09:40 “Η Rolande ανοίγει νέα γενιά πρατηρίων καυσίμων ΥΦΑ”.
Η Rolande, ηγέτης της αγοράς στην κατασκευή υποδομών για ΥΦΑ και βιο-ΥΦΑ για φορτηγά στις Κάτω Χώρες εισέρχεται επίσης στη γερμανική αγορά. Γι ‘αυτό, η εταιρεία άνοιξε τον πρώτο της σταθμό πλήρωσης CNG / LNG στο Ulm.
Πριν από το τέλος του τρέχοντος έτους, θα ακολουθήσουν περαιτέρω νέες τοποθεσίες ΥΦΑ με συνεργάτες στο Ντόρτμουντ, το Ντούισμπουργκ, το Γκράσορφ, το Λίμπεκ και το Ζιζάρ. Μια περαιτέρω επέκταση του δικτύου προγραμματίζεται στη Γερμανία για το 2021. Η Rolande θα λειτουργεί αποκλειστικά δημόσια πρατήρια καυσίμων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από οποιονδήποτε πελάτη. Κάθε ένας από αυτούς τους σταθμούς ανεφοδιασμού είναι εξοπλισμένοι για μετέπειτα χρήση του βιο-LNG. Με αυτόν τον τρόπο, οι μεγάλες μεταφορές μεγάλων αποστάσεων σε όλη τη Γερμανία θα μπορούν να επωφεληθούν από τα πλεονεκτήματα κόστους και βιωσιμότητας του ΥΦΑ.
Εικονική αρχιτεκτονική – ιδανική για φορτηγά CNG / LNG
Ο σταθμός ανεφοδιασμού – με φουτουριστικό βλέμμα χάρη στις κυματοειδείς στέγες και το ψηλό και λεπτό ρεζερβουάρ LNG – άνοιξε χθες από τον Jolon van der Schuit, Διευθύνων Σύμβουλο της Rolande, Διευθυντής Πωλήσεων και Μάρκετινγκ της Iveco Magirus AG, Christian Sulser και τον Λόρδο Δήμαρχο της πόλης του Ulm, Gunter Czisch.
Ο χαρακτηριστικός σχεδιασμός λευκού και πράσινου Rolande όχι μόνο προσθέτει μια νέα οπτική πινελιά, αλλά προσαρμόζεται επίσης λειτουργικά οπτικά στις απαιτήσεις των φορτηγών ΥΦΑ.
Μοντέλο επιτυχίας
Το εργοστάσιο είναι ένα παραδοσιακό δημόσιο πρατήριο βενζίνης 24/7 με δύο αντλίες ΥΦΑ και δύο αντλίες CNG με χωρητικότητα που εγγυώνται γρήγορη τροφοδοσία χωρίς μεγάλες περιόδους αναμονής. Με ημερήσια χωρητικότητα έως και 150 οχημάτων και μεγάλων οδοστρωμάτων, ο σταθμός ανεφοδιασμού έχει τις ιδανικές διαστάσεις για βαρέα φορτηγά. Δεν συμβάλλει μόνο με αυτό στη σταδιακή περαιτέρω καθιέρωση του LNG ως φιλικότερου προς το περιβάλλον καυσίμου, αλλά υπό το φως του υπάρχοντος δικτύου LNG με μόλις 21 λειτουργικά δημόσια γεμίσματα, η Rolande, με τις έξι τοποθεσίες της, συνέβαλε σημαντικά στην οργάνωση ενός δικτύου Στα γερμανικά. Επιπλέον, η Rolande υποστηρίζει εταιρείες μεταφορών που θέλουν να στραφούν σε CNG υψηλής θερμιδικής αξίας (CNG +), LNG ή Bio-LNG, και ήδη εργάζεται για την κατασκευή υποδομής για την παραγωγή και τη χρήση του Bio-LNG για φορτηγά.
Βιώσιμος και οικονομικός
«Το LNG πρέπει να είναι διαθέσιμο για όλα τα φορτηγά – επίσης στη Γερμανία», λέει ο Jolon van der Schuit, CEO της Rolande. «Πιστεύουμε ότι το ΥΦΑ όχι μόνο καθιστά τις μεταφορές πιο φιλικές προς το περιβάλλον, αλλά, ταυτόχρονα, και πιο κερδοφόρες. Και όλοι πρέπει να βγάλουν κάτι από αυτό. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο θέλουμε να παρέχουμε σε όλους τους πελάτες στη Γερμανία το καθαρότερο και αποδοτικότερο ανεπτυγμένο καύσιμο αυτής της περιόδου: ΥΦΑ! Δεν δημιουργούμε μόνο πρατήρια καυσίμων για αυτό, αλλά οργανώνουμε επίσης ολόκληρη την αλυσίδα πωλήσεων και μάρκετινγκ από την εισαγωγή έως την κάλυψη σε ολόκληρη την περιοχή με την προσφορά. Με αυτόν τον τρόπο, θα αναπτύσσουμε συνεχώς νέες ιδέες για μια μελλοντική πανελλαδική προσφορά στη Γερμανία και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παρέχουμε επίσης ολόκληρη την ικανότητά μας για πολλά χρόνια στους πελάτες μας.
