία Αλεξανδρούπολη Αλεξιάδης Τρ. Αληγιζάκης Γιάννης Αναγνωστόπουλος Θ. Αναφορά Αρβανιτίδης Γιώργος Ασία Ασμάτογλου Γιώργος Αττική Αχτσιόγλου Έφη ΒΕΘ Βέττας Ι. Βελετάκης Ν. Βενεζουέλα Βεσυρόπουλος Απ. Βουλή Βουλγαρία Βουλγαρίδης Γιώργος Βρετανία Βόρεια Μακεδονία ΓΕΜΗ ΓΣΕΒΕΕ Γαλλία Γενική Συνέλευση Γερμανία Γεωργιάδης Άδωνις Γιάννης Θεοτοκάς ΔΕΗ ΔΕΣΦΑ ΔΙ.Μ.Ε.Α. ΔΙΕΠΠΥ ΔΙΜΕΑ Δαγούμας Θ. Διοικητικό Συμβούλιο Δούκας Χάρης Δρακακάκης Γιάννης Ε.Ε. ΕΕΑ ΕΚΟ ΕΛΙΝΟΙΛ ΕΛΛΑΚΤΩΡ ΕΛΠΕ ΕΛΣΤΑΤ ΕΝΒΕΘ ΕΡΓΑΝΗ ΕΡΤ ΕΣΠΑ ΕΣΥΔ ΕΤΕΚΑ ΕΤΕπ ΕΥΠ ΕΦΚ Ενέργεια Επιστρεπτέα Προκαταβολή Επιτροπάκης Π. Επιτροπή Επιτροπή Ανταγωνισμού Ευρωπαϊκή Ένωση ΗELLENiQ ENERGY ΗΠΑ ΗΦΑΙΣΤΟΣ Ηνωμένο Βασίλειο Ηράκλειο ΘΕΡΜΟΙΛ Θράκη Θωμαδάκης Μ. ΙΝΕ-ΓΣΕΕ ΙΟΒΕ Ιλχάν Αχμέτ Ινδία Ιράν Ιταλία ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΚΕΔΑΚ ΚΕΠ Κίνα Καλογήρου Ι. Καρανάσιος Π. Κατρίνης Μανώλης Κεγκέρογλου Βασίλης Κιουρτζής Θέμης Κιούσης Μιχάλης Κλίμα Κονταξής Δημήτρης Κρήτη Κρίντας Θ. Κύπρος Κώτσος Ευάγγελος Λάτσης Σπ. Λιανός Ι. ΜΑΜΙΔΑΚΗΣ ΜΕΛΚΟ Μάρδας Δ. Μακρυβέλιος Δημήτρης Μαμουλάκης Χ. Μασαλής Γιώργος Μαυράκης Γιάννης Μαυράκης Μανώλης Μαυράκης Χάρης Μαυρομμάτης Γιώργος Μεθάνιο Μελίδης Αλέξανδρος Μελίδης Σπύρος Μελισσανίδης Δημήτρης Μεταφορικό Ισοδύναμο Μητσοτάκης Κυριάκος Μπόμπορης Παναγιώτης Ξυδάκης Ηρακλής ΟΒΕ ΟΟΣΑ ΟΦΑΕ Οικονομικός Ταχυδρόμος Οικονόμου Γ. ΠΑΣΟΚ ΠΕΤΡΟΛΙΝΑ ΠΟΠΕΚ Πάνας Απόστολος Πέτη Πέρκα Παπαγεωργίου Νίκος Παπαδημητρίου Μπ. Παπαδοπούλου Έλλη Παπαδοπούλου Ελισάβετ Παπαζήσης Γιάννης Παπαμιχαήλ Σωτήρης Παραπολιτικά Πετκίδης Βασίλης Πιστωτικές κάρτες Πλακιωτάκης Γιάννης Πρέβεζα Προκοπίου Γ. ΡΑΕ Ροδόπη Ρωσία ΣΑΜΕΕ ΣΑΠΕΚ ΣΕΒ ΣΕΒΤ ΣΕΕΠΕ ΣΚΑΙ ΣΜΕΑ ΣΠΥΡΙΔΗΣ ΣΥΡΙΖΑ Σάκκος Αντώνης Σαμόλης Λ. Σαουδική Αραβία Σβίγκου Ρ. Σιάμισιης Ανδρέας Σκρέκας Κώστας Σκυλακάκης Θ. Σταυράκης Χρήστος Σταϊκούρας Χρήστος Σωκράτης Φάμελλος Σύστημα Εισροών - Εκροών ΤΕΑΠΥΚ Ταγαράς Νίκος Ταπρατζή Πολυξένη Τζαμπαζλής Γιώργος Τζιόλας Χρήστος Τουρκία Τσίπρας Αλέξης Τσαμπαζλής Γιώργος Τσεχία ΥΜΕ ΦΕΚ ΦΗΜ ΦΠΑ Φίλης Ν. Φραγκογιάννης Κώστας Χάρης Δούκας Χανιά Χαρίτσης Αλ. Χατζηθεοδοσίου Γ. Χατζηνικολάου Ν. άδεια έλεγχοι αγγελίες αγρότες αγωγός αδειοδότηση αεροπορικά καύσιμα ανάκτηση ατμών αναβάθμιση ανακαλύψεις ανασφάλιστα ανταγωνισμός ανταποδοτικά αντλίες απάτη απαιτήσεις απεργία αποτελέσματα απόβλητα αργό πετρέλαιο ατύχημα βαρέλι βενζίνη βιοντίζελ βυτίο βυτιοφόρα γεωτρήσεις δειγματοληψίες δεξαμενή δηλώσεις εγκύκλιος εισφορά αλληλεγγύης εισφορές εμπάργκο επενδύσεις επιδοτήσεις επιδότηση επικουρικό επιμέτρηση ευρώ ηλεκτρικά αυτοκίνητα ηλεκτρικό ρεύμα ηλεκτροκίνηση θερμική καταπόνηση ισολογισμοί ιστορία κίνητρα κακοκαιρία κατάρτιση καταγγελίες καυσόξυλα καύσιμα κλιματική αλλαγή κυρώσεις λαθρεμπόριο ληστεία λιπαντήρια λογισμικό μέτρα προστασίας μελέτες μελέτη μεταφορικές μητρώα μικρόβια ναυτιλιακό νοθεία νομοσχέδιο ογκομέτρηση οδηγοί ορυκτά καύσιμα παραμεθόριος παραπομπή παρατηρητήριο τιμών περιθώριο κέρδους πετρέλαιο θέρμανσης πετρέλαιο κίνησης πετρελαιοειδή πιστοποιητικά πλαφόν πληθωρισμός πλυντήρια πρατήρια πρατήριο καυσίμων προδιαγραφές προμέτρηση πρόστιμα πρόσωπα πτωχευτικός ρεύμα ρούβλια ρύποι στάθμη στατιστικά συνέδριο συναντήσεις συνεργεία συνθετικά καύσιμα συνταξιοδότηση σφράγιση τάνκερ τέλη ταξινομήσεις τελωνείο τιμοκατάλογοι χονδρικής τολουόλη υγραέριο υδρογόνο υπ. Ανάπτυξης υπ. Οικονομικών υπερκέρδη υποτροφίες υπουργείο Ανάπτυξης υπουργείο Ενέργειας υπουργείο Οικονομικών υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών φορτηγά φορτιστές φυσικό αέριο φωτοβολταϊκά φόροι φόρτιση ωράριο

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ  ©  All rights reserved - Powered by Avatar

error: Content is protected !!