| Notaka

«Δ. Μάρδας: Σε «καλό δρόμο» η διαπραγμάτευση».

Η διαπραγμάτευση με τους εταίρους βρίσκεται «σε καλό δρόμο» προς την κατεύθυνση επίτευξης συμφωνίας, επεσήμανε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Δημήτρης Μάρδας, μιλώντας σε εκδήλωση στο 26ο «Money Show» στη Θεσσαλονίκη.

 

Η διαπραγμάτευση με τους εταίρους βρίσκεται «σε καλό δρόμο» προς την κατεύθυνση επίτευξης συμφωνίας, επεσήμανε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Δημήτρης Μάρδας, μιλώντας σε εκδήλωση στο 26ο «Money Show» στη Θεσσαλονίκη.

«Εμείς θεωρούμε ότι η διαπραγμάτευση είναι σε ένα καλό δρόμο και θα τελειώσουμε» εκτίμησε ο κ. Μάρδας, σημειώνοντας ότι τα δύο σημεία στα οποία έχουν προκύψει διαφωνίες στη διαπραγμάτευση είναι τα εργασιακά και το συνταξιοδοτικό.

Επεσήμανε ότι για τα εργασιακά, από ελληνικής πλευράς έχει προταθεί να γίνουν σεβαστές οι γνώμες διεθνών οργανισμών, όπως η Διεθνής Οργάνωση Εργασίας και στο πλαίσιο αυτό να γίνει η συζήτηση, ενώ για το συνταξιοδοτικό πρόσθεσε : «Όλοι καταλαβαίνετε ότι σε δύο μήνες δεν μπορεί να λυθεί αυτό το θέμα. Όλοι θέλουμε να γίνει μια σοβαρή δουλειά, ούτως ώστε το συνταξιοδοτικό σύστημα να είναι βιώσιμο για να μπορέσει να περπατήσει. Αυτά μπορούν να συζητηθούν από τον Ιούνιο μέχρι τον Σεπτέμβριο και να βγάλουμε χαρτιά».

«Για όλα τα υπόλοιπα, μπορώ να σας πω, ότι έχει βρεθεί κοινή γλώσσα. Ως εκ τούτου, έχοντας υπ’ όψιν ότι είμαστε σύμφωνοι σε ένα σύνολο της τάξης του 85-90%, δεν μπορώ να φανταστώ πώς είναι δυνατόν το 10% να αναστείλει μια οποιαδήποτε συμφωνία, η οποία ετοιμάζεται εδώ και πάρα πολύ καιρό με πάρα πολλή δουλειά» σημείωσε ο κ. Μάρδας.

Ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών υπογράμμισε ότι η οικονομία «με δικούς της πόρους» καλύπτει μέχρι σήμερα τις διεθνείς υποχρεώσεις της και ανάγκες του κράτους, από τη στιγμή που ανέλαβε η νέα κυβέρνηση.

«Όταν αναλάβαμε το γενικό λογιστήριο του κράτους την ημέρα που έφευγε ο αγαπητός κ. Σταϊκούρας, την ημέρα που έμπαινα εγώ, μου παρέδωσε ένα πίνακα. Είναι ένας πίνακας της ταμειακής κατάστασης της χώρας. Στις 24 Φεβρουαρίου, το ταμειακό κενό της χώρας, σύμφωνα με αυτά που παρέλαβα, ανερχόταν σε 492 εκ. ευρώ. Θεωρητικά δε μπορούσαν να πληρωθούν οι μισθοί και οι συντάξεις της περιόδου» σημείωσε και συνέχισε:

«Παρόλα αυτά, μισθοί, συντάξεις δεν αντιμετωπίζουν κανένα πρόβλημα έως σήμερα και από την άλλη μπορώ να σας πω ότι καλύπτουμε έως σήμερα και τις διεθνείς μας υποχρεώσεις και ένα πολύ μεγάλο μέρος των αναγκών του κράτους… Βέβαια, δεν μπορούμε να καλύψουμε τα πάντα, σε ό,τι αφορά τις μη μισθολογικές δαπάνες. Γιατί όπως ξέρετε η οικονομία έχει να χρηματοδοτηθεί από πέρυσι τον Αύγουστο. Και συντηρείται με τους δικούς της πόρους. Και με τους δικούς της πόρους ξεχρεώνει και τους δανειστές και ανταποκρίνεται σε ό,τι έχει σχέση με τις διεθνείς μας υποχρεώσεις», συμπλήρωσε.

Ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών τόνισε ότι «όλο αυτό το χρονικό διάστημα καταφέραμε να συντηρήσουμε το κράτος» και ότι έγινε επίσης «ένα ξεκαθάρισμα» του «τι έπρεπε να πληρωθεί και τι δεν ήταν σκόπιμο να πληρωθεί».

Επιπλέον, παρατήρησε ότι από τις δαπάνες μη μισθολογικού κόστους του προϋπολογισμού ορισμένες βρέθηκε ότι ήταν «μάλλον περιττές», οπότε θα εξαλειφθούν. «Μπορεί να μεταθέσαμε για πληρωμές στο μέλλον 1,7 εκατομμύρια, αλλά μέρος αυτών, δεν θα πληρωθούν, γιατί δεν ανταποκρίνονται σε πραγματικές δαπάνες» σημείωσε ο κ. Μάρδας.

Ο κ. Μάρδας επεσήμανε ότι έχουν κατατεθεί από το γενικό λογιστήριο του κράτους συνολικά 116 προτάσεις προς το υπουργείο Οικονομικών για επεξεργασία, σχετικά με την ενίσχυση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, μεταξύ των οποίων τα 16 εκατομμύρια ευρώ που προβλέπεται να απορροφήσει η χώρα από το «πακέτο Γιούνκερ». «Εδώ θα παίξει σημαντικό ρόλο η δημιουργία αναπτυξιακής τράπεζας που θα προκύψει από τη συγχώνευση του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων και του ΕΤΕΑΝ» σημείωσε.

Πρόσθεσε ότι για τη ΛΑΡΚΟ έχει εκδηλωθεί πρόταση από «πάρα πολύ σοβαρή διεθνή εταιρεία», που ενδιαφέρεται «όχι για την αγορά της εταιρείας, αλλά θέλει να βγάλει κέρδη», σε αντίθεση, με άλλες εταιρείες, που επίσης ενδιαφέρονται «αλλά θέλουν κομμάτια της ΛΑΡΚΟ». «Εμείς δεν θέλουμε να πουλήσουμε σε όποια τιμή για να απαλλαγούμε» τόνισε ο κ. Μάρδας και πρόσθεσε : «Εμείς θέλουμε τη ΛΑΡΚΟ δημόσια και ενιαία και να ξεπεράσει τα όποια προβλήματα έχει».

Επεσήμανε, ακόμη, ότι ως τα τέλη Δεκεμβρίου θα έχει εφαρμοστεί ο νέος μηχανισμός διακίνησης των καυσίμων, ενώ θα προωθηθεί η αλλαγή μοντέλου καταβολής των συντάξεων του δημοσίου, αρχικά, ώστε να υπολογίζεται και να καταβάλλεται στους δικαιούχους από τον πρώτο μήνα. Υπογράμμισε, ως σημαντικά έργα, τα οποία επίσης προωθούνται, την εφαρμογή διεθνών λογιστικών προτύπων για το δημόσιο τομέα (γενική κυβέρνηση), ώστε να γίνεται απλούστερος και ακριβέστερος ο έλεγχος των πληρωμών, καθώς και την αναμόρφωση του δημοσίου λογιστικού. Επίσης έχει προταθεί στο υπουργείο Υγείας μια ολοκληρωμένη μέθοδος αλλαγής των διαδικασιών προμηθειών στη δημόσια υγεία, ώστε να αποφεύγονται υπερκοστολογήσεις υλικών, σε αγορές χονδρικής πώλησης, στα νοσοκομεία.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

