Skip to main content
| Notaka

«Δημ. Μάρδας. Κάποιοι βιάστηκαν για κριτικές στο θέμα των καυσίμων».

Είχαμε θέσει ως προτεραιότητα στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους (ΓΛΚ), την αντιμετώπιση του λαθρεμπορίου των καυσίμων. 

 

Είχαμε θέσει ως προτεραιότητα στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους (ΓΛΚ), την αντιμετώπιση του λαθρεμπορίου των καυσίμων. Βασισμένοι σε μια προγενέστερη μελέτη μας, είχαμε στα χέρια μας ό,τι έπρεπε να γίνει. Απλά, οι προτάσεις μας έπρεπε να γίνουν αρχικά Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις (ΚΥΑ). Με την ανάληψη των καθηκόντων μας, καθώς βρήκαμε μια «τρύπα» στο ταμείο του κράτους τον Φεβρουάριο, της τάξης των 420 εκ ευρώ, η όλη προσπάθεια μετατέθηκε για ένα μόνο μήνα. Όλα ετοιμάστηκαν και κατατέθηκαν στους Λαφαζάνη και Βαλαβάνη στα τέλη του Απριλίου. Τα γνωστά γεγονότα, όπως οι 2 περίπου μήνες νομοθετικής απραξίας λόγω Συμφωνίας και οι αποσχίσεις της ομάδας Λαφαζάνη -αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία αλλά δίνει την πραγματική εικόνα των γεγονότων- μετάθεσαν την εφαρμογή των ΚΥΑ μετά τον Σεπτέμβριο του 2015.

Με τις Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις της 16 Δεκεμβρίου του 2015, υιοθετήθηκαν όλα όσα είχαμε προτείνει αναφορικά με τη διακίνηση καυσίμων. Ορισμένα από αυτά αποτελούν προαπαιτούμενα για τα εναπομείναντα λίγα μέτρα στο εν λόγω θέμα, τα οποία είναι και ο επίλογος του δράματος, που άρχισε το 2002 και τέλειωσε μετά από παλινωδίες ετών, το 2015.
Κάποιοι βιάστηκαν να πουν ότι ενδώσαμε στα γνωστά συμφέροντα, όποτε ξεχάσαμε τα όσα είχαμε υποσχεθεί αναφορικά με τα καύσιμα, ή ότι τα κάναμε «γαργάρα» και οτιδήποτε άλλο δημιουργεί η φαντασία πολλών εντός ή εκτός Κοινοβουλίου. Να σημειωθεί ότι αυτές οι ΚΥΑ, έπρεπε να γραφούν το 2012 και όχι το 2015! Ας στρέψουν λοιπόν τα βέλη της κριτικής τους σε όσους «ξέχασαν» να κάνουν το αυτονόητο, με τη βοήθεια του οποίου ο Νόμος τους αναφορικά με τη διακίνηση των καυσίμων, θα συμπληρωνόταν και θα λειτουργούσε κατά τα προβλεπόμενα χρόνια πριν.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Spyrides ad-blue containers

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

error: Content is protected !!