Χορηγία της ΕΕ
Ο σταθμός ανεφοδιασμού στο Ulm είναι μέρος του έργου Connect2LNG που χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα CEF της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Ο στόχος του έργου Connect2LNG είναι η ανάπτυξη ενός ευρωπαϊκού δικτύου τροφοδοσίας ΥΦΑ αναθέτοντας πέντε σταθμούς στη Γερμανία και τη Γαλλία. «Είναι ξεκάθαρο ότι το μέλλον των μεταφορών είναι η σταδιακή και συνεχής απαλλαγή από τον άνθρακα του τομέα, και τόσο η Ευρωπαϊκή Επιτροπή με την Πράσινη Συμφωνία όσο και η ΙΝΕΑ με τα έργα που εποπτεύει συνέβαλαν στην επίτευξη του φιλόδοξου στόχου της απαλλαγής από εκπομπές. στον τομέα των μεταφορών », εξήγησε ο Dirk Beckers, διευθυντής της INEA. «Το άνοιγμα αυτού του πρατηρίου καυσίμων ΥΦΑ στη Γερμανία είναι σημαντική συμβολή στη δημιουργία ευρωπαϊκού δικτύου μεταφορών χαμηλών εκπομπών κατά μήκος του διαδρόμου Ρήνου-Δούναβη.
«Έχουμε αξιολογήσει διάφορες εναλλακτικές λύσεις κινητήρων, συμπεριλαμβανομένης της ηλεκτρονικής κινητικότητας και έχουμε αποφασίσει ότι τα τρέχοντα εμπορικά οχήματα που κινούνται με CNG ταιριάζουν καλύτερα στις συγκεκριμένες απαιτήσεις μας», δήλωσε ο Sven Sauerwein, Επικεφαλής του Κεντρικού Τμήματος Υπηρεσιών Logistics, Transgourmet Deutschland GmbH & Co. OHG. «Χρησιμοποιούμε 15 φορτηγά CNG για δύο χρόνια και δεν έχουμε αναφερθεί βλάβες μέχρι σήμερα. Οι οδηγοί μας είναι επίσης απόλυτα ενθουσιασμένοι για την αθόρυβη λειτουργία και τις χαμηλές εκπομπές θορύβου των κινητήρων CNG. Συνοπτικά, με βάση την εμπειρία των τελευταίων δύο ετών, μπορούμε να πούμε ότι σχεδιάζουμε για το μέλλον να συμπεριλάβουμε και άλλα φορτηγά CNG στο στόλο μας για να φτάσουμε έτσι ένα βήμα πιο κοντά στον στόχο μας να είμαστε η πιο βιώσιμη επιχείρηση στον κλάδο μας Στα γερμανικά.
Δημόσιες επιδοτήσεις ΥΦΑ στη Γερμανία
Η χρήση CNG και LNG επιδοτείται από το κράτος στη Γερμανία. Τα φορτηγά που κινούνται με συμπιεσμένο ή ΥΦΑ εξαιρούνται από τα γερμανικά οδικά διόδια έως τις 31 Δεκεμβρίου 2023. Οι φορείς εκμετάλλευσης εξοικονομούν έως και 0,187 ευρώ σε οδικά διόδια σε κάθε χιλιόμετρο. Επιπλέον, οι φορείς εκμετάλλευσης επωφελούνται από κρατικές επιδοτήσεις για αγορές νέων οχημάτων έως το τέλος του 2020. Η κρατική επιχορήγηση ανέρχεται σε 12.000 ευρώ για φορτηγό LNG και έως 8000 ευρώ για φορτηγό CNG. Τα φορτηγά ΥΦΑ δεν είναι μόνο οικονομικά ελκυστικά αλλά και βιώσιμα. Σε σύγκριση με ένα πετρελαιοκίνητο όχημα, οι εκπομπές NOx και σωματιδίων είναι σημαντικά χαμηλότερες. Μέχρι 95% CO2 μπορεί να εξοικονομηθεί κατά τη χρήση βιοαερίου.
«Έχω αντιμετωπίσει το θέμα των εναλλακτικών δίσκων για μερικά χρόνια. Μέχρι τώρα, έχουμε αλλάξει το 10% του στόλου μας σε υγροποιημένο αέριο. Με χιλιομετρική απόσταση 120 000 km ανά όχημα, αυτός ο διακόπτης μειώνει τις εκπομπές CO2 κατά αρκετά εκατομμύρια κιλά σε πέντε χρόνια », εξηγεί ο Bernhard Reichert, Διευθύνων Μέτοχος της BTK Befrachtungs- und Transportkontor GmbH. «Έχουμε αποδείξει μέσω του στόλου ΥΦΑ ότι τα οχήματα μπορούν να αναπτυχθούν και να χρησιμοποιηθούν ανάλογα με τα πετρελαιοκίνητα φορτηγά. Θα θέλαμε να αυξήσουμε το τμήμα των οχημάτων ΥΦΑ, αλλά η υποδομή για τροφοδοσία καυσίμων πρέπει να παρέχεται πριν από αυτό. Χαιρετίζουμε περισσότερο από την είσοδο του Rolande στην αγορά ΥΦΑ με τους δικούς τους σταθμούς ανεφοδιασμού στη Γερμανία. Όσο καλύτερα αναπτύσσεται η υποδομή τροφοδοσίας ΥΦΑ, τόσο μεγαλύτερη θα είναι η αποδοχή για την τεχνολογία ΥΦΑ. “
ΠΗΓΗ: lngindustry.com