Skip to main content
| Notaka

“Τελικά ποιο συμφέρει; Βενζίνη, diesel, υγραέριο ή φυσικό αέριο;

Αποτέλεσμα εικόνας για ΠΟΠΕΚ

Η βενζίνη ως το πιο δημοφιλές καύσιμο εδώ και χρόνια στην Ελλάδα και παρά το γεγονός ότι επιτρέπεται το diesel σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη το 2019 ήρθε πρώτο στις προτιμήσεις γράφοντας ένα εντυπωσιακό 60% επί του συνόλου των πωλήσεων καινούργιων οχημάτων.

Σίγουρα το diesel έναντι της βενζίνης έχει το πλεονέκτημα της χαμηλότερης κατανάλωσης και της καλύτερης τιμής ανά λίτρο, αλλά ας μην ξεχνάμε και τα προβλήματα που προκαλεί το βιο-diesel και την ανάγκη να βάζεις αντιμουχλικά και διάφορα άλλα χημικά στο ρεζερβουάρ σου για να μην αναπτυχθεί η λεγόμενη… μούχλα και στη συνέχεια μπουκώσει τα μπεκ του αυτοκινήτου. Γιατί μόνο ο καθαρισμός των μπεκ κοστίζει αρκετά. Πού να χρειαστεί να τα αλλάξεις κιόλας

gfvfhgf.jpg

Η υγραεριοκίνηση αποτελεί μία από τις φθηνότερες και πλέον αξιόπιστες λύσεις μετακίνησης που έχουν επιλέξει έως σήμερα εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες με στόχο τη μείωση των εξόδων τους.

Το υγραέριο είναι έως και 20% πιο οικονομικό από το Diesel και έως 50% πιο οικονομικό από την βενζίνη.

Αξίζει επίσης να σημειωθεί, ότι τα οχήματα με υγραέριο έχουν πλέον αυξημένη μεταπωλητική αξία, καθώς είναι μακροπρόθεσμα πιο οικονομικά για τον αγοραστή τους.

Πέραν της τεράστιας οικονομίας που προσφέρει, το υγραέριο είναι πολύ ελκυστικό για τους οδηγούς, τόσο λόγω της μικρής επένδυσης που απαιτείται για την μετατροπή του οχήματος, όσο και λόγω της ανάπτυξης του δικτύου διανομής του σε όλη την Ελλάδα.

Σχετικά με τη συντήρηση – ή και την επιδιόρθωση πιθανής βλάβης- όταν αφορά σε ένα όχημα diesel είναι περισσότερο περίπλοκη και κοστοβόρα.

Εν αντιθέσει, τα υγραεριοκίνητα οχήματα, λόγω της καθαρότητας του καυσίμου τους είναι πολύ πιο οικονομικά στη συντήρησή τους.

Όσο για το περιβάλλον, το υγραέριο κίνησης έχει 70% λιγότερες εκπομπές μονοξειδίου του άνθρακα, 60% λιγότερους υδρογονάνθρακες και 20% λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα. Οι βενζινο/ντιζελοκινητήρες από την άλλη, εκπέμπουν πολύ περισσότερους ρύπους, ιδιαίτερα σοβαρούς και άμεσα επιβλαβείς.

gfhgfhgfhf-1.jpg

Το φυσικό αέριο αντίστοιχα, είναι σήμερα το πιο οικονομικό καύσιμο. Έως 25% πιο οικονομικό από το Diesel και ως 60% πιο οικονομικό σε σχέση με την βενζίνη!

Είναι σημαντικό επίσης να θυμόμαστε ότι ένα κιλό ΦΑ περιέχει πολύ περισσότερη ενέργεια σε σχέση με ένα λίτρο από όλα τα άλλα υγρά καύσιμα. Πιο συγκεκριμένα 1 κιλό φυσικό αέριο κίνησης είναι ενεργειακά ισοδύναμο με 1,5 λίτρα βενζίνη και 1,3 λίτρα πετρέλαιο.

Μειονέκτημα βεβαίως αποτελεί το ζήτημα του μικρού δικτύου τροφοδοσίας, που ίσως είναι και ο σημαντικότερος λόγος που το CNG δεν έχει ακόμη αναπτυχθεί ακόμη ευρέως στη χώρα μας. Μέσα στο 2020 έχουν ανακοινωθεί νέα σημεία ανά την επικράτεια που σίγουρα θα μεγαλώσουντο ενδιαφέρον του κοινού

Πέραν όλων των άλλων, το φυσικό αέριο είναι και το πιο φιλικό καύσιμο για το περιβάλλον, με τις εκπομπές ρύπων του να είναι οι χαμηλότερες όλων των καυσίμων της αγοράς και τους υδρογονάνθρακες έως και 80% λιγότερους από αυτούς του diesel!

gfhtyu.jpg

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες, ανταποκρινόμενες στις νέες απαιτήσεις της αγοράς επενδύουν συνεχώς στη τεχνολογία των εναλλακτικών καυσίμων, παράγοντας αυτοκίνητα με φυσικό αέριο ή υγραέριο. Όμως δεν υπάρχει μεγάλη ποικιλία σε μάρκες και μοντέλα, ενώ κυρίως οι επιλογές είναι του VW group και στις 4 μάρκες που εφοδιάζει κινητήρια σύνολα !

Φυσικά, όσοι ιδιοκτήτες δεν έχουν τη δυνατότητα για αγορά νέου αυτοκινήτου, εξίσου αποδοτική λύση τους προσφέρει και η μετατροπή του υπάρχοντος οχήματός τους σε υγραέριο!

Σε αυτό το σημείο θα πρέπει μόνο να δώσουν ιδιαίτερη προσοχή στην επιλογή του εγκαταστάτη, στην ποιότητα και την αξιοπιστία του.

Πηγή: gonews.gr

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Spyrides ad-blue containers

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

error: Content is protected !!