1202 2030 adblue ADR Alpha TV Andre Bledjian ANT1 app ARAMCO Autogas Baker Hughes Biden Joe BlueFuel Bosch BP Brent Cedefop Chevron CNG covid-19 crack spread Cyclon DAF Dailymail Delta Poseidon e-katanalotis e-shop e-ΕΦΚΑ EBITDA Economist eFuel Energean Oil Exxon-Mobil Fuel Pass fund Goldman Sachs Guardian Handelsblatt Inside Story interlock kWh LANA LG LNG Mediterranean Gas Mohammad Sanusi Barkindo MOTOR OIL MWh myData Mytilineos newsauto.gr OIL ONE OPEC OPEC+ Open TV Optima Bank PLATTS POS Prudent Warrior RealNews refinery margin REPSOL Revoil RMM Royal Dutch Shell Saudi Arabian Oil Company SECU-TECH self-test SHELL SKG Sokol Sri Lanka TEXACO TotalEnergies TotalEnergy Urals windfall tax WOOD WTI «Άγιος Χριστόφορος» ΑΑΔΕ ΑΟΖ ΑΦΜ Αγγελική Ναταλία Αδαμοπούλου Αλβανία Αλεξιάδης Τρ. Αληγιζάκης Γιάννης Αναγνωστόπουλος Θ. Αναφορά Αρβανιτίδης Γιώργος Ασία Ασμάτογλου Γιώργος Αχτσιόγλου Έφη ΒΕΘ Βέττας Ι. Βελετάκης Ν. Βενεζουέλα Βεσυρόπουλος Απ. Βουλή Βουλγαρία Βουλγαρίδης Γιώργος Βρετανία Βόρεια Μακεδονία ΓΕΜΗ ΓΣΕΒΕΕ Γαλλία Γενική Συνέλευση Γερμανία Γεωργιάδης Άδωνις ΔΕΗ ΔΕΣΦΑ ΔΙ.Μ.Ε.Α. ΔΙΕΠΠΥ ΔΙΜΕΑ Δαγούμας Θ. Διοικητικό Συμβούλιο Δούκας Χάρης Δρακακάκης Γιάννης Ε.Ε. ΕΕΑ ΕΚΟ ΕΛΙΝΟΙΛ ΕΛΛΑΚΤΩΡ ΕΛΠΕ ΕΝΒΕΘ ΕΡΓΑΝΗ ΕΡΤ ΕΣΠΑ ΕΣΥΔ ΕΦΚ Ενέργεια Επιστρεπτέα Προκαταβολή Επιτροπάκης Π. Επιτροπή Επιτροπή Ανταγωνισμού Ευρωπαϊκή Ένωση ΗELLENiQ ENERGY ΗΠΑ ΗΦΑΙΣΤΟΣ Ηνωμένο Βασίλειο Ηράκλειο ΘΕΡΜΟΙΛ Θράκη Θωμαδάκης Μ. ΙΟΒΕ Ινδία Ιράν Ιταλία ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΚΕΔΑΚ ΚΕΠ Κίνα Καλογήρου Ι. Καρανάσιος Π. Κατρίνης Μανώλης Κεγκέρογλου Βασίλης Κιουρτζής Θέμης Κιούσης Μιχάλης Κλίμα Κρήτη Κρίντας Θ. Κύπρος Κώτσος Ευάγγελος Λάτσης Σπ. Λιανός Ι. ΜΑΜΙΔΑΚΗΣ ΜΕΛΚΟ Μάρδας Δ. Μακρυβέλιος Δημήτρης Μαμουλάκης Χ. Μασαλής Γιώργος Μαυράκης Γιάννης Μαυράκης Μανώλης Μαυράκης Χάρης Μαυρομμάτης Γιώργος Μελίδης Αλέξανδρος Μελίδης Σπύρος Μελισσανίδης Δημήτρης Μεταφορικό Ισοδύναμο Μπόμπορης Παναγιώτης Ξυδάκης Ηρακλής ΟΒΕ ΟΟΣΑ ΟΦΑΕ Οικονομικός Ταχυδρόμος Οικονόμου Γ. ΠΑΣΟΚ ΠΕΤΡΟΛΙΝΑ ΠΟΠΕΚ Πάνας Απόστολος Παπαγεωργίου Νίκος Παπαδημητρίου Μπ. Παπαδοπούλου Έλλη Παπαδοπούλου Ελισάβετ Παπαζήσης Γιάννης Παπαμιχαήλ Σωτήρης Παραπολιτικά Πετκίδης Βασίλης Πιστωτικές κάρτες Πλακιωτάκης Γιάννης Πρέβεζα Προκοπίου Γ. ΡΑΕ Ροδόπη Ρωσία ΣΑΜΕΕ ΣΑΠΕΚ ΣΕΒ ΣΕΒΤ ΣΕΕΠΕ ΣΚΑΙ ΣΜΕΑ ΣΠΥΡΙΔΗΣ ΣΥΡΙΖΑ Σάκκος Αντώνης Σαμόλης Λ. Σαουδική Αραβία Σβίγκου Ρ. Σιάμισιης Ανδρέας Σκρέκας Κώστας Σκυλακάκης Θ. Σταυράκης Χρήστος Σταϊκούρας Χρήστος Σωκράτης Φάμελλος Σύστημα Εισροών - Εκροών ΤΕΑΠΥΚ Ταγαράς Νίκος Ταπρατζή Πολυξένη Τζαμπαζλής Γιώργος Τουρκία Τσίπρας Αλέξης Τσαμπαζλής Γιώργος ΥΜΕ ΦΕΚ ΦΠΑ Φίλης Ν. Φραγκογιάννης Κώστας Χανιά Χαρίτσης Αλ. Χατζηθεοδοσίου Γ. Χατζηνικολάου Ν. έλεγχοι αγγελίες αγρότες αδειοδότηση αεροπορικά καύσιμα ανάκτηση ατμών αναβάθμιση ανακαλύψεις ανασφάλιστα ανταποδοτικά αντλίες απάτη απαιτήσεις απεργία αποτελέσματα απόβλητα αργό πετρέλαιο βαρέλι βενζίνη βιοντίζελ βυτίο βυτιοφόρα γεωτρήσεις δειγματοληψίες δεξαμενή δηλώσεις εγκύκλιος εισφορά αλληλεγγύης εισφορές εμπάργκο επιδοτήσεις επιδότηση επικουρικό επιμέτρηση ευρώ ηλεκτρικά αυτοκίνητα ηλεκτροκίνηση θερμική καταπόνηση ισολογισμοί ιστορία κίνητρα κατάρτιση καταγγελίες καύσιμα κλιματική αλλαγή κυρώσεις λαθρεμπόριο λιπαντήρια λογισμικό μέτρα προστασίας μελέτες μεταφορικές μητρώα μικρόβια ναυτιλιακό νοθεία νομοσχέδιο ογκομέτρηση οδηγοί ορυκτά καύσιμα παραμεθόριος παραπομπή παρατηρητήριο τιμών περιθώριο κέρδους πετρέλαιο θέρμανσης πετρέλαιο κίνησης πετρελαιοειδή πιστοποιητικά πλαφόν πληθωρισμός πλυντήρια πρατήρια πρατήριο καυσίμων προδιαγραφές προμέτρηση πρόστιμα πρόσωπα πτωχευτικός ρεύμα ρούβλια στάθμη συνέδριο συναντήσεις συνεργεία συνταξιοδότηση σφράγιση τάνκερ τέλη ταξινομήσεις τελωνείο τιμοκατάλογοι χονδρικής τολουόλη υγραέριο υδρογόνο υπ. Ανάπτυξης υπ. Οικονομικών υποτροφίες υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών φορτηγά φορτιστές φυσικό αέριο φόροι ωράριο

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ  ©  All rights reserved - Powered by Avatar

error: Content is protected !!