“Η Gazprom επιθυμεί να διατηρήσει και να ενισχύσει την ηγετική της θέση στην Ευρώπη ενώ επεκτείνεται στην Ασία”.
Η Επιτροπή Διαχείρισης της Gazprom έλαβε γνώση των πληροφοριών σχετικά με τη διεθνή στρατηγική μάρκετινγκ της Εταιρείας .
Τονίστηκε ότι η Gazprom είναι ο μεγαλύτερος προμηθευτής φυσικού αερίου στην Ευρώπη . Τον Δεκέμβριο, η εταιρεία άρχισε να παραδίδει αέριο αγωγών στην Κίνα . Επιπλέον, το LNG από το χαρτοφυλάκιο του ομίλου Gazprom προμηθεύεται στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού και αλλού.
Η στρατηγική μάρκετινγκ της Gazprom στοχεύει στη διατήρηση και ενίσχυση της ηγετικής θέσης της Εταιρείας στην ευρωπαϊκή αγορά, καθώς και στην αύξηση της παρουσίας της στην Ασία-Ειρηνικό και σε όλο τον κόσμο.
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της Εταιρείας περιλαμβάνουν μια τεράστια βάση πόρων επαρκή για την παροχή αξιόπιστων προμηθειών φυσικού αερίου στις εγχώριες και ξένες αγορές για πολλές δεκαετίες που έρχονται. ένα καλά ανεπτυγμένο σύστημα μεταφοράς αερίου στη Ρωσία και ένα ισχυρό δίκτυο διαδρομών εξαγωγής · τη δική του ηλεκτρονική πλατφόρμα συναλλαγών και τις ικανότητες ηλεκτρονικού εμπορίου · και ένα ιστορικό ισχυρών εταιρικών σχέσεων με διεθνείς εταιρείες ενέργειας.
Η Gazprom παρακολουθεί τις νέες τάσεις και εξελίξεις στις διεθνείς αγορές ενέργειας και τις λαμβάνει υπόψη στις δραστηριότητές της. Επιπλέον, εξετάζει τη δυνατότητα υλοποίησης έργων υδρογόνου, συμπεριλαμβανομένων των τεχνολογιών που σχετίζονται με την παραγωγή υδρογόνου από φυσικό αέριο χωρίς εκπομπές CO2.
Οι συμμετέχοντες στη συνάντηση εξέτασαν σημαντικά γεγονότα που σχετίζονται με τη στρατηγική μάρκετινγκ
Το θέμα της στρατηγικής μάρκετινγκ θα υποβληθεί προς εξέταση από το Διοικητικό Συμβούλιο της Gazprom