“Ινδία: Η Petronet θα δημιουργήσει 1.350 πρατήρια καυσίμων LNG σε μεγάλες εθνικές οδούς”.
Η Petronet LNG Ltd, η μεγαλύτερη εταιρεία υποδομής υγροποιημένου φυσικού αερίου της Ινδίας, θα υιοθετήσει μια τριφασική στρατηγική για να επεκτείνει το αποτύπωμά της στη χώρα αφού η κυβέρνηση της Ινδίας επέτρεψε τον περασμένο μήνα το μάρκετινγκ και τη διανομή του LNG από οποιονδήποτε παίκτη. Στο πλαίσιο της στρατηγικής της, η Petronet σχεδιάζει να εγκαταστήσει 1.350 πρατήρια καυσίμων ΥΦΑ σε μεγάλες εθνικές εθνικές οδούς στην Ινδία.
Στόχοι της Petronet είναι να επεκτείνει την υποδομή ΥΦΑ σε αυτοκινητόδρομους όπου το ΥΦΑ ήταν μέχρι τώρα σε μεγάλο βαθμό μη διαθέσιμο για βαρέα οχήματα. “Υπάρχουν τώρα ίσοι όροι ανταγωνισμού για τη δημιουργία σταθμού διανομής ΥΦΑ. Έτσι, έχουμε προγραμματίσει σε τρεις φάσεις την ανάπτυξη του διαδρόμου ΥΦΑ,” δήλωσε ο αναλυτής ο Διευθυντής Οικονομικών της Petronet LNG, Vinod K Mishra.
Στην πρώτη φάση, η οποία θα ολοκληρωθεί έως το 2021, η Petronet θα ξεδιπλώσει 50 σημεία πλήρωσης σε πέντε κύριους αυτοκινητόδρομους, όπως ο Δυτικός Διάδρομος και ο Νότιος Διάδρομος. Στη δεύτερη φάση, η εταιρεία θα επεκταθεί για να εγκαταστήσει περίπου 300 σταθμούς πλήρωσης ΥΦΑ σε όλους τους αυτοκινητόδρομους. Στην τρίτη και τελευταία φάση, θα δημιουργηθούν οι υπόλοιποι 1.000 ιστότοποι ΥΦΑ.
“Στις περισσότερες περιπτώσεις, θα συνεργαζόμαστε είτε με εταιρείες διανομής φυσικού αερίου πόλης, εταιρείες αγοράς πετρελαίου και άλλους παράγοντες, επειδή η πρόθεσή μας δεν είναι να πάμε πάρα πολύ στο λιανικό εμπόριο, αλλά να βελτιώσουμε τη χρήση του ΥΦΑ στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, ειδικά στον μακροπρόθεσμο φορτηγά και διακρατικά λεωφορεία “, πρόσθεσε ο Mishra.
Η Ινδία μετράει συνολικά με 87 εθνικές οδούς που διασυνδέουν την πρωτεύουσα και τις πρωτεύουσες της χώρας μέσω σημαντικών πόλεων.
Στις 7 Ιουνίου, το Ρυθμιστικό Συμβούλιο Πετρελαίου και Φυσικού Αερίου της Ινδίας (PNGRB) ανακοίνωσε ότι κάθε επιλέξιμη οντότητα θα επιτρέπεται να εγκαταστήσει σταθμό ΥΦΑ οπουδήποτε στη χώρα. Η κίνηση στοχεύει στην προώθηση του ΥΦΑ ως εναλλακτικού καυσίμου για βαρέα οχήματα και στη μείωση της εξάρτησης της Ινδίας από το πετρέλαιο, καθώς το 80% εισάγεται.
ΠΟΠΕΚ / Popek.gr